Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 119131 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 06, 2013, 18:39:12 pm »

Offline menzuramenzura

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
    • 125p
A ten twój poldek jaką moc wypluł?

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 06, 2013, 22:50:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odprężanie jest banalnie proste wystarcz z denka tłoka zebrać 1.25mm i mamy CR 8.5.

niestety, mylisz sie w tym miejscu,
sciecie 1.25mm to zabranie ~3.3cm^3 liczac w uproszczeniu ,bez uwzglednienia podfrezowania pod zawor,
seryjny epsilon to 9.5 ,wiec po frezowaniu spadnie do 8.9,
zeby uzyskac 8.5 to trzeba zebrac 2.2mm z garba,
dostalem tlok do pociecia ,zeby zmierzyc ile mozna zbierac z garba,
rozumiem ,ze masz zdjete 1.25mm i tlok nie wykazuje oslabienia,

a jak ci sie trzyma skrzynia i most przy tych obciazeniach ? krazy wiele mitow o tych elementach ,a twoj silnik jest najlepszym testerem

P.S.
w naszym kraju mamy przyjete od dawna oznaczenia charakterystyczne dla silnika i nie ma potrzeby uzywania anglojezycznych,
te nasze sa dodatkowo fajniejsze :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 06, 2013, 23:42:39 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Ok ja liczyłem według wzoru grabowskiego i jak narazie brak śladów zużycia, bynajmniej z dołu, niedawno ściągałem miskę olejowa bo spadło mi ciśnienie oleju co się okazało pękła sprężyna w nowej pompie olejowej, sprawdziłem panewki po dmuchaniu 1.3 bara i nic jak nowe.Stukowego też nie słyszę chyba że bardzo wyprzedzę zapłon.
Skrzynia ogarnia bez problemu i most też daje radę nic nie mówi że zaraz się wys..a. W tej chwil mam wrzucony most szeroki na tarczach z elektroszperą i stabem a ori Lukas przelatał ok 60000km z turbo i nawet nie wyje.
Podejrzewa że wszyscy kojarzą Borewicza 2.0 16 vt  którego ma niedaleko kolega i tam jest moc zdecydowanie większa i most też ogarnia,a wrażenia z jazdy nawet na prawym fotelu bezcenne. 
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 07, 2013, 07:58:48 am »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Bardzo fajny projekt, fajnie że ktoś się zabrał za tuning OHV. To pssss jest super :]
Dla jakiegoś tam porównania filmik z  moim 1.8.
http://www.youtube.com/watch?v=ggflwJXm8Is&feature=youtu.be

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 07, 2013, 18:41:39 pm »

Offline Krafter

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 206
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.6 GTI 16v
czarnieski, nie wiem, czy to można jakoś porównywać, bo przypuszczam, że masz most 4.3.  Ale dzięki temu Twój też jedzie całkiem żwawo  :]

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 07, 2013, 18:44:18 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Jak narazie moc nie była badana ale trochę jej ma.
P.S
MarCaro zapoznałeś się z tymi fotami co przesłałem.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 08, 2013, 13:08:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Borewicza 2.0 16 vt  którego ma niedaleko kolega i tam jest moc zdecydowanie większa i most też ogarnia
w nim jest 227KM i ponad 300Nm ,ale zbyt duzo  to on pewnie nie jezdzi,
u ciebie jest ponad 220Nm i mocy tez nie malo na oryginalnej skrzyni i moscie ,wiec twoj przypadek wystarczy ,zeby wyciagnac wnioski,
bo gumy to chyba nim nie palisz ?

Dla jakiegoś tam porównania filmik z  moim 1.8.
http://www.youtube.com/watch?v=ggflwJXm8Is&feature=youtu.be
ruszasz z II z 1500rpm ,ciagniesz do 5500rpm i wychodzi ci 10s do 100km/h ,
hmm ,to 1.8 turbo ,czy nagrywales filmik w Łomży ? dokladnie na wjezdzie od Ostrołęki ,czy na wyjezdzie w strone Kisielnicy ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 08, 2013, 18:13:02 pm »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Borewicza 2.0 16 vt  którego ma niedaleko kolega i tam jest moc zdecydowanie większa i most też ogarnia
w nim jest 227KM i ponad 300Nm ,ale zbyt duzo  to on pewnie nie jezdzi,
u ciebie jest ponad 220Nm i mocy tez nie malo na oryginalnej skrzyni i moscie ,wiec twoj przypadek wystarczy ,zeby wyciagnac wnioski,
bo gumy to chyba nim nie palisz ?

Dla jakiegoś tam porównania filmik z  moim 1.8.
http://www.youtube.com/watch?v=ggflwJXm8Is&feature=youtu.be
ruszasz z II z 1500rpm ,ciagniesz do 5500rpm i wychodzi ci 10s do 100km/h ,
hmm ,to 1.8 turbo ,czy nagrywales filmik w Łomży ? dokladnie na wjezdzie od Ostrołęki ,czy na wyjezdzie w strone Kisielnicy ;]

To zwykłe 1.8 film nagrywałem w okolicach Tarnobrzega i nie było to jakieś bicie prędkości bo w jednej ręce trzymałem telefon i droga nie była zbyt prosta zresztą widać że na piątce już nic nie przyspieszałem bo był zakręt. Na filmiku nie widać drogi więc nie wiem skąd wniosek że filmik nagrywany w Łomży chyba, że to jakiś żart miał być.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 08, 2013, 18:16:03 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 08, 2013, 18:29:36 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Złóż go chociaż raz dobrze do zakretu wtedy można by coś oceniać czy dał by rade w drifcie. Bo narazie to same spiny widze :D  te bączki to robiiłeś na 2 czy 3 biegu?

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 08, 2013, 18:44:43 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
To było kręcone parę lat temu więc jeszcze go nie ogarniałem tym bardziej bez szpery, z tego co pamiętam raczej 2-ką.
Tam była czysta seria oprócz turbiny i wydechu.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 08, 2013, 19:00:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
To zwykłe 1.8 film nagrywałem w okolicach Tarnobrzega i nie było to jakieś bicie prędkości bo w jednej ręce trzymałem telefon i droga nie była zbyt prosta zresztą widać że na piątce już nic nie przyspieszałem bo był zakręt. Na filmiku nie widać drogi więc nie wiem skąd wniosek że filmik nagrywany w Łomży chyba, że to jakiś żart miał być.
raczej sarkazm,a nie zart,
masz takie przyspieszenie do setki,jakie moze miec seryjny 1.8 ,ale nie ruszajac z II i jadac sobie na laicie,
przejezdzam przez Łomżę w drodze do domu i dlatego wiem ,ze sa tam conajmniej dwie taaaaakie gorki  , na ktorych mozna krecic filmiki z krotkimi czasami rozpedzania sie  ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 08, 2013, 19:31:44 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
masz takie przyspieszenie do setki,jakie moze miec seryjny 1.8 ,ale nie ruszajac z II i jadac sobie na laicie,
1,8 tak chodzą... jedynką można do 20km/h a dwójka robi reszte ;p Może to właśnie niektórych zdziwić

sorki za OT

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #93 dnia: Luty 10, 2013, 00:30:34 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
masz takie przyspieszenie do setki,jakie moze miec seryjny 1.8 ,ale nie ruszajac z II i jadac sobie na laicie,
1,8 tak chodzą... jedynką można do 20km/h a dwójka robi reszte ;p Może to właśnie niektórych zdziwić

sorki za OT
wrzucilem to w symulator i przy takim rozpedzaniu jak na filmiku traci sie prawie 2s do setki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 24, 2013, 14:44:08 pm »

Offline Grzesiek_GSI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Pololnez caro+
Witam ja miałem te turbo u siebie na gsi pochodzi od turboneza zbierał sie całkiem przyzwoicie  licznik zamykał bez problemu i gubił trakcje na drugim biegu.pokaz jakis filmik jak to u ciebie jezdzi .zdjecia ic.pozdrawiam
JP-Je... Po.....!
JP-Jestem Polakiem
JP-Jezdzę Polonezem

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 24, 2013, 21:49:31 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Grzesiek_GSI
Czyżby czyste PB w tym gsi.  <lol>
Jakie mody poszły w tym turbonezie.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 25, 2013, 19:32:09 pm »

Offline Grzesiek_GSI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Pololnez caro+
miałem tez gaz sekwecyjny załozony .ale na bezynie jezdziłem w wiekszosci lepsze osiagi były siedziały wtryski od audi 1.8t zbierał sie przyzwoicie przy o.5 barahttp://www.youtube.com/watch?v=AIN92gRixSk&feature=youtu.be.
JP-Je... Po.....!
JP-Jestem Polakiem
JP-Jezdzę Polonezem

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 25, 2013, 19:37:44 pm »

Offline Grzesiek_GSI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Pololnez caro+
JP-Je... Po.....!
JP-Jestem Polakiem
JP-Jezdzę Polonezem

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #98 dnia: Luty 26, 2013, 18:00:23 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Koledzy jak chcecie żeby ohv turbo lepiej śmigało to należy wyciąć dwa pierwsze tłumiki a końcowy zastąpić przelotowym np. opel kadett 1.8 który jest jako środkowy w oplu, ja tak zrobiłem parę lat temu, minus był taki że na mokrej nawierzchni przy wyprzedzaniu na 3 biegu pow. 2000 obr. tył wyprzedzał przód. ;p Tylko jakie było ciśnienie doładowania było ustawione, chyba 0.6 ale ręki sobie nie dam uciąć. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #99 dnia: Luty 26, 2013, 20:59:04 pm »

Offline Grzesiek_GSI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Pololnez caro+
akurat tu sie z toba zgodze ja miałem zroboione jaK mówisz i była róznica miedzy tym a serią .ładnu dzwiek był i nie zagłosny .i sie ładnie zbierał przy 0.5bara
JP-Je... Po.....!
JP-Jestem Polakiem
JP-Jezdzę Polonezem