Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU
»
FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
...
18
19
[
20
]
Do dołu
Autor
Wątek: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95' (Przeczytany 108070 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
«
Odpowiedź #380 dnia:
Wrzesień 30, 2022, 20:09:00 pm »
lukasz190
Kto smaruje, ten jedzie!!
Sympatyk
Wiadomości: 702
Płeć:
PN Caro MR'91
Cytat: śledzik w Wrzesień 30, 2022, 18:39:48 pm
Bicie tarcz to nie koniecznie krzywe tarcze
Dobrze piszesz, w Signumie też było bicie przy hamowaniu, pierwsze podejrzenie krzywa tarcza tylnym kole. Jednak tarcza była prosta a problem leżał w krzywej piaście.
Zapisane
Odp: FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'
«
Odpowiedź #381 dnia:
Wrzesień 30, 2022, 20:59:11 pm »
śledzik
Sympatyk
Wiadomości: 2902
Płeć:
Honda Accord CL9 05r +200KM
Na 17 lat praktyki, tylko raz zdarzyło mi się, że tarcza miała bicie 0.3mm
Reakcja hurtowni natychmiastowa, a producent po 2 dniach oddał kasę i dał drugi kpl za free, w ramach rekompensaty
Zapisane
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo
Drukuj
Strony:
1
...
18
19
[
20
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU
»
FSO Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari 95'