Autor Wątek: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez  (Przeczytany 47022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 17, 2012, 20:53:28 pm »

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 17, 2012, 21:45:58 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Prostowód Watta?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 17, 2012, 23:01:53 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
tak to się nazywa ? mysle ze to jest lepsze rozwiązanie... :)

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 18, 2012, 13:10:38 pm »

Offline KubaPsk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 515
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU+ '98r. 1.6GLI
tak szukałem innych zdjęć tego rozwiązania i trafiłem na coś takiego http://www.capri.pl/image/forum/468069/153598 a co wy na takie rozwiązanie ??
Trzy genialne stwierdzenia które idealnie do siebie pasują :D
Basta - "Nic się nie ryj"
Zoltan#1930 - "Będzie dobrze"
Stingerek - "Dogadamy się" :D

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 18, 2012, 18:58:29 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
Ja sadze ze Prostowód Watta jest najlepszym rozwiązaniem ponieważ nie powoduje żadnych wychyleń mostu...

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 18, 2012, 19:24:11 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Była już kilka razy rozmowa o tym co lepsze. Watt  jest lepszy ale i trudniejszy do wykonania i myśle że bardziej przyda  się do samochodów rajdowych jeżdżących typowo po szutrze gdzie skok zawieszenia jest duży.  Panhard moze na szuter nie jest za dobry ze wzgledu na wychylenia mostu,ale na tor czy do driftowozu gdzie zawieszenie ma o wiele mniejszy skok też bedzie sie dobrze spisywał ;)

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 03, 2012, 13:32:36 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
a co powiecie na taki rodzaj stabilizatora oznaczony na rysunku "A"?

wydaje się być solidny + dodatkowo panhard- ciekawi mnie jakby to się spisywało w zakretach
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 03, 2012, 15:35:16 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
moim zdaniem jeśli most jest na resorach i drążkach reakcyjnych, to nie ma sensu.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 03, 2012, 18:34:54 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Żeby takie cos zamontować,musisz mieć bardzo dobre mocowanie do budy zeby duze siły skrętne nie wyrywały go. Wg mnie to najlepiej zamontowac zwykły przerobiony stab z poldka,najmniej rzeźby a efekty bardzo dobre
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2012, 18:47:10 pm wysłana przez LUKI »

Odp: Schemat rozwojowy zawieszenia tylnego FSO Polonez
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 03, 2012, 20:08:02 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
 :-)
« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2012, 20:47:05 pm wysłana przez El-Portero2 »
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER