No to jedziemy
A - 293,7 B - 262,7 C - 200,2 D - 194,7 E - 152,2 zewnętrzna średnica kółka 29,7
A - 17,2
A - 1,93 (mikrometr)
A - 3,9 (mikrometr) B - 2,98 (mikrometr)
A - 115 B - 17,2 C - 20
Podsumowując - cynkowany pręt "trójka", a kółko gniemy na rurce o średnicy zewnętrznej ok 24mm. Stempel do zaprasowania poziomów oleju musiałby mieć 17,2mm szerokości. Gumka uszczelniająca ma mieć ok 5cm długości, a jej średnica zależy od średnicy otworu w danym silniku. U mnie grubość stopera (przeciw wpadnięciu w głąb bloku) w gumce ma 5,5mm.
Zdjęcia silnika i michy (wiem, trochę zmęczona
) do identyfikacji
http://zsmigielski.fotosik.pl/albumy/1228119.htmlI może Panowie pomożecie mi w dwóch kwestiach - czy to jest oryginalny, montowany tu aparat zapłonowy Magneti Marelli oraz może pomożecie mi poznać pierwotnego dawcę silnika. Argenta na wtrysku?