Autor Wątek: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach  (Przeczytany 18334 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 28, 2012, 08:45:14 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
dużo siadł? masz foto jak to wyglądało po przekręceniu?| chce się upewnić że dobrze myślę.

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 28, 2012, 09:05:20 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
A gdyby zrobił tak jak na tym foto poglądowym zielony kolor to mocowanie resory, zielony to resor, żółty nowa śruba. Czyli odwracam mocowanie resor idzie niżej, ale żeby nie było za nisko od ziemi mocowanie wiercimy nową dziurę i w nią wchodzi śruba mocująca?
tak jak na foto. Nie pamiętam tylko jak w plusach dokładnie mocowany jest amortyzator


Uploaded with ImageShack.us

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 28, 2012, 11:59:16 am »

Offline kamzo

  • drifter
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 161
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro 1.6 16v '95r.
Widzę, że chodzi o to:


A więc uważam, że nikt o zdrowych zmysłach i kto chce jeszcze trochę pobyć na tym świecie, nie powinien tego stosować. Rozwiązanie dobre dla samobójców. <do bani>
FWD jest dla kobiet!!! ;) ROVER POWER :)  http://www.facebook.com/PolonezDriftMachineProject

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 28, 2012, 13:07:54 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
dlaczego tak uważasz? Dlatego moje rozwiązanie wydaje się sensowne. Czyli tak jak na tym drugim foto tylko robimy dodatkowy odtwór

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 28, 2012, 13:33:28 pm »

Offline kamzo

  • drifter
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 161
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro 1.6 16v '95r.
Dlaczego tak uważam, dlatego ze cała masa tylnej części samochodu, byłaby podparta na dwóch cybantach o średnicy fi8 i czterech nakrętkach. A co za tym idzie, to, że działające siły bardzo szybko sobie z tym poradzą. Ale jeśli nie zależy Ci na własnym życiu i zdrowiu, możesz praktykować takie "patenty" <blee>
FWD jest dla kobiet!!! ;) ROVER POWER :)  http://www.facebook.com/PolonezDriftMachineProject

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 28, 2012, 14:25:14 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
To przy takim rozwiązaniu jak na foto żaden problem dać cybanty o twardości 10.9 i np 10mm plus nakrętka samo kontrująca... w sumie przy normalnym rozwiązaniu też masa całego auta spoczywa na jednej śrubie o ile się nie mylę 10mm
Pomysł sam w sobie jest dobry kwestia dopracowania go (wzmocnie itp)

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 28, 2012, 15:27:28 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
w sumie przy normalnym rozwiązaniu też masa całego auta spoczywa na jednej śrubie o ile się nie mylę 10mm
tylko ta śruba pracuje na ścinanie, nie na zrywanie.
A więc uważam, że nikt o zdrowych zmysłach i kto chce jeszcze trochę pobyć na tym świecie, nie powinien tego stosować. Rozwiązanie dobre dla samobójców.
rozwiązanie stosowane w wielu autach, choćby w 125p na starym zawieszeniu, tylko tam były cybanty m10, nie m8.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 28, 2012, 15:30:49 pm »

Offline wieclaw57

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6
Ja śmigam na takim rozwiązaniu i nie narzekam. Zobaczymy ile to pożyje ale gleba jest ładna


Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 28, 2012, 18:12:03 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
tylko tam były cybanty m10, nie m8.
No to kto broni zastosować (tak jak pisałem wyrzej) cybantu M10 o większej twardości? ogólnie trochę wzmocnić całą konstrukcje...

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 28, 2012, 18:16:54 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie ma cybantow o wiekszej twardosci ,bo to specyficzna czesc do poloneza,a nie czesc uniwersalna,
mozna sobie dorobic porzadne obejmy fi12 ,tylko czy nei bedzie to wymagalo wiecej energii nzi odpowiednie sklepanie resorow  ;|
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 28, 2012, 18:49:43 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Mam dojścia i spokojnie dorwę cybant m10

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 28, 2012, 18:56:42 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Dlaczego tak uważam, dlatego ze cała masa tylnej części samochodu, byłaby podparta na dwóch cybantach o średnicy fi8 i czterech nakrętkach. A co za tym idzie, to, że działające siły bardzo szybko sobie z tym poradzą.

Kamzo ma całkowitą racje. Cała masa na 4 śrubkach. Te śruby w dodatku lubią sie odkrecać - mi sie odkreciły z jednej strony i dupą rzucało.

Jak zapier..lisz w coś i te śruby od spodu zerwiesz to dopiero bedziesz miał fajnie. Przy wiekszej predkości jak sie tak stanie to już poezja.

Bałbym sie takim patentem do sklepu po bułki jechać a co dopiero użytkować auto do sportu albo szybszej jazdy. Z zawieszeniem nie ma żartów... wszystko do czasu.

Modyfikacje które czynimy mają zwiększać wytrzymałość auta, poprawiać jego właściwości jezdne... a taka max gleba to jest do niczego poza tym zrobiona w taki sposób to już tragedia...


Już miałem ciepło jak mi sie te śruby z jednej strony poluzowały tak że most przekaszało... a co dopiero by było jakbym miał odwrotnie to mocowanie... tragedia i ch.j!

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 28, 2012, 19:33:54 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
to nie widzę problemu np dospawania blach o grubości 4mm by mocowany resor był tak jak fabrycznie tyle że niżej, całość odpowiednio dodatkowo wzmocnić. Wszystko kwestia rozsądku, ja rozumiem wasze obawy i liczę się z nimi (sam na nie też wpadłem) tylko szukam odpowiedniego rozwiązania.

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 28, 2012, 19:38:31 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
dospawania blach o grubości 4mm by mocowany resor był tak jak fabrycznie tyle że niżej
No dobry pomysł... ale resory da rade sklepać jeszcze i sam bym napierw w tą strone szedł

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 28, 2012, 20:18:53 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2609
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
no dobrze koledzy, a co ze szpickopem? czy oś trzyma się środka resoru na "słowo honoru" ?
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 28, 2012, 20:20:34 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
no niestety ale w moim regionie nie mam gdzie tego zrobić a i to przecież jest krytykowane, a ja szukam dużej zmiany, już raz klepane miałem resory, wieszaki ucięte i nadal jest wysoko. Mi chodzi o wymysłemie dobrego sposobu jak to zrobić a nie co jest lepsze klepanie czy nie. Teraz zastanawiam się nad wspawaniem blach.

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 28, 2012, 21:11:20 pm »

Offline wieclaw57

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6
Dla mnie miało być twardo. Tez miałem klepane resory i było za miękko może macie inny pomysł aby było twardo ? Wysokość może być dowolna ale bez przesady.  Ten patent z wieszakami podpowiedział mi kolega który ma już 2 sezony przejeżdżone na KJS i żadnych negatywnych wrażeń z tym nie miał.

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 28, 2012, 21:24:11 pm »

Offline kamzo

  • drifter
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 161
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro 1.6 16v '95r.
Resory trzy piórowe (pierwsze pióro główne, drugie główne z obciętymi elementami mocującymi, trzecie długości drugiego ze standardowych resorów trzy piórowych) klepane na ok 9cm, amortyzatory zalane hipolem. Ja będę jeszcze zmieniał amorki na coś lepszego.
FWD jest dla kobiet!!! ;) ROVER POWER :)  http://www.facebook.com/PolonezDriftMachineProject

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 03, 2012, 22:18:03 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Dzisiaj po 4 godzinach pracy trochę odrywanych złożyłem jedną stronę
Dałem cybanty 12mm plus kontry, plus blacha 9mm nie ma prawa że puści.
foto


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

na dzień dzisiejszy zrobiłem narazie jedną stronę więc pewnie jeszcze kucnie ale jest ok mam nadzieje że jeszcze kucnie :D



Uploaded with ImageShack.us

Odp: Szukam zdjęć Prototypowego poloneza z zawieszeniem tylnym na sprężynach
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 04, 2012, 02:06:51 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
I co? To ma być gleba? Jakiś lipny patent ... dupa prawie jak na seri... a resor niesklepany praktycznie nic.

Tutaj u kamzo jest gleba (koła mneijsze niż seria 14" na profilu 55)... a resory ma sklepane... i jest jeszcze zapas podobno 10cm że da rade jeszcze sklepać i opuścić



Klep kurde a nie patenty walisz... skonczy sie jak z tym silnikiem
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2012, 02:09:24 am wysłana przez CSR_GTI#1963 »