Autor Wątek: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny"  (Przeczytany 17240 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny"
« dnia: Lipiec 28, 2012, 23:12:57 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Przedstawiam wszystkim przesiadującym na  tym forum  mojego Poloneza  Caro 1996r z silnikiem 1.6 OHV na monowtrysku Abimexa   :] .  Samochód został zakupiony przez przypadek   w 2005 roku  przez mojego Ojca od kolegi czyli  pierwszego właściciela z przebiegiem 68tys jako następna srebrnego Wąskiego Caro , który już wymagał remontu i opłacało się bardziej kupić  inną sztukę  . Fabrycznie posiadał centralny zamek , alarm Patrol , Alufelgi (Rial - Tip-top) jak kto woli  :P  2 lata temu Poldas miał zostać sprzedany z powodu pojawienia się dupowozu ... <smutny> ale mam sentyment do tej fury więc  po długim namawianiu został grzecznie  odstawiony  i czekał prawie 2 lata na moje prawo jazdy .  W tym czasie  wymieniłem  nagrzewnice na nówkę sztukę wraz z przewodami plus zalana wykładzina i wygłuszenia zostały wywalone i wymienione na używane w idealnym stanie  , dołożyłem  długo poszukiwane elektryczne szybki , el. lusterka wraz z grzaniem do, których własnoręcznie modziłem wiązkę na nowiutkich kabelkach , podłokietnik   :-)

Tutaj parę fotek .












Wnętrze Grclinowo kolorowe  :d





Fura oczywiście uczestniczyła w kliku zlotach PTK  :] 2 dni przez zlotem w Błędowie udało mi się odebrać prawko , ruszyć z 2 letniego postoju zrobić przegląd który przeszedł bez żadnych problemów  , powymieniać  oleje i filtry i inne pierdoły które wymagały reanimacji podziękowania  dla kolegi Krzychumy4 ostatecznie dotrzeć na zlot  :] Ale żeby nie było tak za pięknie to jest największy minus samochodu  ;( ;( :( Na ten widok  chce mi się płakać wiadomo 16 letni smochód niegarażowany stoi na słońcu ale k....wica mnie bierze  na ten widok . Plan jest taki albo będę lakierował albo znajdę podobną sztukę tym razem z silnikiem ROVERA  bo jest jeszcze parę takich miejsc na  karoserii :(


Została zakupiona Płyta MT z 94 roku nówka , która to przypomina mi lata dzieciństwa  jak siedziałem na tylnej kanapie a w starym wąskim Caro leciały właśnie hity z lat 80-90tych

Tak na koniec to do tego samochodu mam wielki sentyment  najchętniej  polakierowałbym  co trzeba zapakował silnik 1.4 lub 1.6 16v i wstawił do garażu  :]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2013, 14:22:15 pm wysłana przez Arti28 »

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 28, 2012, 23:37:59 pm »

Offline Mike93

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 204
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.4 GLI Rover
Szarozielony metallic tzn l 139 ? :) Poldek ładny a największy plus to wnętrze  <spoko> Owocnej współpracy życzę ;D

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 29, 2012, 00:27:06 am »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Wnętrze to masz zaj$bongo :) Czemu fotel kierowcy inny? Jak bd zmianiał to chętnie bym go przygarnął, oczywiście za odpowiednią sumkę :P Jednak te w czerwone krzaki bardziej mi się podobają :P Poldek nie jest zły nie zamieniaj go na inny ze względu np. tego że od dłuższego czasu masz go w rodzinie  <spoko>
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 29, 2012, 01:03:17 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Rób swapa :) bądź ZŁY ULEP SWAP TEAM i nie przejmuj sie gadaniem danielka któremu podczas rozmowy na zywo bylo glupio z powodu tego tekstu.
A tak na serio to jesli podluznice zdrowe i podloga sie trzyma to swapuj, teraz o dobrego rovera baaaardzo ciezko
i wole mojego ulep swapa niz zgnite padlo :D
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 29, 2012, 01:16:45 am »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
Rób swapa :) bądź ZŁY ULEP SWAP TEAM i nie przejmuj sie gadaniem danielka któremu podczas rozmowy na zywo bylo glupio z powodu tego tekstu.
I tak była najlepsza twoja reakcja jak przyszedł Bartekcom i powiedział nam że WUWUEL przyjechał :D
A co do poldona. Ładny jest, jak będzie jeszcze z roverkiem to będzie już bardzo zacny, ale ino niestety ulep :c.
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 29, 2012, 10:28:11 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dach w czarny mat i po kłopocie. To samo ze słupkiem A, B i C. I będzie się całkiem zacnie prezentować.

I jak sie nie onanizujesz przy literkach w nr VIN, jak co niektorzy na forum, to rób swapa i bądź zadowolony z osiągów.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 29, 2012, 12:20:55 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Z nagrzewnicą było trochę przebojów ale w końcu został problem załatwiony  <spoko>
Auto ogólnie oryginalne, zdrowe i zadbane ;-) Fakt że auto dość długo stało, wymieniliśmy to co najważniejsze na ostatnią chwilę przed zlotem :) Poldek zdał idealnie egzamin na trasie Błędów, Warszawa :-) Kierowca też się dobrze spisał gdyż pierwsza dłuższa trasa po zdaniu prawka była właśnie na zlot FSO :-) Jak to jeden pan powiedział na zlocie, zawodowy kierowca  hehe <spoko> ;-)

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 29, 2012, 13:13:13 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3460
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
oglądałem , macałem, i tragedii nie ma. Na twoim miejscu zrobił bym blachę bo jeśli masz sentyment do tego auta to polakieruj dach i zrób przeszczep , jeśli Ci nie zależy na literkach w vinie.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 29, 2012, 13:56:09 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Koszt malowania dachu 500 zł przez lakiernika jak się nie mylę. Jak ktoś by chciał mam dobre namiary na dobrego lakiernika we Wrocławiu :)

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 29, 2012, 14:09:54 pm »

Offline MichalFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 375
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro + 1.6GLI
Poldek widać bardzo dobrze utrzymany, tak trzymaj.  <lol>
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2012, 19:08:53 pm wysłana przez MichalFSO »
Polonez lepszy niż myślisz!!!

Odp: FSO POLONEZ CAO L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 29, 2012, 17:49:19 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Spróbuj przepolerować ten dach, po spolerowaniu powinno wyglądać trochę lepiej :)

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 29, 2012, 19:11:47 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
I jak sie nie onanizujesz przy literkach w nr VIN, jak co niektorzy na forum, to rób swapa i bądź zadowolony z osiągów.
jeśli Ci nie zależy na literkach w vinie.
Akurat to jest najmniej istotny detal na , który nikt nie zwraca uwagi :D
Rób swapa :) bądź ZŁY ULEP SWAP TEAM i nie przejmuj sie gadaniem danielka któremu podczas rozmowy na zywo bylo glupio z powodu tego tekstu.
A tak na serio to jesli podluznice zdrowe i podloga sie trzyma to swapuj, teraz o dobrego rovera baaaardzo ciezko
i wole mojego ulep swapa niz zgnite padlo :D


oglądałem , macałem, i tragedii nie ma. Na twoim miejscu zrobił bym blachę bo jeśli masz sentyment do tego auta to polakieruj dach i zrób przeszczep , jeśli Ci nie zależy na literkach w vinie.


Zobaczymy  jak to będzie bo wszystko zależy od kasy  :/  czasem można kupić  samochód w którym nic nie trzeba rzeźbić  za mniejszą kase niż  remont i lakierowanie tej sztuki .  Podłużnice są w bdb stanie , uchwyty na lewarek wspawane nowe i końcówki progów do spawania   i błotnik prawy i lewy  pod tylnym zderzakiem wymaga poprawek . A co do silnika to naprawdę  idzie jak trzeba  tylko zawory trzeba wyregulować  :P  Niby robiłem to 2 razy ale dalej cykają jak zegareczek więc chyba zrobię  to bez szczelinomierza   :) Nie jest to jakaś 16 zaworowa wiertarka  , która ma lepszą  kulturę pracy itd... Ale jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2012, 19:30:34 pm wysłana przez Arti28 »

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 29, 2012, 19:28:53 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Akurat to jest najmniej istotny detal na , który nikt nie zwraca uwagi :D
ehe nikt... :P
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 29, 2012, 19:56:20 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Oglądałem na Czerniewicach , fajny ten Twój Polonez, blacharsko ładnie wygląda, widać, że jest zadbany i wnętrze również robi wrażenie :) fajnie, że doposażasz go w kolejne bajery. Jeśli masz już do niego sentyment to nie sprzedawaj tylko rób tą sztukę, znasz już jego historię i wiesz co masz, a tak to kupisz inne auto, pozornie może być niezłe a po czasie zaczną wychodzić niespodzianki... jak nie ma dla Ciebie znaczenia zgodność z VINem to nic tylko swapować pod maskę roverka  <spoko>
No i widzę, że nie tylko ja tutaj lubię Modern Talking <spoko>
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2012, 20:41:03 pm wysłana przez Dawid91 »

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 29, 2012, 20:38:21 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
No i widzę, że nie tylko ja tutaj lubię Modern Talking
u mnie to już jak ktoś wsiada to od razu z tekstem: "znowu ten modern talking" a ja odpowiadam: "jak można nie lubić modern talking"
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 29, 2012, 20:42:04 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
hehe, u mnie jak leci coś innego niż radio to albo modern talking / lata 80 albo disco polo  <cwaniak2>

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 29, 2012, 22:35:38 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Idzie to jak wariat.....Dobry Polonez!!!
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 29, 2012, 22:52:15 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Skoro idzie jak wariat to po co swapować? :P Ogarniaj ten lakier doposaż go w reszte bajerów i śmigaj dopiero jak silnik padnie to pakuj rovera ;)
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 30, 2012, 00:27:19 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3094
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ja bym Ci doradził zmienić most na 4.3, lub przełożenie od trucka 4.55 i podregulować silnik ;) do tego wgrać program do abimexa +5KM czy +7KM nie pamiętam i zobaczysz efekty ;]

No i literki w vinie się zgadzają więc cud malina ;]
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO POLONEZ CARO 1996 rok L139 "Zielono- szary metaliczny" ABIMEX
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 30, 2012, 00:41:01 am »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Ja bym Ci doradził zmienić most na 4.3, lub przełożenie od trucka 4.55 i podregulować silnik ;) do tego wgrać program do abimexa +5KM czy +7KM nie pamiętam i zobaczysz efekty ;]

No i literki w vinie się zgadzają więc cud malina ;]

Moim zdaniem most 4,3 nie pasi do OHVki .... Ten silnik kreci się do 5 tys  więc 3,9 to jest idealna opcja :) a powiem ci, że na 3,9 bardzo dobrze się tym jeździ  w mieście o 5 biegu zapominam i dobrze też przyśpiesza  :d