Tylko i wyłącznie to ze podobno były montowane w exportach tak samo jak podobno obr. Chciałem to poprostu wyjaśnic ale jak zwykle dostałem zjebke.
Na logikę.
Jeżeli jechałeś kiedyś Roverem to powinieneś wiedzieć, że przy 130 robi się w środku już dość głośno i brakować zaczyna biegu 6 albo mostu dłuższego niż to seryjne 4.3.
Najkrótszy most 4.55 w trucku jest używany przez KSJotowców i podejrzewam, ze takim mostem już powyżej 110 wychodzi się poza 4k obrotów i samochód aż prosi się o jeszcze jeden bieg.
A teraz pomyśl sobie o moście 5.37 w eksportowym samochodzie którym by się na 5 jechało do 100 bo potem hałas w środku by urywał łeb. Myślisz, ze ktoś by kupił taki samochód?

BTW. Nie pisze o OHV bo sam takim za wiele nie jeździłem więc nie wiem czy jest głośniej czy ciszej niż w 1.4.