Na dzień dzisiejszy zrobione:
Wydech - był rurowy od rovera ale na każdym łaczeniu przedmuchy, walił w podwozie i szedł przy samej ziemi przez co popsułem sobie garaż.
- Więc Zamontowany póki co żeliwny i wszędzie nowe uszczelki zaczynając od kolektora aż po tłumik końcowy, przelotowy mugen z mojego drugiego poldka.
Silnik, siedzi 1,6 16v rovera :
-Wymienione świece.
-Spuszczona woda z układu chłodzenia i zalane płynem do chłodnic.
-Wymienione uszczelniacze na wałkach rozrządu
- Uszczelniona pokrywa zaworów
- uszczelniona obudowa wałków rozrządu
- Wymieniony paska alternatora
- nowy olej + filtr
Koła:
- Nie dlugo 15" 195/50 borbet A
Hamulce:
- Stare tarcze biły i z klockami hamulcowymi, które tam były nowe, stało się to:
Założone więc są nowe tarcze i klocki.
Nadwozie:
- Wymieniony lewy przedni błotnik na zdrowy w tym samym kolorze, zakonserwowany.
- Zmieniona przednia maska w lepszym stanie
- Lewe przednie i tylne drzwi wymienione na nie poobijane
Nadwozie zakonserwowane.
Podwozie:
- Nowe Opaski zbiornika paliwa
-Nowy zbiornik 119zl. W czarnym połysku... który odpadał płatami a pod spodem pierwsze oznaki powierzchownej rudej.. gamonie pomalowali na rudą.
Szczotka na wiertarke
Podkład antykorozyjny
Na tym jest juz bitex.
Do tego nowa pompa paliwa.
Do zrobienia:
Zawieszenie:
- Do wymiany wachacz dolny prawy + drążek reakcyjny (wachacz i drązek wygięty)
- Gumy stabilizatora
- Końcówka drązka kierowniczego strona prawa
Problem jest z silnikiem, brak mu mocy, do setki ma 13,9 s, gdzie mój były poldrover 1,4 miał 11,5s.
Tu film z przyśpieszeniem tego 1,6
http://www.youtube.com/watch?v=VoMapx5R6DIa tu dla porównania byłe 1,4
http://www.youtube.com/watch?v=9mY01n_IW-0Póki co wyeliminowalem:
-Komputer
-cewka wn, + kable
-pompa paliwa (jest sprawdzona z innego)
- wtryski: na 280 150 703 brakuje paliwa, na 749 zalewa, na 280 155 884 jest ok. - pomimo to na zadnych z nich nie idzie zejść poniżej 13,9 do 100.
- rozrząd ustawiony poprawnie
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co mu dolega będę wdzięczny.