0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
W 2000 r to nawet OHVki trzymały cene
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]
Cytat: Arti28 w Sierpień 23, 2012, 21:34:29 pmW 2000 r to nawet OHVki trzymały ceneBo były nowe
moi rodzice za poloneza pięcioletniego w 2003 dali 14tyś zł
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .
Chyba że Twój wtedy miał zerowy przebieg
Macie dwa zdjęcia, tej Atuwy fioletowej.http://imageshack.us/g/11/fabryczny16rover3zg3.jpg/
Cytat: Bartekcom w Sierpień 23, 2012, 21:43:10 pmCytat: Arti28 w Sierpień 23, 2012, 21:34:29 pmW 2000 r to nawet OHVki trzymały ceneBo były nowe w 2002 r. za moją oliwkę rocznik '96 z przebiegiem 32 kkm w stanie fabrycznym zapłaciliśmy "dziadkowi" 7 tys zł i był to najdroższy poldorover z ówczesnych ogłoszeń....w 2000 r. za poloneza jeżdżącego i sprawnego z silnikiem ohv płaciło się około 10 tys zł, za uszkodzonego poldorovera tyle samo a sprawny poldorover wtedy to +2-3 tys zł.mam stare gazety "autogiełda" i przeglądam te ceny z nostalgią... a jak wspominam że polonezy znikały w dzień przed wydaniem gazety bo handlarze mieli wtyki w wydawnictwie to po prostu nie dowierzam... teraz to kto pierwszy ten lepszy
http://img88.imageshack.us/img88/9184/10009690se.jpg
Cytat: Multec w Sierpień 23, 2012, 22:16:19 pmhttp://img88.imageshack.us/img88/9184/10009690se.jpgTo serio jest oryginał?
Jakoś wierzyć mi się nie chce, że w FSO odwalali taką chałturę. Zwłaszcza w tak reprezentatywnej wersji jak Atu limited..
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.
I nagle zrezygnowaliby z fabrycznego dla rovera umieszczenia cewki? do tego te kable latające pod maską. Wygląda jak zwykły swap z OHV.. i to niezbyt starannie wykonany.Multec masz jeszcze inne fotki?