Świąteczny dzień sprzyja zamulaniu i nudzie więc postanowiłem opisać mój projekt który wreszcie po wielu walkach z różnymi usterkami wyruszył w pełni sprawny na drogi.
![:] :]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwadr.gif)
Samochód: FSO Polonez Caro z roku 1995. Fabrycznie 1.4 16v.
Silnik: -swap na Lancia 831B7.046 (Delta HF Turbo i.e.)
-wyważony układ korbowo-tłokowy, tulejowany blok, nowe panewki.
-głowica po remoncie, powiększone kanały, wałki z Tipo 2.0 N/A
-kolektor ssący z gaźnikowca, przepustnica VW 2E (2.0 8v), dolot z kwasówki 60mm, łaczniki sylikonowe, intercooler Iveco.
-kolektor wydechowy custom, rurowy 4-1, turbosprężarka TB0333 z większym kołem kompresji, wydech 60mm z kwasówki z jednym tłumikiem przelotowym.
-małe koło zamachowe z DOHC (wyważone)
-DET 3+ Fuel Implant, Stag 200, EDIS, Faro13mm, AC R01 czarny, valtek 30, jeździ tylko na LPG.
Przeniesienie napędu:-skrzynia FSO z pionowym drążkiem (custom)
-sprzęgło Polonez OHV (do wzmocnienia)
-most szeroki 4.3
Układ hamulcowy:-pompa hamulcowa Lucas
-przód: zaciski z Fiata Coupe z tarczami 284mm wentylowane
-tył: seryjne tarcze z Poldka na bendix'ie
Zawieszenie:-zmodyfikowane punkty mocowania dolnych wachaczy (inna kinematyka układu, większy negatyw), wycięte dolne odboje, usunięte ograniczniki skrętu, przekładnia kierownicza bez wspomagania
-sprężyny Truck Diesel przycięte o 1.5 zwoja z dogiętymi końcówkami, resory seria 2 pióra z obciętymi wieszakami
-amortyzatory Krosno utwardzone
Wnętrze:-fotele Inter Groclin, skajowe boczki, kierownica Fiat 127 Sport, dodatkowe wskaźniki boost, temp i ciśnienie oleju.
Koła:-lato: alu Exip 7Jx15", opony 195/50
-zima: stalówki z Barchetty 6,5Jx15", opony 185/60
-dystanse z przodu 10mm, tył 15mm, szpilki do kół.
Fotki:

