Ogólnie zainteygował mnie odcinek tvn turbo:
https://youtu.be/DWKW8cyNSII
KGB tylko rostop trzeba nakładać 2-3 warstwy a tutaj jedną więc cena wyjdzie taka sama 
Chyba kupie i potestuje 
u tego kolesia to widze, ze nazwisko zobowiazuje do robienia glupich min i pier... tzn. paplania glupot,
zamiast rzeczowo powiedziec jaka warstwa wierzchnia sie tworzy ,to u niego jakaś,
pozniej maluje to jakąś farba podkladowa ,a czy sie nie pogryzie to nie wazne, bo nie zdazy podczas nagrania,
sprawdz sobie etykiete produktu, jaka ta warstwa wierzchnia sie tworzy, bo od tego zalezy jaka farba mozesz to malowac, albo jak dlugo wytrzyma bez malowania,
preparat jest drogi, wiec szkoda by bylo go uzywac nieprawidlowo,
r-stopem malujesz jedna warstwe, jest on duzo tanszy i tworzy warstwe wierzchnia z zywicy epoxydowej, a wiec dosc trwala i wodoodporna powloka,
jeszcze tanszy jest Polrust i tworzy warstwe akrylowa, wiec z podkladami farbami akrylowymi bardzo ladnie sie spaja,
jeszcze tanszy jest Cortanin, ktory nie tworzy warstwy wierzchniej i nalezy zmyc woda (albo rozpuszczalnikiem) powierchnie, by posotaly tylko produkty reakcji chemicznej z rdza,
pod wzgledem substancji aktywnych to raczej nic nowego nie wymyslono i wszedzie sa to fosforany, wiec nie ma co sie łudzić, ze ktorys srodek bedzie wyraznie lepszy od innego,
Ale poco się pierdolić?Cynkowanie kosztuje 3zł/kg wsadu i zapominamy o temacie raz na zawsze
nie wszystko oplaca sie oddawac do kapieli i nie wszystko da sie oddac np. trudno by bylo utopic cala karoserie, wiec takie srodki sa przydatne,
w przypadku malych odkrecanych elementow to masz racje, czesci skladowe zawieszenia najlepiej zabezpieczyc ocynkiem, bo nawet malowanie proszkowe jest kiepskie