Odprężanie jest banalnie proste wystarcz z denka tłoka zebrać 1.25mm i mamy CR 8.5.
niestety, mylisz sie w tym miejscu,
sciecie 1.25mm to zabranie ~3.3cm^3 liczac w uproszczeniu ,bez uwzglednienia podfrezowania pod zawor,
seryjny epsilon to 9.5 ,wiec po frezowaniu spadnie do 8.9,
zeby uzyskac 8.5 to trzeba zebrac 2.2mm z garba,
dostalem tlok do pociecia ,zeby zmierzyc ile mozna zbierac z garba,
rozumiem ,ze masz zdjete 1.25mm i tlok nie wykazuje oslabienia,
a jak ci sie trzyma skrzynia i most przy tych obciazeniach ? krazy wiele mitow o tych elementach ,a twoj silnik jest najlepszym testerem
P.S.
w naszym kraju mamy przyjete od dawna oznaczenia charakterystyczne dla silnika i nie ma potrzeby uzywania anglojezycznych,
te nasze sa dodatkowo fajniejsze