Odwiedzając często forum i podpatrując pomysły nie miałem czasu na uaktualnienie postu. Wkoncu sie zebrałem i opisze na nowo projekt bo od tamtej pory duzo sie zmieniło
- silnik: swap na 1.6 rover, zalany olejem Valvoline vr1 racing 10w60, chłodnica miedziana z dwoma wentylatorami
- zawieszenie: przód sprężyny sprasowane, ucięte 2.5 zwoja, negatyw 4 stopnie, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy 3 stopnie
- zawieszenie tył: sklepane resory na płasko i dodane 1 długie pióro, amortyzatory utwardzone mąką z olejem , rozpórka z tyłu
- koła przód RSL 4x100 et15 8.5j
- wydech przelotowy na końcu cygaro
- buda: wzmocnione podłużnice z przodu, plex w tylnych drzwiach i tylnej klapie, wycięte boki drzwi, wycięty seryjny zbiornik paliwa
- wewnętrzny włącznik wentylatora
- układ paliwowy: Bak z trabanta 20L we wnęce koła zapasowego, zewnętrzna pompa paliwa 5 Bar z wyłącznikiem w kabinie
- układ hamulcowy: usunięty kolektor siły hamowania, układ zalany świeżym płynem DOT 3, założony hydrauliczny ręczny na pompie 0,625
- tylny most: szpera 100%
- elektryczne szyby z przodu
- seryjne fotele kubełkowe Inter groclin
- dodatkowe zegary ciśnienia doładowania, ciśnienia oleju i temperatury oleju
- samochód waży 940kg z paliwem
Kiedyś auto prezentowało sie tak
Teraz wygląda tak
Więcej informacji na stronie poświęconej projektowi
https://www.facebook.com/pages/Project-Poldo%C5%BCer/136906539759795Oraz na YouTube
http://www.youtube.com/user/WiecFlow/videosProject wciąż się rozwija pasja i ekipa motywują do pracy a efekty widac