Autor Wątek: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?  (Przeczytany 89967 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 31, 2011, 18:25:22 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Drugą głowicę do zabawy z książką i dremelem kupiłem za 150 zł. Uzbrojoną, z nowymi uszczelniaczami.
Do czego??

do forda zapewne ;)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 31, 2011, 20:09:38 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 31, 2011, 20:57:33 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2011, 21:00:36 pm wysłana przez Szakal_FSO »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 01, 2012, 14:17:46 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Cytuj (zaznaczone)
Do czego??
Do pinto 2.0 na wtrysku.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 01, 2012, 20:03:57 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
jak będziesz miał chwilę to nagrałbyś jakiś filmik ze środka :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 02, 2012, 16:21:22 pm »

Offline leonidasso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 49
http://youtu.be/IKFyZpbVQ8M tu film właściciela
Cytat: volant
Romantyczne jest wspólne łapanie stopa, a nie chlamydii

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #86 dnia: Styczeń 02, 2012, 17:50:10 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
http://youtu.be/IKFyZpbVQ8M tu film właściciela
ładnie chodzi :) jaką skrzynie i most tam wsadziliście ?? seryjne z polda ??
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 02, 2012, 17:54:46 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3822
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Skrzynia poldoroverowa i most zapewne też. Chodzi ładnie, ale wypadałoby założyć jakaś normalna opone o szerokości przynajmniej 195.  :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2012, 17:56:19 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 02, 2012, 18:04:47 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No no, całkiem ciekawie się to zapowiada. Czekamy na jakiś filmik jak to idzie na suchym :d
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 02, 2012, 18:13:48 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Opony jak opony ale ja tam jeszcze sprzęgło słyszę jak się ślizga, no nic patrzeć jak nie długo zaczną się VVC w polonezach pokazywać.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 02, 2012, 19:18:08 pm »

Offline leonidasso

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 49
http://youtu.be/IKFyZpbVQ8M tu film właściciela
ładnie chodzi :) jaką skrzynie i most tam wsadziliście ?? seryjne z polda ??
ja tam nawet jeszcze spalin nie wąchałem  :d
Cytat: volant
Romantyczne jest wspólne łapanie stopa, a nie chlamydii

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 02, 2012, 21:17:19 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Fajnie by było jak by właściciel poloneza vvc opisał projekt na forum.

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 02, 2012, 21:39:54 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5283
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
To co,zwykły rover 1.8 już wychodzi z mody?  :P :P A czemu nie turbo,zamiast VVC?
Co do tematu,to chyba kiedyś na Motonews,czy gdzieś indziej,ktoś pokazał DF-a z VVC i coś tam opisał.Nawet tu było głośno o tym,wiec to nie jest taki znów świeży pomysł.Poza tym,to wszystko zawsze jest uważane za czarną magię,dopóki nie znajdzie się ktoś,kto tego nie dokona,a później już zaczyna lecieć z górki i pojawiają się "naśladowcy"  :P :P Czy nie tak było z roverem 1.8?  :-) :-)

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 02, 2012, 21:53:15 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Dobrze że znalazł się chociaż jeden człowiek który zamiast pisać i się podniecać jakby to szło zrobił i jeździ.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 02, 2012, 21:58:16 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Pewnie takich ludzi jest więcej. Tylko srają na fora, wolą siedzieć w garażu. W sumie postąpił bym tak samo, gdybym miał garaż z odpowiednimi narzędziami.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 02, 2012, 22:01:52 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Pewnie takich ludzi jest więcej. Tylko srają na fora, wolą siedzieć w garażu.
Najlepsze wg mnie podejście. Nie pisać nic tylko robić aż się zrobi. I jak gotowe jest napisać zrobiłem jeździ i to wszystko.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 02, 2012, 23:33:15 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
Najlepsze wg mnie podejście. Nie pisać nic tylko robić aż się zrobi. I jak gotowe jest napisać zrobiłem jeździ i to wszystko.
jestem tego samego zdania.'' Zrób ,śmigaj i opisz co i jak :] ''
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 03, 2012, 02:34:09 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
A ja wole opisywac od zera jak sie zaczynało i jakie problemy były -dzieki temu jest mniej marzycieli sniacych nocami o V8 w Pn/Df w cenie do 5 tys bo mam fiata a sasiad sprzeda mi tanio silnik od 730 albo od rovera 2.0 turbo anglika.Pozniej wystarczy dac takiemu zawodnikowi link zeby poczytał to sam zobaczy ile to pracy, kombinatorstwa i myslenia. Nie mowie tu o swapie 1.8 w miejsce 1.4 bo to robota na kilka godzin przy piwie, ale o typowym swapie nie seryjnych motorow. Sam sporo wiem ale piszac na temat swapa 2.3  dowiedziałem sie rowniez paru rzeczy ktore ulatwia mi sprawe. Wiec czekam dalej  na jakies inne swapy na forum opisane jako tako, ponad te oklepane bo jak dla kogos zdjecie immo za 300zł jest problemem to lepiej niech nie bierze sie za swapy -ja za samo spawanie miski dałem 350zł... A w 1.8 VVC najwiekszym problemem nie jest immo tylko male sprzeglo i licha skrzynia, ja doskonale wiem ze seria przy trybie emeryt-mode wytrzyma ale chyba nie po to sie wklada VVC do cholery !? Pozatym to  nie wiem co tu opisywac jakos dodatkowo przy swapie 1.8 VVC ??? Moze dla wiekszosci problem lezy w elektryce(nie wiem, bo sam jestem elektrykiem) ale od tego sa ludzie ktorzy ci to podlacza i odpala za kilka złotych, ale w Polsce to przeciez mamy 100 % lekarzy i 80% elektrykow  :] wiec do przodu
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2012, 02:51:44 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 03, 2012, 11:01:35 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Moje zdanie jest takie żę szkoda że tu na forum utarło się że ciekawe swapy są opisywane w w dziale technika zamiast w "auta użytkowników" czy jakos tak . Auto to nie sam silnik i skrzynia , fajniej się czyta jak w jednym miejscu mozna sie dowiedziec wszystkiego o danym aucie .

pozdrawiam

Odp: K16 1.8 VVC - Jak to ogarnąć ?
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 03, 2012, 19:32:52 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Jeśli szlaki zostaną przetarte z tym 1.8 vvc to będzie to chyba najprostsza opcja na bardzo szybkiego poloneza przynajmniej przy swapie z  1.4 rovera.