Autor Wątek: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO  (Przeczytany 44785 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #160 dnia: Listopad 19, 2015, 22:23:52 pm »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
a to nie trafiłem na niego
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #161 dnia: Listopad 19, 2015, 23:13:59 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Co do klepania młynków to nie zauwazylem zeby to wpływało na prace silnika, pomijajc fakt ze jest głosniej, zrobienie zwyklej glowicy pod zawory vvc jak i glowicy vvc na sztywnym wałku po prostu mi sie nie kalkulowało a złozenie odprezonego vvc kosztowało mnie tak na prawde grosze. A tak w ogóle to zaraz co 5 polonez z roverem bedzie mial VVC, wiec dlaczego nie pójsc o krok dalej?

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #162 dnia: Listopad 21, 2015, 13:43:30 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V

tylko,ze to dołngrad,bo nie widzialem jeszcze EMU dzialajacego  sekwencyjnie



Do 8 garnków sekwencyjnie, do 12 w pół-sekwencji. A raczej łatwiej wrzucić EMU niż przerzucać całe DME i cudować z wyłączeniem wszystkich pozostałych opcji.

Co do stukającego VVC, niestety, ale jak ktoś nie dbał o wymiany oleju to później są efekty w postaci stukania. Mam do czynienia z dwoma silnikami po ok. 100-120tyś km w których olej był regularnie zmieniany (co widać po zdjęciu pokrywy czy miski olejowej) i chodzą niemalże tak cicho jak zwykły Rover, jedynie delikatnie klikają na wolnych obrotach. Zakup VVC jest znacznie niższy niż modzenie zwykłej głowicy, nie wspominając o koszcie wałka ssącego żeby wywalić VVC, bo nowy kosztuje tyle co cały silnik z osprzętem. A mając do wyboru za 1500zł zwykłe 1.8 i VVC chyba nie trzeba się długo zastanawiać, bo głowica ma o wiele lepsze parametry...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #163 dnia: Listopad 21, 2015, 13:56:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Do 8 garnków sekwencyjnie, do 12 w pół-sekwencji.
niby ktore,bo nie SM2 i nie emumaster ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #164 dnia: Listopad 22, 2015, 21:12:31 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Emu ma pełną sekwencję do 6 garów a powyżej to tylko pół-sekwencja.   
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #165 dnia: Listopad 23, 2015, 00:05:09 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Sorry, 6, a nie 8. Reszta się zgadza. EMU Pro ma mieć 8 garów w sekwencji.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #166 dnia: Listopad 23, 2015, 00:48:22 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jaki emu ? emumaster ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #167 dnia: Listopad 23, 2015, 08:54:39 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #168 dnia: Listopad 23, 2015, 13:18:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no wlasnie emumaster ma wiecej wejsc sygalow niz potrzebnych jest do pracy w sekwencji,ale nie wspominaja o samym charakterze pracy, a R6 i V6 mozne chodzic na polsekwencji i z zaplonem DIS ,wiec powinni wyraznie napisac,
wystarczylaby jakas notka odnosnie obslugiwanych silnikow, bo R5 musi miec zaplon indywidualny,a wiec i sekwencja paliwa przy okazji wchodzi

ale to tylko dygresja,
silnik w M3 jest V8 ,wiec ciagle polsekwencja zostaje niezaleznie od pracy na 6 cyl
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2015, 13:24:39 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #169 dnia: Listopad 23, 2015, 17:36:52 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
E90 ma V8.
E 46 i 36 R6
E 30 R4
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez ATU 97r 1.8 GLI 16V VVC TURBO
« Odpowiedź #170 dnia: Listopad 23, 2015, 18:44:54 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
E90 ma V8.
E 46 i 36 R6
E 30 R4
radze czytac tekst do ktorego sie odnoscisz w calosci ,bo wczesniej jest napisane, ze chodzi silnik S65B40  w e92
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.