Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 119130 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 26, 2013, 22:10:12 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Dzięki za dobre rady :) Jeżeli tak mówił Grzesiek_GSI  nie jest zbyt głośno, to trzeba będzie się zabrać do roboty w ciepłe dni wiosenne :) A na razie nie jest źle ,bratu już raz  zarzuciło dupę na drugim biegu.  :d 

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 27, 2013, 07:03:55 am »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
moge sie tylko przylączyc do opinii ze zastąpinie wszystkich tłumikow rurą ( u mnie 6cm) pomaga przy silnikach T.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 27, 2013, 20:51:18 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
moge sie tylko przylączyc do opinii ze zastąpinie wszystkich tłumikow rurą ( u mnie 6cm) pomaga przy silnikach T.
Wszystko zależy co chcemy osiągnąć, jeżeli idziemy w moc to stosujemy dużą średnicę układu wydechowego np. 60mm ale umiera moment obrotowy w dolnym zakresie. Ale gdy polepszymy przepływ gazów w głowicy to poprawia się moment w dolnym zakresie i podnosi moc nawet na dużej średnicy jak u mnie 60mm, ale pojawia się kolejny problem przepływ gazów przez muszle wydechową jeżeli AR jest za małe ogranicza mocno oba parametry, wiem z doświadczenia na 1.6T. :]
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 28, 2013, 15:52:21 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
niewem... ja zauwazylem ze gdy zdjolem calkiem wydech tzn po turbinie niebylo nic auto odzylo i na niskich ii na wysokich...  mialm wczesniej stanadowy wydech poloneza tzn jeden tlumik koncowy tylko ale rury srednicy polonezowej. teraz zamaist tego zalozylem calutka rure od turbiny az za zdeazk srednicy 6cm  i jest o nieeeo lepej i na dole i na gorze w porownaniu to poprzedniego wdechu. i niewiele slabiej jak na calkowicie wolnym wydechu. aha.. odczucia subiektywne!!
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 20, 2013, 19:34:11 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
A wiec małe uaktualnienie. Poldi przez całą zimę spisywał się dzielnie. W końcu zabrałem się za umieszczenie w odpowiednie miejsce wskaźników , zostało tylko wykończenie całego elementu i podłączenie wskaźnika OIL. :)





Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 20, 2013, 19:44:43 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
bo słyszałem że turbina nie lubi gazu....
kolego a powiedz mi .... dlaczego turbina miala by nelubic gazu..?  bo...?  u mnie na gazie jest zrobione w tym momencie niecale 400tys... trzeba juz juz nestety zajzec w silnik ( dól)  ale tyrbina czuje sie dobrze.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 20, 2013, 21:04:02 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3437
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
bo słyszałem że turbina nie lubi gazu....
kolego a powiedz mi .... dlaczego turbina miala by nelubic gazu..?  bo...?  u mnie na gazie jest zrobione w tym momencie niecale 400tys... trzeba juz juz nestety zajzec w silnik ( dól)  ale tyrbina czuje sie dobrze.
bo podobno gaz jest za suchy dla niej, bynajmniej w vw 1.8 turbo 150 km,widziałem na serwisie taki przypadek.......
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 20, 2013, 21:26:44 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)

bo podobno gaz jest za suchy dla niej, bynajmniej w vw 1.8 turbo 150 km,widziałem na serwisie taki przypadek.......

a ja słyszałem że ma za wysoką temperature spalania...
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 20, 2013, 21:42:15 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
kolego... a powiedz mi gdzie i kiedy tur
bo podobno gaz jest za suchy dla niej
ma stycznosc z gazem?  turbina jest smarowana OLEJEM!! i to jego parametry  sa "zasuche" ewentualnie...

a ja słyszałem że ma za wysoką temperature spalania...
to tez nema nic do rzeczy... silniki wysilone maja duuuzo wyzszą tepmperature spalin i tubny necierpia..

instalacjia gazowa musi byc przystosowana do turbo ale  tylko i wylacznie dlatego iz panuja inne cisnienia  reduktor musi byc inaczej sterowany....
reszta nema znaczenia..
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 20, 2013, 21:47:20 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
a ja słyszałem że ma za wysoką temperature spalania...
zwłasza ze egt na gazie jest lekko niższe niż na benzynie przy odpowiednim afr ...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 22, 2013, 07:16:32 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
MarCaro
Gdzie dałeś czujnik temp. bo jak w miskę to będzie przekłamywał podczas jazdy, ja dałem na przewód doprowadzający olej do turbiny i jest spoko.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 31, 2013, 16:50:59 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Nie nie ,to jest czujnik ciśnienia oleju :) .

Powoli idą przygotowania do sezonu letniego. Przymiarka koła na lato , jeszcze tylko dystans i pasować będzie jak należy. W miedzy czasie wymieniłem klocki hamulcowe. :d



EDIT 3.05.2013



« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2013, 22:18:07 pm wysłana przez MarCaro »

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 04, 2013, 22:48:38 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Dzisiaj miało miejsce spotkanie (chyba pierwsze w historii marki) dwóch doładowanych OHV w produktach FSO : )



Nasze auto zyskało nowe zasilanie, dodatkowo Pan Vspec1 uraczył go testem na sondzie szeropasmowej ;) Efekty najbardziej na plus! No i apetyt na niuty rośnie w miarę jedzenia : ) Wrażenia z jazdy OHVką Vspeca zostawiam dla siebie! :P
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 05, 2013, 09:58:17 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Gdzie są głowice tych samochodów :P Oczywiście żartuje, przyzwyczajenie z DOHC ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 05, 2013, 10:04:58 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Gdzie są głowice tych samochodów

Akurat taki kadr ; ) A temat DOHC też się przewinął ;]
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 05, 2013, 18:39:04 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
To teraz możemy jedynie zrobić ćwiartkę kontrolną bo jeżeli jest lepiej niż było to ja się chowam  <uoee>
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 05, 2013, 19:55:15 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Uczciwa propozycja :) Zawsze na pocieszenie masz roverki przeróżnej maści :)


Dodam, że spalanie na drodze ekspresowej jadąc ok 110-120km/h wyszło 10,3l/100km LPG
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 05, 2013, 20:05:03 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Elastycznosc na 5tym biegu zadawlająca :d Ale jeszcze wszystko przed nami. :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 05, 2013, 20:24:39 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Czyli spalanie wychodzi tak jak przewidywałem, bardzo mnie to cieszy <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 05, 2013, 21:49:36 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3765
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Uczciwa propozycja :) Zawsze na pocieszenie masz roverki przeróżnej maści :)


Oo może z "naszym" Fiatem. :D
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...