Autor Wątek: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00  (Przeczytany 14640 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 23, 2012, 16:48:32 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
No to Kaczy jak będziesz miał pomiar to daj znać, zobaczymy jaka wyjdzie różnica, mimo wszystko wiele czynników ma wpływ, temperatura dziś inna :P
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 23, 2012, 18:54:09 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
no ale hamownia chyba rzeczywiście robiła tak żeby każdy mógł się podbudować ;) 1.4 wywalało bez problemu 105-110 a diesel 71 ;)
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 23, 2012, 20:05:52 pm »

Offline Piotr_T

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 954
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 C6
Bocian_s#313  moje GRATULACJE!!  Jestem ciekaw ile by mój roverek dał z siebie na hamowni. Może w przyszłym roku uda sie wybrać z żoną i córeczką na zlot.
Caro Plus 1.6 GLI --> 1.4 GTI 74U - był
Caro Plus 1.4 GTI 23E - był ;(
Audi A6 C6 - tatusiowóz

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 23, 2012, 20:17:11 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
aetius - dla mnie mistrzem byl fiat 1.6 16v z 200nm hahahah
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 23, 2012, 20:27:06 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
a diesel 71 ;)

Ten borko-przejściówko-cabrio-GLD nawet 75 wypluł.
Ale oba bez obrotka więc na pałę były kalibrowane. :P

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 23, 2012, 21:21:17 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
już od dawna było wiadomo że wróży z fusów, a was to jeszcze dziwi ? ;P
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 23, 2012, 21:49:19 pm »

Offline Mat

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.9 GLD
Czyli jak tak zawyżało to ten 1500 AB miał ze 40 Koni :D

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:17:09 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
delikatnie go wyprzedzałem więc coś mi tu nie pasuje...

wszystko pasuje reszta kuni przeszla z bejcy na poldki :-)

już od dawna było wiadomo że wróży z fusów, a was to jeszcze dziwi ?

w takim razie coraz bardziej żałuje ze nie wjechalem swoim, 3 i 2 lata temu wypluł 100KM bez dziesiatych czesci, było by jakies porównanie


dla mnie mistrzem byl fiat 1.6 16v z 200nm

on mial nie do konca sprawny uklad wtryskowy np. czujniki
szkoda ze nie zrobilismy testu symulujac te same usterki :-)


to bankowo był 1.8

mozna bylo sprawdzic numer silnika
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:27:48 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
mozna bylo sprawdzic numer silnika
Był taki pomysł ale nie było czasu. Zresztą czy to ważne... byle toto latało jak trza.

A co do hamowni to skoro z kompletem osób na pokładzie dawałem radę za A4 TDi 130KM wiec coś musi być na rzeczy...

Zresztą niejednokrotnie pisałem że chodzi głównie o zabawę i porównanie "tu i teraz". Nawet zakładając że przyrząd pomiarowy jest uszkodzony i wprowadza przekłamania wyniku to przecież wszyscy się mierzyli tym samym przyrządem więc błąd pomiarów jest analogiczny dla wszystkich. Zatem z czystym sumieniem można porównywać między sobą wyniki z kartki. A jak sie ma to do innych hamowni tego nie oceniam. W luźnej rozmowie była mowa o pojedynczych koniach i niutonometrach.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2012, 22:43:55 pm wysłana przez Bocian_s#313 »
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:38:09 pm »

Kaczy

  • Gość
Nie mam niestety skanera więc wrzucę jutro (w pracy), ale pomiar wykazał na PB 287KM i coś ponad 405NM. Robiliśmy trzy próby. Różnica była 1-2KM. Za to na LPG wyszła masakra (strasznie hopki i dołki) ale wypluło 272 albo 273 KM (wykres został w aucie a nie chce mi się biegać 4 piętra :) ).

Jak ktoś ma blisko to niech się przejedzie (http://www.mtc-auto.pl/index.php?p=1_2_KONTAKT) i zrobi pomiar dla porównania. Koszt 50zł za pomiar ale mi za dwie pozostałe nie policzył dodatkowych $$$.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2012, 22:42:17 pm wysłana przez Kaczy »

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:51:20 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ot ciekawe 250 vs 287...
Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał <hahaha>

Niby taka zrypana a zaniża. A tak na poważnie to ciekawe co warta jest ta hamownia w mińsku... Może to to samo tylko zainstalowane na stałe.

Zatem potraktujcie panowie hamownie zlotową z przymrużeniem oka i będzie OK.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 23, 2012, 22:58:32 pm »

e1mo

  • Gość
A mozna dostac swoj wykres w formie cyfrowej :?: :>

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 23, 2012, 23:00:30 pm »

Kaczy

  • Gość
Ot ciekawe 250 vs 287...
Takiego obrotu sprawy nikt się nie spodziewał <hahaha>

Niby taka zrypana a zaniża. A tak na poważnie to ciekawe co warta jest ta hamownia w mińsku... Może to to samo tylko zainstalowane na stałe.

Zatem potraktujcie panowie hamownie zlotową z przymrużeniem oka i będzie OK.

W sumie to chyba masz do nich całkiem blisko - podjedź, zrób pomiar. Ciekawe czy będzie różnica.

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 23, 2012, 23:01:42 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A jak podsumował to Święty. Podstawa to dobry soft i kumaty człowiek który go obsługuje.

PS. Wiem skąd te dodatkowe konie/ W mińsku maja "większy" wiatrak <hahaha>.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 23, 2012, 23:27:08 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Niby taka zrypana a zaniża
wiesz jak to jest, jednemu zaniży, drugiemu zawyży, trzeciemu wskaże dobrze.... jak sam zauważyłeś wszytsko zalezy od obsługi ;)
najlepiej toby było zmierzyć na paru hamowniach i wyciągnąć średnią :D
btw. Bocian, co zmieniałeś że doszło te 15 km ? coś z głowicą czy jedynie zmiany w osprzęcie ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2012, 23:28:39 pm wysłana przez Leonek1321 »
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 24, 2012, 03:06:18 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Mi sie wydaje ze pokazuje to generalnie w miare dobrze na moim przykladzie
Producent podaje 102Km/5500 i 150Nm/3900. Na benzynie wypluło toto 96,8Km/ 5200 i 140,6Nm/4066 na gazie 106,2Km/5380 i 150Nm/4068. Wedlug mnie i dwóch innych osob auto jedzie zdecydowanie lepiej na gazie niz na benzynie i hamownia to potwierdziła- oba wykresy sa praktycznie identyczne tyle ze ten od gazu ma wieksze wartosci w miare wzrostu obrotów. Dziwi mnie tylko te 96Km i moment o 10Nm mnieszy na benzynie ale to jest seria gdzie nic nie było nigdy robione a ma nakrecone ponad 260 tys bez otwierania z czego polowe na gazie i jest non stop butowana. Pewnie ze wynik jest przyblizony ale o +/- 2 Km to nie ma co kopii kruszyc, zwłąszcza ze z teg oco patrzyłem to wykresy roverów  sie pokrywaja praktycznie jezeli chodzi o przebieg momentu obrotowego na kompie od 1.4 wiec nie bierze wynikow niewiadomo skad i jakis punkt odniesienia jest
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2012, 03:09:45 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 24, 2012, 08:44:26 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Moje 16K4F.

V6 - LPG, oraz drugi pomiar to benzyna przy ciśnieniu 3bar:


V2 - benzyna ciśnienie 2bary, V3 - benzyna ciśnienie 2,5bara:



V4 - benzyna ciśnienie 1,8bara, V5 - benzyna ciśnienie 1,8bara oraz zamontowany mieszalnik lpg na dolocie (32mm):


  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 24, 2012, 09:39:50 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
btw. Bocian, co zmieniałeś że doszło te 15 km ? coś z głowicą czy jedynie zmiany w osprzęcie ?
Jako że nie kryje się ze swoimi modami to pokrótce opiszę co tam mam nagmerane.

Filtr seria z łapaniem powietrza z za halogenu. Dalej kolektor ssący wypolerowany i spasowany wewnątrz. Głowica spasowana z kolektorem ssącym oraz przy okazji HGF poddana kosmetycznej polerce. Wałki seryjne dla 1,8 z 2001 roku. Wylot z głowicy spasowany z kolektorem wydechowym. Kolektor wydechowy to homemade długi 4w2w1 wg wymiarów ze strony dave'a andrewsa (generalnie pod maską upchane 3 dwururki ze starego polda). Dalsza część wydechu to pełen przelot na dwóch dużych okrągłych tłumikach z Opla Vectry A 2,0. Pompa paliwa to Walbro 4bar/120l. Wtryski opel omega 2,0 16V. Ciśnienie paliwa w okolicach 2,6bara. Elektronika sterująca to ECU z rovera 2,0 serii T16. Wszystko złożone na tzw. czuja więc nie wiem czy jest to max. Ale patrząc po wynikach i osiągach auta pewnie jestem blisko :d

Efekt końcowy wygląda tak:


Drugi wynik to LPG Sekwencja
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2012, 11:06:13 am wysłana przez jimo#1921 »
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Hamownia na zlocie - 22.07 g.9:00
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 24, 2012, 17:08:09 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Pełna seria od dziadka może mieć tyle mocy? (Przebieg 123 tyś i bez HGF'a od fabryki, kompresja po 15 na każdym)

Jak na papierku widać mój 1.4 K16 wypluł 108 KM / 126,8 Nm


Nie długo sprawdzę ten pomiar na innej hamowni więc wszystko będzie wiadome czy to jest poprawny pomiar :P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2012, 17:10:30 pm wysłana przez krzychumy4 »