kapitalka jest totalnie nieoplacalna,
same tloki kosztuja 1600pln ,a obrobka cylindrow ze 400pln,
to sa juz 2 klocki za same cylindry ,a przeciez nie wiadomo w jakim stanie sa,
sprawdz cis. sprezania i dalej bez rozbiorki sie nie obedzie,
moze sie okazac ,ze nie ma progow na cylindrach ,a tloki sa w bardzo dobrym stanie - wtedy mozna sie posilkowac wymiana pierscieni (jakies ~80pln na cylinder),
szkoda wyrzucac 2 kloce zamiast 0.3 kloca za uklad tlokowy,
reszta to juz jakos w rozsadnych cenach sie robi :
szlif walu 150-200pln,
komplet panewek korbowych 150-200pln ,glowne drugie tyle,
pompe oleju bym przejzal - to element najlepiej smarowany w calym silniku ,wiec sa male szanse na jej zuzycie,
jezeli ma to miec wyzsza moc to trzeba sie zajac glowica ,obrobic ja ,obrobic zawory ,odpowiednio splanowac,
do sportowych walkow potrzebny jest wysoki stopien sprezania,
seryjnie jest 9 ,a wypadaloby uzyskac 10 ,
to pewnie wymaga podciecia wyciec w tlokach - kolejny argument ,zeby nie zmieniac tlokow ,bo wydajesz majatek na tloki i odrazu je rzniesz,
wszystkie inne piesci w postaci tulejech mosieznych (np. golwka korbowodu) mozna dorobic na zamowienie,co pewnie i tak taniej wyjdzie niz szukanie oryginalow
tak na marginesie,to ile ten silnik ma przebiegu ?