Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'  (Przeczytany 96894 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #380 dnia: Wrzesień 30, 2022, 20:09:00 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 639
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Bicie tarcz to nie koniecznie krzywe tarcze
Dobrze piszesz, w Signumie też było bicie przy hamowaniu, pierwsze podejrzenie krzywa tarcza tylnym kole. Jednak tarcza była prosta a problem leżał w krzywej piaście.

Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« Odpowiedź #381 dnia: Wrzesień 30, 2022, 20:59:11 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Na 17 lat praktyki, tylko raz zdarzyło mi się, że tarcza miała bicie 0.3mm

Reakcja hurtowni natychmiastowa, a producent po 2 dniach oddał kasę i dał drugi kpl za free, w ramach rekompensaty
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)