Autor Wątek: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji  (Przeczytany 32649 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 14, 2011, 13:53:56 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2646
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
smutne to wszystko, bo okazuje się że w demokracji gdzie podobno wola narodu się liczy, nikt tego narodu nie słucha. wybory są fikcją, wszystkie partie walą w ten sam bęben tylko każda z innej strony. nie pomogą żadne protesty, żadne manifestacje woli ponieważ skłócono nas i żadna grupa drugiej nie poprze. z lekarzy zrobiono morderców, z pielęgniarek dziwki a z prawników złodziei. tylko robol pozostał robolem z którym nikt się nie liczy. na zniszczenie przemysłu wyraziła zgodę Solidarność przyjmując od zachodu pomoc. nikt, a już na pewno kapitalista nie daje pieniędzy za darmo. ceną za pomoc było uczynienie w Polsce rynku zbytu bez własnej produkcji. po tajnych obradach ścisłego kierownictwa komisji krajowej na których podjęto decyzje o przyjęciu pomocy nieżyjący już B. Geremek powiedział: gdyby ludzie wiedzieli co im szykujemy, to by nas na drzewach powiesili. część tych pieniędzy powędrowała od razu na prywatne konta działaczy wyższego szczebla. dziś żyją spokojnie z procentów, nie wychylają się tylko od czasu do czasu przez podstawionych ludzi nagłaśniają sprawy s- beckich emerytur czy pomocy jaką otrzymali "komuchy" od ZSSR. ot, takie typowe odwracanie uwagi. ale swoją wolę, swój sprzeciw wyrazić trzeba, trzeba pokazać że mimo 20 lat wrogiej propagandy, 20 lat deprecjonowania naszych (polaków) wspólnych osiągnięć, pamiętamy o nich i nie uwierzyliśmy w hasło- "za komuny nic nie było".
dlatego popieram tą akcję.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 14, 2011, 13:58:58 pm »

piciek

  • Gość
To ilu z was zawiezie do FSO pierwszą ratę na nowy samochód. Jeśli każdy nie przywiezie z 10000zł to nie ma o czym rozmawiać
jakby istniała mozliwość kupna nowego za 26tys to u mnie już by nowy stał w garażu, myślę że większość myśli tak samo, podaż jest, więc zbyt rownież by był

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 14, 2011, 14:35:06 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Popyt kształtuje podaż. A jak widać, popytu nie było, bo fabryka istniałaby nadal.


Za 26tys to możesz sobie kupić jakiego małego TATę.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 14, 2011, 15:04:55 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
jakby istniała mozliwość kupna nowego za 26tys
Jakby paliwo było po 3 zł nie tankowałbym LPG...

Jestem za zmianą tytułu akcji na "KU PAMIĘCI FSO" chyba ta opcja będzie najbardziej adekwatna do obecnej sytuacji...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 14, 2011, 15:38:57 pm »

piciek

  • Gość
Popyt kształtuje podaż. A jak widać, popytu nie było, bo fabryka istniałaby nadal.
jakby popytu nie bylo to by z części zapasowych nie wyprodukowali 400 sztuk samochodów. Tak naprawde to odkąd FSO przestalo produkować samochody pod swoim logo to już nie jest FSO tylko fabryka podwykonawcza. Przynajmniej u mnie w Wyszkowie, obok oddziału FSO, gdzie produkowano skrzynie biegów i mosty, osiedle pracownicze nazywa się 'POLONEZ'.
Jakby paliwo było po 3 zł nie tankowałbym LPG...
a ja nawet jakby paliwo było po 3zł tankowałbym LPG więc są gusta i guściki, z takim przekonaniem, że nikt nowego poloneza czy innego samochodu FSO by nie kupił to niech lepiej nie wyjeźdzą pod fabryykę jej żegnać.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 14, 2011, 16:03:32 pm »

Offline w0mbat

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 541
    • polonez 1500 88r.
To ilu z was zawiezie do FSO pierwszą ratę na nowy samochód. Jeśli każdy nie przywiezie z 10000zł to nie ma o czym rozmawiać. Teraz jeździcie polonezami z FSO, ale ilu z was kupiłoby nowy produkt tej firmy. Pytam jak najbardziej poważnie...
ja o ile karoseria byłaby z borewicza :P (wizualnie najlepiej sie prezentuje)

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 14, 2011, 17:12:22 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Popyt kształtuje podaż. A jak widać, popytu nie było, bo fabryka istniałaby nadal.

Gadasz jak ktoś kto nie ma pojęcia o sytuacji. Nawet to zdemoralizowane PRLem i sczyszczone przez Daewoo FSO doskonale sobie radziło gdy się pokapowali że wschód z pocałowaniem ręki kupi wszystko wyprodukują. Kłopoty zaczęły się jak bracia ze wschodu zrobili astronomiczne bariery celne.  Wtedy UkrAvto zaczął przenosić produkcję Lanosa na Ukrainę, nota bene Ukraińcy doskonale rozróżniają FSO Lanosy od tych AvtoZazowych zrobionych na Ukrainie bo różnica w jakości jest znaczna. Przypominam że General Motors chciał zapłacić Skarbowi Państwa rekompensatę za całą pomoc publiczną udzieloną FSO przez którą KE nałożyła limity ale KE powiedziała że ma to gdzieś i limitów nie zniesie więc GM nie zapłacił ,a jak Warszawa podniosła podatki to policzyli sobie że gra już jest nie warta świeczki i się zwinęli.

o ilu z was zawiezie do FSO pierwszą ratę na nowy samochód. Jeśli każdy nie przywiezie z 10000zł to nie ma o czym rozmawiać. Teraz jeździcie polonezami z FSO, ale ilu z was kupiłoby nowy produkt tej firmy. Pytam jak najbardziej poważnie...

Przypomnij sobie jak wygląda w wielu przypadkach struktura posiadania samochodów na tym forum. Znaczna część użytkowników zaczyna w wieku 18, 20 20paru lat od Poloneza ,a po dorobieniu się w końcu dokupuje sobie coś nowego. Pomijam takich fanów Poloneza co dorobiwszy się pozbyli się Poloneza całkowicie i przesiadli do Lexusów. Prędzej czy później większość z nas będzie się z konieczności rozglądać za czymś nowym, nie można kręcąc np. 20tyś. rocznie co chwila odwiedzać tokarza żeby np. wymodzić klimatyzację z OHV na przeszczep do Rovera, niektórym się to znudzi ,a niektórzy nie będą mieli dość czasu i umiejętności. Z perspektywy kogoś kto np. cały dzień spędza w pracy i w wolnym czasie potrzebuje odpocząć może być kłopotliwe bieganie po szrotach, urzędach pocztowych itp. żeby dostać jakąś część żeby móc następnego dnia znowu pojechać do pracy...

Wznowienie Poloneza możemy włożyć między bajki. Już nie chodzi o to że nikt poza Arabami i Turkami by tego auta w tej chwili nie kupił tylko o to że linie produkcyjne zostały zezłomowane na potrzeby produkcji Chevroleta.

Ponawiam prośbę o podjęcie prac nad bannerem akcji, alternatywny banner "Ku pamięci FSO" też może być dla pesorealistów, przy czym ważne jest właśnie to że choć szanse są cieniste to jest jeszcze co ratować.

Jeżeli dla przykładu Nissan zacznie produkować jakieś własne auto w FSO bo dzięki nam fabryka dostanie jakiegoś bonusa ekonomicznego ,a Nissan pomyśli że poprawi na polskim rynku swój wizerunek inwestując w nasz przemysł to uznam to za wielki sukces akcji że te parę tysięcy ludzi przynajmniej na kilka lat odzyskało pracę.

Przypominam też o zasadniczym celu akcji jakim jest swego rodzaju edukacja społeczna- upamiętnienie przeszłości i przestroga na przyszłość. Dlatego piszmy listy i popierajmy się nawzajem.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 14, 2011, 17:29:32 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13958
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
gdyby gronkowiec nie chciala uwalic fabryki ,to by nie podnosila oplaty dzierzawczej,
teren pod fabryka juz w tym momencie zostal sprzedany ,lapowki poszly w ruch i teraz to mozna by uratowac abryke chyba tylko odstrzeliwujac radnych i gronkiego ,bo gdyby ich wszystkich nawet na syberie poslac to macki moglby dalej siegac,
troche jednak zal ,ze w pelni sprawna fabryka pojdzie w rozbiorke ,bo postawic nowa gdzies indziej bedzie drogo,
sytuacja na tyle beznadziejna ,ze dla obecnej inwestora sie nie znajdzie,a dla nowej tym bardziej ,

moze jest tez jakies 3 dno i jakis tajny dekret komisji majtkowej przekazal ten teren pod jakies miasteczko wojtyly ,
niestety odkad fabryke obroslo miasto to teren stal sie na tyle lakomym kaskiem ,ze rzuca sie na niego kazde mendy - i te od lapowek i te od straszenia pieklem,
by fabryke uratowac to ten teren musialby byc wylaczony spod jurysdykcji rady miasta stolec,

dlatego nie widze szans na uratownie fabryki jako takiej, a jak nie widac szans to i rece opadaja,a wiec odechciewa sie akcji skierowanych w kosmos,
jednak nie popre akcji "ku pamieci FSO"  -  jakos "ratujmy FSO" brzmi aktualniej (ta pierwsza sugeruje ,ze jest juz pozamiatane ,a dosc juz w tym Kraju spoznionych akcji)
jedyna realna szanse dla zachowania marki widze w kupieniu praw do uzywania nazwy FSO i czerpania z jej osiagniec,
znajac zycie i mentalnosc Polakow to powinno dac sie to kupic za psie pieniadze,
majac taki papier w reku mozna wskrzesic marke nawet w fabryce postawionej w Chinach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 14, 2011, 17:43:34 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
jakos "ratujmy FSO" brzmi aktualniej (ta pierwsza sugeruje ,ze jest juz pozamiatane ,a dosc juz w tym Kraju spoznionych akcji)

Bardzo słuszna uwaga, jednak akcja "Ku pamięci" mogłaby zniechęcić ludzi do działania.

edyna realna szanse dla zachowania marki widze w kupieniu praw do uzywania nazwy FSO i czerpania z jej osiagniec,
znajac zycie i mentalnosc Polakow to powinno dac sie to kupic za psie pieniadze,
majac taki papier w reku mozna wskrzesic marke nawet w fabryce postawionej w Chinach

Myślałem o tym. Na dzień dzisiejszy chyba najłatwiej byłoby wykupić prawo do znaku FSO SPORT i robić niszowe samochody pokroju Lotusa oraz budować stare rajdówki i ew. kopie prototypów- to jest całkiem opłacalny biznes, nawet fabryka replik rajdowego Malucha dobrze zarabia.- Taka rajdówka w podstawowej wersji kosztuje ponad 40tyś zeta, czeka się pół roku ,a zamówienia przychodzą nawet z Japonii mimo że tam nigdy samochód z polski koła nie postawił. A żeby robić takie samochody wystarczy porządna hala warsztatowa, inżynier sportowy i kilkunastu dobrych mechaników. Dokoptowanie odpowiednich inżynierów przy chęci zaprojektowania "polskiego Lotusa" też nie byłoby problemem, mamy mnóstwo takich ludzi którzy nie mają się gdzie podziać. Nie trzeba od razu robić auta co ma 700KM żeby Noble musiał temu patronować, wystarczy mała lekka rama pokryta jakąś ładną, oryginalną skorupą i silnik np. z Civica Type-R albo Abartha GP. Od zakończenia produkcji starego Esprita Lotus robił nawet znacznie słabsze wozy.
Taką manufakturę można by otworzyć np. w Mielcu, tam jest mnóstwo wykwalifikowanej kadry na bezrobociu, sporo obiektów do zagospodarowania i niskie oczekiwania płacowe, miasto każdą firmę przyjmie z pocałowaniem ręki. Ale żeby ktoś wpadł na ten pomysł to trzeba mu to podsunąć i tutaj również nasza akcja może być pomocna wzmacniając markę FSO i zwiększając potencjalny target takiego przedsięwzięcia.

Wiecie że zwykłe Duże Fiaty i Polonezy już się nawet do Włoch eksportuje?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2011, 17:47:06 pm wysłana przez Sparrow »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 14, 2011, 18:04:56 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2646
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
 wszystko ma przynosić dochód, pieniądz to podstawa kapitalizmu o który tak ochoczo walczyliśmy. jeśli szpital traktuje się dziś jak fabrykę- bo ma przynosić dochód, to zostawienie doskonale położonego i uzbrojonego terenu w środku miasta byłoby szczytem niegospodarności. czy ci którzy ustalali nową cenę dzierżawy to kosmici? nie- to my! to my wymuszamy na radnych te działania, to my chcemy lepszych dróg, ładniejszych autobusów- lepszych warunków do życia. miasto musi na to wszystko mieć a żeby mieć, musi zarabiać. bo inaczej podniosły by się głosy że brak inwestycji, że budowa stoi w miejscu, że to, że tamto. a zdanie grupki zapaleńców- miłośników staroci, się nie liczy. padły zakłady nowocześniejsze, młodsze, produkujące na eksport- mające perspektywy. w Lublinie padła najnowocześniejsza i największa w Europie odlewnia żeliwa "Ursus". już produkowała eksport i miała zamówienia na lata. zatrudniała tysiące ludzi i też padła. został pusty plac z którego powoli znikają posadzki, pozostałości po ponad 100- hektarowej hali.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 14, 2011, 18:16:53 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
! to my wymuszamy na radnych te działania

Przepraszam bardzo ale jestem pewien że nikt z nas nie życzy sobie by rozwalać zakład który może dobrze zarabiać i posyłać przez tę rozwałkę ludzi na bezrobocie których potem my będziemy musieli utrzymać. Jeżeli fabryki która wrzuca na rynek 5 miliardów pieniądza w formie nowych maszyn ,a może wrzucać więcej niż dwa razy, nie stać na zapłacenie podatków to kogo będzie tam stać: handlarzy kapustą i dzierżawców mieszkań na nowym osiedlu?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 14, 2011, 19:15:19 pm »

unu

  • Gość
A ja widze sposób na rozwiązanie tych problemów. Produkcja własna. Po co znowu brnąć w jakieś interesy bez przyszłości z biznesmenami z dalekiego Wschodu? Nie dość nam już nauczki?
Mamy w Polsce jeszcze kilku doskonałych konstruktorów, inżynierów. Zaprojektować małe, tanie autko. Ewentualnie dogadać się z jakimś zagranicznym partnerem na wykup licencji. Wydaje mi się że jeżeli Polacy kupują Dacie czy tą całą Tatę, to z pewnością kupowaliby i rodzimy produkt. Zwłaszcza ludzie pamiętający czasy świetności FSO.

Skąd pieniądze? Ano z tych sprzedawanych gruntów, które leżą odłogiem. Dodatkowo przeprowadzić restrukturyzację firmy, powywalać związki zawodowe (one też się przyczyniły do kłopotów FSO). Można rozpocząć od niewielkiej produkcji i z czasem ją zwiększać.

Tylko muszą zostać spełnione jeszcze dwa inne warunki. Całe Warszawskie PO musi się wycofać z tej gigantycznej opłaty, a i Polski rząd musi pomagać w rozwoju fabryki. Chociaż w ich przypadku o pomocy będziemy mówić jak nie będą po prostu rzucać kłód pod nogi.



Co do baneru, popracuje nad nim, postaram się coś zrobić, ale dopiero w weekend bede mieć więcej czasu. ogólnie proponowałbym też napisać oficjalne pismo dla mediów które będziemy rozsyłali, żeby to wszystko miało jakąś spójność. Powiadomić trzeba nie tylko samej "manifestacji", ale także o tym że powstał taki oddolny ruch obrony FSO. Fajnie byłoby dotrzeć do inżynierów, konstruktorów którzy w FSO pracowali, którzy by nas poparli.

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 14, 2011, 20:49:03 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Popieram akcję, tylko błagam, zorganizujcie spęd jakoś w październiku, bo w listopadzie już pewnie zaczną solić i pewnie wiele osób (w tym i ja) zrezygnuje z udziału w kolumnie, żeby im rdza nie wpier.doliła auta świeżo po remoncie <do bani>
LOW & SLOW

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 14, 2011, 20:56:19 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Co sądzicie:



Albo:



Kolejne:



Inna wersja:

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2011, 21:30:31 pm wysłana przez Speed024 »
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 14, 2011, 23:02:51 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
ja bym do tej daty 2011 dodał znak zapytania
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 14, 2011, 23:24:44 pm »

Offline Mifumi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.4 Caro '96
Co sądzicie:
A gdyby tak zrobić osobne wersje dla aut które fso produkowało?
Tak jak w poście są dwie wersje, Kant i Poldek
To zrobić osobno wersje polonezów, borek, akwarium, przejściówki, mr91, mr93, atu, plusy.
Jeśli to nie jest duży problem to każdy mógłby wybrać to czym jeździ.
Opcja 3(zarazem 4) mi przypadła do gustu, i tak jak Illusion stwierdził, znak "?" mógłby pasować skoro chcemy ratować a nie żegnać.
Cytuj (zaznaczone)
wystarczy lekko obnizyc, zaspawac rozrzad [...] powinno wystarczyc na poczatek
  ______                             ______
/_|_____\.=[oo]=O=[oo]=./_____|_\
 ___                                          ___
[___]                                       [___]

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 14, 2011, 23:44:02 pm »

unu

  • Gość
Tak na szybko zrobiłem. Postaram sie coś lepszego wykombinować jeszcze.



http://imageshack.us/photo/my-images/204/fsobaner.jpg/
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2011, 23:47:59 pm wysłana przez unu »

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 14, 2011, 23:50:29 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Ja osobiście jestem zdania że banner nie powinien zawierać fotek starych aut bo większości ludzi będzie się to kojarzyć z przeżytkiem choć mogę się mylić ale jednak taki jest społeczny odbiór ,a my chcemy ratować coś nowoczesnego co może działać dalej i produkować nowe samochody.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 14, 2011, 23:55:35 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
chcesz naklejke z Lanosem?? ;) wg mnie najlepiej bedzie taki plakat na ktorym kazdy bedzie miał swoje auto. Ja się spotykam z dużym szacunkiem i zainteresowaniem DFami i Poldkami. Oczywiście często jest tak ze ludzie lekceważą poloneza bo im się ciagle kojarzy jako wyrob samochodopodobny ale wystarczy chwile pogadac i przekonuja się do FSO gdy dowadują się czegoś więcej :)
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Ratunek dla FSO/ etap 1 akcji
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 14, 2011, 23:59:21 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6726
  • Płeć: Mężczyzna
Jeżeli ktoś na Polonezie będzie woził taką naklejkę to nic to nie zmieni, choć zastanawiam się czy jest sens wozić na samochodzie zdjęcie tego samego samochodu. Natomiast myślę że przydałaby się wersja bez samochodu. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby zdywersyfikować wzory naklejek, ważna jest jedynie wspólna nazwa i dane namiarowe.

pieram akcję, tylko błagam, zorganizujcie spęd jakoś w październiku, bo w listopadzie już pewnie zaczną solić i pewnie wiele osób (w tym i ja) zrezygnuje z udziału w kolumnie, żeby im rdza nie wpier.doliła auta świeżo po remoncie

Ja bym się tego nie bał, listopad jak sama nazwa wskazuje nie jest koniecznie miesiącem śniegowym, nawet w grudniu bywa że nie można doczekać się śniegu. Wszystko jest jeszcze do ustalenia.

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2011, 00:01:32 am wysłana przez Sparrow »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E