Autor Wątek: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO  (Przeczytany 41765 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« dnia: Grudzień 16, 2012, 11:20:28 am »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
No i nadszedł czas żebym w końcu pokazał w tym dziale swojego Poldka. Z fabryki wyjechal w 97r z silnikiem 1.6 GLI Abimex. Wybrałem sie po niego w ciemno kawał drogi bo az do ZIĘBIC. Jak go  zobaczylem od razu szybka decyzja-BIORĘ, umowa do bankomatu i jazda do domu. Z załozenia samochod kupilem jak baza do SWAPA, wiadomo jak ciezko kupic zdrowa "szesnache" i to jeszcze w atu a ja na dodatek sobie wymyslilem ze chce maline :] Do operacji zmiany silnika kupilem jeszcze dwóch pacjentow MGF w angliku i caro 1.4. Silniczek 1.8 legitymuje sie moca 130KM i momentem 177.7 niuktów przy 5150 rpm.

PRZEMODZONE:
-Silnik 1.8 16v z MGF na memsie 1.9 plus ostre wałki
-Alusy 16 cali oryginalne z MG
-Groki STD w bordo krzaczki oczywiscie razem z boczkami i materialem na nadkola.

PLANY:
-Hamulce z fiata 284MM
-Stab na tyle- czeka na dorobienie lacznikow
-Grzane fotele- wszystko juz jest.
-Ele szyby i lustra tez czekaja na montaz
-Lekka gleba
-Orciari w kolor- nowka komplet czeka na malowanie
-Obróbka glowicy i kol ssacego plus wydech 2 cale
-Deko lepsze audio, wzmak i glosniki czekaja jak wszystko na wiosne

To chyba na tyle lecz co chwile w glowie rodzi sie cos nowego :]

Kilka fotek


« Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2015, 14:50:43 pm wysłana przez Przem »

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 16, 2012, 11:34:13 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Ładny :) ze słusznym silnikiem :)


...ale mam jedno ale na wykresie z hamowni widać jak mu tnie wszystko po 5200 a skoro są ostre wałki to chyba powinno wyżej kręcić bez bólu?

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 16, 2012, 11:35:37 am »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
Nooo zacnie. Mniej więcej w ile się zbiera do 100 km/h?
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 16, 2012, 11:43:25 am »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
...ale mam jedno ale na wykresie z hamowni widać jak mu tnie wszystko po 5200 a skoro są ostre wałki to chyba powinno wyżej kręcić bez bólu?
I bez bólu kreci sie ladnie, nie czuc tego spadku nawet, a smigajac do 5200 to i spalanie mniejsze.
Nooo zacnie. Mniej więcej w ile się zbiera do 100 km/h?
Nie sprawdzalem, teraz to nie ma przyczepnosci na takie testy, przyjdzie wiosna to bede mogl cos wiecej powiedziec

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 16, 2012, 11:51:02 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V

...ale mam jedno ale na wykresie z hamowni widać jak mu tnie wszystko po 5200 a skoro są ostre wałki to chyba powinno wyżej kręcić bez bólu?


Wina kompa ze 120tki, ale świniakiem można skorygować. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 16, 2012, 11:58:05 am »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Wina kompa ze 120tki, ale świniakiem można skorygować.
No i z czasem wpadnie  :d

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 16, 2012, 12:08:37 pm »

piciek

  • Gość
A ja kestem ciekawy, co powoduje spadek 20KW w mocy z silnika na kola. Az tyle standardowo sie traci mocy, czy to wina np sprzegla? Myslalem ze strata jest okolo 10-15KM, a tu az 2x taki spadek. I jak to poprawic? :d auto widzialem jak jeszcze mial abimexa i ciekawie sie prezentowalo, teraz z tym serduchem jakby mu lepiej pod maska. Wygluszenie na grodzi czemu zdemontowales?

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 16, 2012, 12:47:52 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
Wygluszenie na grodzi czemu zdemontowales?

A jak zdemontowałeś to moze ci niepotrzebne?:D
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 16, 2012, 12:56:41 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Wygluszenie na grodzi czemu zdemontowales?
Zdemontowalem bo bylo w kawałkach a nie mam ladnego calego zeby załozyc, jakby ktos miale ładne to chetnie zakupie. A co do spadku mocy to PW.


Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 16, 2012, 13:35:52 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Tak powinny wyglądać Polonezy .

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 16, 2012, 13:50:51 pm »

Offline michal235c

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1.6GLI 1997r.--> (Polonez Atu "Orciari" 1.6 GLI 16V) Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V 1997r.
Tak powinny wyglądać Polonezy .
Dokładnie tak <ok>, widziałem na żywo pod fabryką. Pierwsze wrażenie jak go zobaczyłem "łał ale zaj..biste Atu" :d
Jest Atu  ?.? GLI ?V :d, jest i Atu Plus K16 :d, było Caro ale się rozpadło :P
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polon

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 16, 2012, 13:55:35 pm »

Offline Piteross_Rover

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel vectra A 3.0 V6
tez mialem przyjemnosc zobaczyc pod fabryka i powiem ze robi wrazenie ;p felga fajna :)

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 16, 2012, 14:13:09 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Piteross_Rover Ciebie to chyba akurat wyprzedzalem przed rondem Starzynskiego jak jechalem pod fabryke.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 16, 2012, 14:34:58 pm »

Offline Piteross_Rover

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel vectra A 3.0 V6
tak ;p haha własnie patrzyłem w lusterko a tu idzie jak burza ;p

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 16, 2012, 14:52:23 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
Ogolnie nie przepadam za atu, ale stan, porzadny swap i koła robią robote, czysto i schludnie oby więcej takich projektów!
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 16, 2012, 16:58:38 pm »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 564
Ile ma do setki?

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 16, 2012, 17:04:25 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V

Nie sprawdzalem, teraz to nie ma przyczepnosci na takie testy, przyjdzie wiosna to bede mogl cos wiecej powiedziec

Czytamy czytamy...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 16, 2012, 17:42:42 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
No i nadszedł czas żebym w końcu pokazał w tym dziale swojego Poldka. Z fabryki wyjechal w 97r z silnikiem 1.6 GLI Abimex. Wybrałem sie po niego w ciemno kawał drogi bo az do ZIĘBIC. Jak go  zobaczylem od razu szybka decyzja-BIORĘ, umowa do bankomatu i jazda do domu. Z załozenia samochod kupilem jak baza do SWAPA, wiadomo jak ciezko kupic zdrowa "szesnache" i to jeszcze w atu a ja na dodatek sobie wymyslilem ze chce maline :] Do operacji zmiany silnika kupilem jeszcze dwóch pacjentow MGF w angliku i caro 1.4. Silniczek 1.8 legitymuje sie moca 130KM i momentem 177.7 niuktów przy 5150 rpm.

PRZEMODZONE:
-Silnik 1.8 16v z MGF na memsie 1.9 plus ostre wałki
-Alusy 16 cali oryginalne z MG
-Groki STD w bordo krzaczki oczywiscie razem z boczkami i materialem na nadkola.

PLANY:
-Hamulce z fiata 284MM
-Stab na tyle- czeka na dorobienie lacznikow
-Grzane fotele- wszystko juz jest.
-Ele szyby i lustra tez czekaja na montaz
-Lekka gleba
-Orciari w kolor- nowka komplet czeka na malowanie
-Obróbka glowicy i kol ssacego plus wydech 2 cale
-Deko lepsze audio, wzmak i glosniki czekaja jak wszystko na wiosne

To chyba na tyle lecz co chwile w glowie rodzi sie cos nowego :]

Kilka fotek




Powiem krótko.... PANIE TO WYMIATA!!!!!!!
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 16, 2012, 18:42:20 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
Ile przebiegu ma buda?
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 16, 2012, 18:43:30 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Prawie 69kkm