0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ja tam mało narazie wiem o polonezach ale atu 1.6 gli w trasie bez korków 9,9 wyszło na jakiś 120 km, mieszana koło 11,3 Nie wiem ile w korkach mi dziś spalił bop jechałem przez całe 3miasto prawie (gdańsk - gdynia - gdańsk) 3 godziny ....ps. jakich obrotów się trzymacie dla ekonomi i o ile wzrasta jak się go katuje - mam takie wrażenie już przy 4 tys (że to już katowanie)ps2. Nic jeszcze nie grzebałem przy gazie, miałem zmienic parownik na świeży po sierrze 2.9 v6 ale autobus zmienił mi plany na klepanie tylnego narożnika
OHV najfajniej zachowuje się gdy zmieniasz biegi przy 3500 obr/min.
Nie wiem co z moim nie tak ze za 30zł wychodzi 80 km, Wiec jakieś 14,6 l na 100km. Odpalam jadę 20km i gaszę. I powrót. Po wymianie parownika jest poprawa w dynamice ale nie oszczędności
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.