Autor Wątek: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)  (Przeczytany 41294 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 19, 2012, 22:43:48 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
no cewka wymieniona kopułka też kable świece i nic . Po mału wszystko składa sie w jedną całość. Kilka dni temu przepcho mi uszczelką kolektora ssącego na kanale wodnym , no i po założeniu nowej uszczelki i skreceniu wszystkiego zaczoł na wolnych obrotach nie palic na czwarty tłok. Po wyżej 2 tys obroty sie wyrównują i na dużych jak zdejmę kabel jest duża różnica w pracy. Podejrzewam że przypadkiem mogło coś podjeść pod uszczelkę i łapie lewe powietrze i na wolnych obrotach nie zaciąga mieszanki albo na wtrysku oring sie uszkodził( na gazie też nie pali). Czyli kolektor do ponownego demontażu. Dam znać co i jak z tym wszystkim wyszło.
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 10, 2012, 23:17:51 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
awaria 4 gara usunięta . Okazało sie że przy wymianie uszczelki kolektora ssacego  przy dokręcaniu kolektora napeknoł na 4 cylindrze (chyba jakaś wada była w odlewie) i łapał lewe powietrze . kloektor wymieniłem na inny i spokój. Zrobiłem też układ wydechowy w końcu tu parę fotek
zdjęcia przed oszlifowaniem spawów . Ogólnie wygląda to tak 4w 2 z rur o przelocie 40mm . Najdłuższa 60cm najkrótsza 45cm ,potem 2w1 o tej samej średnicy rur tyle że długości 55cm i 60cm ( inaczej już nie miałem jak upchać tego wszystkiego), wszystko wpada w rurę o przelocie 55mm . Następnie tłumik przelotowy własnej konstrukcji o przelocie 55mm i długości 40cm > za tłumikiem zejście w rure 50mm przelot i następny tłumik własnej konstrukcji długości 35cm i przelocie 50mm. Nad mostem rura 50mm i tłumik końcowy też własnej konstrukcji tupu rura średnicy 110mm  a w niej rura 55mm z zaślepioną końcówką i ponawiercanymi otworami z wylotem owalnym 50mm na jakies 140mm  ( to jest ten sam co miałem do tej pory przy roverze. Powiem szczerze głośno jest s z tyłu i myślę zakupić jakiś oryginalny tłumik sportowy , mam na oku remusa na dwuch wylotach . Na razie przejechałem na tym zestawie 2km no i jednak autko ożyło. Teraz na analizator spalin trza jechać i blosa ustawić.
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 13, 2012, 22:29:15 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
wygląda to dość uczciwie :) jest duża różnica?
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 14, 2012, 21:30:48 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
no dość ładnie góra zaczeła ciągnąć jestem zadowolony z mojej mozolnej pracy nad całym wydechem
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 21, 2012, 10:47:10 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Szkoda tylko że długości rur są aż tak rozbieżne. U mnie różnica to ZTCP max 5cm.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 21, 2012, 15:19:50 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
Szkoda tylko że długości rur są aż tak rozbieżne. U mnie różnica to ZTCP max 5cm.
to fakt no i szkoda że to nie z kwasówki ale wzór już jest więc można skopiować i zrobić z kwasa
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 22, 2012, 22:21:20 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t70869.html

Panowie,a moze coś takiego?? ;) Tyle że tutaj zamontowane w C20NE,dużo miejsca nie zajmuje a i pod turbo też fajnie by pasowało,jedynie trzeba by go obrócić. Na alledrogo do 100 ziko można już kupić taki ;)

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 22, 2012, 22:46:35 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
takie coś sprawdza sie tylko pod t ...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 23, 2012, 20:13:22 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Panowie,a moze coś takiego??
Najpierw odpręż silnik.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 23, 2012, 20:42:22 pm »

Offline marcin88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • 3.0 12v
Mogę opylić Taki kolektor za 5 dyszek :)

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 23, 2012, 21:57:36 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Cytat: LUKI w Wczoraj o 22:21:20

    Panowie,a moze coś takiego??

Najpierw odpręż silnik.


do 0.5 bara niema potrzeby ;)  Ale nie o tym temat

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 28, 2012, 21:47:23 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
panowie mam nowy problem . Po zdjęciu kolektora ssącego po nocnym przestoju na zaworach w każdym kanale znajdowały sie niewielkie ilości oleju <uoee> . Podejrzewam że są już zbyt mocno wyrobione prowadnice zaworów bo założone były nowe uszczelniacze i dotarte zawory. No i przy odpaleniu rano pojawia się chmurka dymu ( czyli spala olej uzbierany na zaworach ). Do tego silnik zaczoł coś się osłabiac .w sierpniu jak badałem ciśnienie sprężania to było 14.5  15  15.5  15. Podejrzewam że olej go uszczelnia bo wtedy też przydymiał przy odpalaniu. Moim zdaniem najlepiej będzie wymienić głowice na inną, ale proszę o wszelkie sugestie w tej sprawie <mysli>
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 29, 2012, 07:28:03 am »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Poco wymieniać głowice, oddaj te co masz do regeneracji i będziesz wiedział co masz a kupisz inną i może być taka sama jak ta co masz.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 29, 2012, 11:39:23 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
"Nową" jak kupisz to i tak zmiana gumek i dotarcie zaworów Cię czeka.
Co do prowadnic, jeżeli są niewymienne to można spęczyć ich końcówki i na nowo obrobić, będzie OK; można też nabić prowadnice z brązu, możliwości i rozwiązań jest kilka ;)
Wszystko zależy od kasy, chyba że trafisz okazję, czyli czapkę z dotartymi zaworami i nowymi gumkami za jakieś fajne pieniądze :) zdarzają się takie tematy :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 04, 2012, 22:02:26 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
w tej głowicy można wszystko wymienić tylko to może byc koszt taki jak kupno drugiego silnika . Na razie jeżdzę bo  kase musze odłożyć na remont.
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 04, 2012, 22:35:25 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
w tej głowicy można wszystko wymienić tylko to może byc koszt taki jak kupno drugiego silnika . Na razie jeżdzę bo  kase musze odłożyć na remont.
Pokaż jakiś film jak to idzie :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 06, 2012, 00:12:33 am »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
szczerze to jeszcze nic nie nagrałem <bezradny> <zawstydzony> ale postaram się jak najszybciej naprawić błąd
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 22, 2012, 23:21:23 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
panowie bryka klekła w czwartek jechałem do roboty i podczas jazdy tak że 110 miałem docisłem gaz i strzelił , popuściłem ,znów dodałem i znowu strzał. Ledwo dojechałem na miejsce bo reakcja na wciskanie gazu całkiem się zdupiła . Zaczoł gasnąc i szarpac na wolnych obrotach i tylko z bólem 2tyś łapał. Okazało się że tak strzelił że wypluło mi śróbę regulacji dawki gazu z blosa i łapał lewe powietrze i zalewał się gazem . Po złożeniu wszystkiego tak jak trzeba , na benzynie zapala i gaśnie jak uda się przerzucić na gaz też gaśnie . Z błędów jakie wyskoczyły to przepływka ale jak złożyłem blosa błąd już się nie zaświeca, a nadal nie chce chodzić ani na gazie ani na benzynie . Jestem ciekaw dlaczego strzelił bo zdażyło mu się to pierwszy raz odkąd mam ten silnik i co siadło że nie chce śmigać? Wszystkich fachowców od opla i nie tylko proszę o porady
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 23, 2012, 11:18:23 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Pierdzielło w dolot bo zapłon sie przestawił. Zobacz czy aparat sie nie przestawił albo czy palec rozdzielacza się nie ukręcił na ośce (tam chyba powinno być na klinie na ośce ale nie pamietam i ręki sobie uciąć nie dam).

Odp: Cos takiego w poldku i juz jeździ (c20xe)
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 23, 2012, 16:15:01 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Sprawdź czy przy strzale nie dmuchnęło żadnej uszczelki w układzie dolotowym. Bo wtedy bedzie też wariował tak na Pb jak i gazie ;)\

Nie wiem jak C20XE,ale C20NE niema regulacji zapłonu. Kopułka przykręcona jest na stałe
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2012, 16:16:44 pm wysłana przez LUKI »