Autor Wątek: Bosch - kończąca się pompa paliwa?  (Przeczytany 6812 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« dnia: Grudzień 28, 2011, 11:20:53 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1789
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Siemka
Szybkie pytanko: czy to telepanie silnikiem na filmiku poniżej to będzie objaw klękającej pompy paliwa?
http://www.youtube.com/watch?v=e0gLzjngIas&feature=youtu.be
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2011, 20:17:37 pm »

tracer1990

  • Gość
Jak jest w czasie jazdy?

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2011, 20:26:18 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Bardziej coś z układem zapłonowym...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 28, 2011, 20:32:03 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Bardziej coś z układem zapłonowym...
racja, nie pracuje na wszystkich cylindrach. Jak się rozgrzeje nie ma różnicy? Ja miałem Uno na boschu to pała cewka na jeden cylinder nie pracowała, ale sprawdź świece i przewody.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 29, 2011, 20:43:57 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1789
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Właśnie jak się rozgrzeje jest w porządku. Ta sytuacja występuję czasami zaraz po odpaleniu i po chwili pracy (1 minuta) jest spokój. W czasie jazdy to tylko przy szaleństwach czasami obroty dochodzą do 4-4,5k na chwile się zatrzymuje (ale nic nie telepie) i po chwili znowu przyśpiesza aż do odcięcia.
pała cewka
Owszem ale w wakacje z tym że jak padła to w ogóle nie chciał gadać. Po tym przy okazji wymienione kable i świece, a od wakacji niewiele km zrobiłem.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 30, 2011, 23:27:06 pm »

maniek123321

  • Gość
A ja mam pytanie trochę z innej beczki- dlaczego po odpaleniu zapaliła się kontrolka od ogrzewania tylnej szyby, bo domyślam sie że sam kolega jej nie włączył. ja też mam u siebie.

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 30, 2011, 23:46:40 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2996
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Bo w poldku poniżej jakiejś tam temperatury ogrzewanie szyby włącza się samo.

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 31, 2011, 00:38:20 am »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1950
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
mikroklocek sam uruchamia ogrzewanie tylnej szyby po uruchomieniu silnika jeśli temperatura jest niższa niż jakaś tam.. (chyba 5 stopni).
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2012, 10:10:50 am »

Offline jacek37

  • 1.6 GLI ABIMEX Polonez Atu 1996 r. 231000 km
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 159
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ ATU 1.6 GLI ABIMEX
ja mam podobny problem ale w abimexie.
Zapalę to na początku jak zimny to strach nacisnąć gaz bo wtedy nierówno chodzi trzęsie (nie gaśnie) mija 1 min. już inaczej.
Wymieniłem komputer moduł z cewkami i trochę lepiej ale nie przestało. Póżniej chodzi bez kłopotu.
pozdrawiam

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 02, 2012, 12:43:09 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
No to trzeba przejrzeć resztę układy zapłonowego...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 02, 2012, 17:31:19 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1789
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Bardziej coś z układem zapłonowym...
Miałeś rację. Miałem przesunięty CPWK w celu zmniejszenia spalania stukowego. Przestawiłem go tak jak fabryka dała i po problemie. Dzięki za pomoc.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 02, 2012, 18:06:44 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
To nieźle ktoś zmniejszył spalanie stukowe :d

U mnie w K16 jest podobnie, ale jakoś za zimno narazie, żebym stał przy nim i świece wykręcał i je czyścił...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 24, 2012, 09:13:33 am »

Offline jacek37

  • 1.6 GLI ABIMEX Polonez Atu 1996 r. 231000 km
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 159
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ ATU 1.6 GLI ABIMEX
witam
To jak ustawić ten czujnik CPWK w abimexie. Bo mam podobny objaw zaraz po odpaleniu samochodu. Nierówno chodzi trzęsie całym samochodem a po minucie można już gazować. Tylko właśnie jak ruszam przy zimnym i kawałek przejadę to obroty stoją 2000 dopiero jak się zatrzymam postoje chwilę to obroty spadają i już jedzie normalnie obroty 1000 i tak już trzyma dalej.
Zauważyłem że im zimniej tymm ten objaw jest gorszy.
Może czujnik prędkości robi jakieś zamieszanie jak sprawdzić?????

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 24, 2012, 16:00:19 pm »

Offline Mifumi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.4 Caro '96
U mnie występuje to samo na PB jak zimny silnik, po odpaleniu przez ~2minuty telepie silnikiem na benzynie(zawsze odpalam na benzynie), po przełączeniu na gaz od razu się uspokaja i chodzi idealnie równo, tak równo że można położyć idealnie pełną szklankę na filtrze i się nie wyleje.

Nie bardzo zastanawiałem się czego to jest wina, jedyne co złego się dzieje przy pracy na PB to fakt że pompka niedomaga(przy dynamicznym rozpędzaniu lub przyspieszaniu na 3 przy 4k rpm łapie ostrego muła na PB)
Problem u mnie nie występuje na LPG.

Ja bym tutaj bardziej doszukiwał się problemów z układem paliwowym lub czymś co nie pracuje przy LPG.
Filtr paliwa wymieniony rok temu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2012, 16:03:53 pm wysłana przez Mifumi »
Cytuj (zaznaczone)
wystarczy lekko obnizyc, zaspawac rozrzad [...] powinno wystarczyc na poczatek
  ______                             ______
/_|_____\.=[oo]=O=[oo]=./_____|_\
 ___                                          ___
[___]                                       [___]

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 24, 2012, 16:11:20 pm »

piciek

  • Gość
u mnie tak chodzi jak komputera nie zresetuje po odłaczeniu klemy. 002 sterownik

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 24, 2012, 21:03:43 pm »

maniek123321

  • Gość
ja też mam doś podobny problem tylko dochodzi jeszcze problem  z rozruchem. mam jeszcze pytanie:czy możliwe jest żeby bosch się zalał? tka sytuacja już mi się 2 razy zdarzyła gdy kręciłem bąki. auto nagle spadło z obrotów i zgasło. potem było ciężko odpalić.

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 24, 2012, 21:08:54 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dużo miałeś paliwa ? Może poprostu odpłynęło spod pompy w zbiorniku...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 24, 2012, 21:17:03 pm »

maniek123321

  • Gość
było dość dużo paliwa poza tym odnosze wrażenie że w moim jest albo zbyt bogata mieszanka albo po prostu cewka jest już kiepska i nie spala mieszanki odpowiednio bo świece po pracy na benzynie są czarne i spaliny mają specyficzne zapach>

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 24, 2012, 21:17:42 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A sonde lambda juz wymieniales ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Bosch - kończąca się pompa paliwa?
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 24, 2012, 21:19:06 pm »

maniek123321

  • Gość
jeszcze nie