Autor Wątek: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----  (Przeczytany 646976 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8240 dnia: Maj 14, 2018, 21:18:26 pm »
Polonez ma super zawieszenie, polonez ma super silnik, polonez cały jest super - no nie bałdzo.

No to jedziemy: silnik jest głośny, brakuje mu mocy jak na tę masę i ma beznadziejną charakterystykę, jak się go nie kręci to jest bardzo słaby, spalanie też wiadomo jakie. Do tego interwał regulacji zaworów jest bardzo krótki, hamulce się zapiekają itd. Tak lepiej?

Mnie się przyjemnie jeździ nie dlatego że jest szybki albo super się prowadzi, przyjemnie mi się jeździ bo płynie po drodze, fotele są wygodniejsze niż te co mam w domu i jest to pierwsze auto które mnie nie prowokuje do szybszej jazdy mogę się zrelaksować.
I z tą twardością to mówię poważnie, droga płaska siedzę w nowym miniwanie, powinno być wygodnie, nie jest bo wprawdzie pracy zawieszenia nie słychać, ale co chwila jest uczucie jakby ktoś mi od dołu kopał w fotel.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 10981
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8241 dnia: Maj 14, 2018, 22:16:17 pm »
Zawieszenie poloneza nie ma nic wspólnego z komfortem. To, że się buja na dołach jak tapczan to nie znaczy, że jest komfortowy.
mistrzu, mowa byla o waskim zawiasie, a ten jest bardzo komfortowy - na dolach kazde zawieszenie bujam autem, roznica jest taka, ze na dziurach drogowych w waskim PN buda sie nie buja od uginajacego sie zawieszenia, a w plastikach buda skacze razem z kolami,

Panowie, trzeba przypominać że praca zawieszenia to również pokonywanie zakrętów?
porownanie bylo do vanow, czyli mini autobusow, ktore nie sluza do pokonywania zakretow, tylko do wozenia ludzi po drogach,
problem z vanami i suvami jest taki, ze one ani nie pokonuja zakretow lepiej niz waski PN, ani nie oferuja przyzwoitego komfortu resorowania, bo do waskiego PN dzieli je przepasc - sprawdzilem to w praktyce na dziurawej drodze MR91 1.6GLE >160kkm (moze i 260kkm) vs. kuszkaj 1.6 ~4kkm
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 643
    • 1.5 GLE
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8242 dnia: Maj 15, 2018, 07:25:49 am »
Zawieszenie poloneza nie ma nic wspólnego z komfortem. To, że się buja na dołach jak tapczan to nie znaczy, że jest komfortowy.
mistrzu, mowa byla o waskim zawiasie, a ten jest bardzo komfortowy - na dolach kazde zawieszenie bujam autem, roznica jest taka, ze na dziurach drogowych w waskim PN buda sie nie buja od uginajacego sie zawieszenia, a w plastikach buda skacze razem z kolami,

Panowie, trzeba przypominać że praca zawieszenia to również pokonywanie zakrętów?
porownanie bylo do vanow, czyli mini autobusow, ktore nie sluza do pokonywania zakretow, tylko do wozenia ludzi po drogach,
problem z vanami i suvami jest taki, ze one ani nie pokonuja zakretow lepiej niz waski PN, ani nie oferuja przyzwoitego komfortu resorowania, bo do waskiego PN dzieli je przepasc - sprawdzilem to w praktyce na dziurawej drodze MR91 1.6GLE >160kkm (moze i 260kkm) vs. kuszkaj 1.6 ~4kkm



Czekałem, aż coś napiszesz ! Wręcz byłem zaskoczony co tak długo. Dorzuć jeszcze coś o swojej kappie i jesteśmy w domu. Standardowy post KGB gotowy :P.

Offline sta1416

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 757
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLI '95
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8243 dnia: Maj 15, 2018, 12:54:18 pm »
problem z vanami i suvami jest taki, ze one ani nie pokonuja zakretow lepiej niz waski PN, ani nie oferuja przyzwoitego komfortu resorowania, bo do waskiego PN dzieli je przepasc - sprawdzilem to w praktyce na dziurawej drodze MR91 1.6GLE >160kkm (moze i 260kkm) vs. kuszkaj 1.6 ~4kkm

Wsiądź do jakiekolwiek CXX Picasso z nowszych modeli. Zakręty pokonuje, dziurawej drogi nie czuć. Jakoś jak jeżdżę tym wynalazkiem na co dzień to nie mam problemów na autostradzie na zakręcie, a polonezem i to wąskim gle nie dość że samo osiągnięcie 140 to już sport ekstremalny, to weź tu jeszcze zakręć przy takiej prędkości, nie martwiąc się o przechył budy jak na promie czy wyprzedzanie przez własny tył. Owszem, jest sporo modeli które są gównianie zestrojone, ale proszę, nie generalizuj że wszystkie.

P. S. Proszę mnie nie zrozumieć źle, poloneza lubię, lubię nim jeździć, i to na co dzień, ale poznałem się z jego wadami, i zaletami.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2018, 12:57:44 pm wysłana przez sta1416 »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1176
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN Caro 1.4 '96, Yamaha XJ600N, Fiat Bravo 1.2 80
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8244 dnia: Maj 15, 2018, 13:04:16 pm »
P. S. Proszę mnie nie zrozumieć źle, poloneza lubię, lubię nim jeździć, i to na co dzień, ale poznałem się z jego wadami, i zaletami.
o to chodzi <ok>

tani oryginalny uszczelniacz tylni wału korbowego do k-serii.
http://allegro.pl/uszczelniacz-walu-korbowego-tyl-polonez-1-4-rover-i7327276026.html

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8245 dnia: Maj 15, 2018, 21:52:38 pm »
osiągnięcie 140 to już sport ekstremalny,

A po chcesz jechać 140?

to weź tu jeszcze zakręć przy takiej prędkości, nie martwiąc się o przechył budy jak na promie czy wyprzedzanie przez własny tył.

To zacznij jeździć Pandą, jeszcze w wersji bez stabilizatora jak ja. Łuk na autostradzie przejdzie przy 140, 150, przy 160 nawet lepiej bo działa ground effect. To że auto sprawia wrażenie jakby miało wydachować to nie znaczy że wyda"ch*"e, uwierz mi że wąski Polonez przechyla się mniej. A wg. TG Polska w zakrętach jest szybszy niż Panda.

Przechył to normalna rzecz, tak ma być i nie wyklucza to szybkiej jazdy


« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2018, 21:58:50 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8246 dnia: Maj 15, 2018, 22:03:21 pm »

problem z vanami i suvami jest taki, ze one ani nie pokonuja zakretow lepiej niz waski PN, ani nie oferuja przyzwoitego komfortu resorowania, bo do waskiego PN dzieli je przepasc - sprawdzilem to w praktyce na dziurawej drodze MR91 1.6GLE >160kkm (moze i 260kkm) vs. kuszkaj 1.6 ~4kkm


Kaszkaj nie jest SUV'em tylko Croosoverem czy jakoś tak :)
Suvem to możesz nazywać takie auta jak BMW X5,Audi Q7, VW Touareg. Wszystkie tak samo źle jeżdżą. Miałem nówkę Touarega, kupiłem latem 2016 roku i po 5 miesiącach sprzedałem gdyż po pierwsze komfort mimo pneumatyki był umiarkowany, po drugie samochód średnio dobrze się prowadził. Dobre auto gdy ktoś ma chałupę na wsi albo nie ma drogi dojazdowej do domu lub dużo pracuje w terenie. Albo ciąga przyczepę z koniem :)
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 10981
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8247 dnia: Maj 16, 2018, 00:16:11 am »
Dorzuć jeszcze coś o swojej kappie i jesteśmy w domu. Standardowy post KGB gotowy :P.
prosze bardzo, Kappa nie jest nowym samochodem, tylko rownolatkiem szerokiego PN i jej zawieszenie jest komfortowe, jednak nie tak bardzo jak waskiego PN,
oczywiscie przechyla sie mniej niz PN, ale bardziej niz sztywno zestrojone plastiki - akurat w Kappie postawili na komfort, ale kompromis miedzy przyzwoitym trzymaniem sie drogi na zakretach, a komfortem wybierania nierownosci zostal okupiony amortyzatorami gazowymi po 400pln/szt,
poza tym ma 270cm rozstawu osi i wazy 1450kg, wiec ma lepsze warunki do lagodniejszego resorowania

Wsiądź do jakiekolwiek CXX Picasso z nowszych modeli. Zakręty pokonuje, dziurawej drogi nie czuć. Jakoś jak jeżdżę tym wynalazkiem na co dzień to nie mam problemów na autostradzie na zakręcie, a polonezem i to wąskim gle nie dość że samo osiągnięcie 140 to już sport ekstremalny, to weź tu jeszcze zakręć przy takiej prędkości, nie martwiąc się o przechył budy jak na promie czy wyprzedzanie przez własny tył. Owszem, jest sporo modeli które są gównianie zestrojone, ale proszę, nie generalizuj że wszystkie.
google nie znajduje modelu CXX citroena, nie wiem co to jest,
citroen robi raczej miekkie zawieszenia badz pneumatyczne i jest popularny jak śnieg w maju - czyli bywa widziany ;]
wiec nie generalizuje, tylko stwierdzam, ze wiekszosc sprzedawanych u nas aut ma zawieszenie przystosowane do niemieckich autostrad,a nie polskich zadupi,
pastwienie sie nad waskim zawieszeniem w PN jest bardzo nie na miejscu biorac pod uwage,ze zakonczylo swoja egzystencje w roku 1993 w aucie osobowym,
w Trucku jest inne, do tego stopnia, ze zastanawiam sie, czy zmienic sprezyny na 14.0mm czy od razu na 13.3cm - a zastanawiam sie tylko ze wzgledu na przeswit, bo inaczej od razu bym pakowal 13.3

co do jazdy 140 waskim to wrazenia sa takie, ze nie dotykamy asfaltu i osobnicy o slabszych nerwach moga spanikowac - jednak auto zachowuje obrany tor jazdy i nic zlego sie nie dzieje, mozna wykonywac manewry zmiany kierunku jazdy,
to zle wrazenie to jest pikus, kwestia punktu odniesienia - odkad zostalem przewieziony rozklekotanym Żukiem z predkoscia 110km/h to waskiego moge prowadzic przy 140 jedna ręką ;]
pokonywanie zakretow jest ciekawe, bo zdumiewa fakt, ze samochod jeszcze sie nie slizga przy takim wychyle karoserii


Kaszkaj nie jest SUV'em tylko Croosoverem czy jakoś tak :)
moze, mozliwe - nigdy w szkole nie bylem prymasem,
wiem tylko ,ze ROY to najwieksze kombi w klasie ,czyli krosscantry ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline mp79

  • Prezes
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1348
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8248 dnia: Maj 16, 2018, 05:55:21 am »
Kaszkaj nie jest SUV'em tylko Croosoverem czy jakoś tak :)
moze, mozliwe - nigdy w szkole nie bylem prymasem,
wiem tylko ,ze ROY to najwieksze kombi w klasie ,czyli krosscantry ;>


Poloneziarz do dziewczyny:
- Słuchaj, czy ja jestem pierwszym chłopakiem, z którym chodzisz?
- Oczywiście, wszyscy poprzedni mieli samochody.
:d

Offline sta1416

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 757
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6GLI '95
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8249 dnia: Maj 16, 2018, 07:55:50 am »
A po chcesz jechać 140?

Bo po to są autostrady by szybko i wygodnie podróżować. Skończyły się czasy gdy wyprawa przez pół polski kończyła się zwiedzaniem wszystkich wsi po drodze z punktu a do b z maksymalną prędkością 70 km/h. Chociażby jak kiedyś wyglądała podróż do Wrocławia. W jedną stronę wyprawa na pół dnia. Teraz 2.5 h z bramkami. I po to chce jechać 140 w komfortowych warunkach, a nie w ogłuszającym huku powietrza, i reszty elementów auta. Owszem, można zasuwać poldkiem i 200, szanuje i podziwiam osoby, które tak przerabiają swoje auta, tylko pytanie ile jest poloneza w polonezie, gdzie ani silnik, ani zawieszenie, ani hamulce, ani wnętrze nie jest z poloneza. Odnoszę się cały czas do standardowego poldka z ohv pod maską. Niestety, nie ma w nim takiego komfortu jak w nowym aucie, gdzie przy tej prędkości można spokojnie wypić kawę i porozmawiać.

Jeździłem na objazdówki polonezem, robiłem nim po 2 000 - 2 500 km w ciągu dwutygodniowego urlopu, w upałach, deszczu, górach i dolinach, i nigdy mnie nie zawiódł. Ale nie ma takiego komfortu prowadzenia co van czy minivan. Owszem, jest pewniejszy i wygodniejszy niż dzisiejsze kompakty, bo lepiej mi się jeździ poldkiem niż astrą czy golfem. Tak samo mogę go porównać do cross coś tam czy tańszych suvów, bo lepiej sobie radzi w terenie i często ma od nich wyższe zawieszenie.

Tylko jak przesiadłem się do minivana, to stwierdzam że jest to wygodniejsza opcja do podróży. Szczególnie na autostradzie i gdy trzeba się szybko dostać z punktu a do b. Nie zauważyłem tego co inni mówili, że vany źle się prowadzą, że są gumowate itd itp. Może jak się oczekuje że auto ma być do wszystkiego to wytyka się brak sportowego prowadzenie, czy układ kierownicy działający jak pad w kompie, ale nie po to się kupuje minivana by lecieć 180 na ostrym łuku. Polonez jest dobry do spokojnej jazdy 70 - 80 po widokowej drodze w Sudetach lub pętlą bieszczadzką, ale niestety na autostradę średnio się już nadaje. Mówię tutaj o standardowym poldku z ohv pod maską. 

Co do modeli jakie rozważałem, C3 Picasso, C4 Picasso C4 GP, Fiat 500L, Fiat 500 Living. Wszystkie prowadzą się tak samo. Różnica jest tylko w tym że do tych większych nie ma co brać małych silników, bo jazda jest mordęgą i powstaje wir w baku. Jak ktoś mądrze wybierze silnik i przy wyjeździe z salonu wyłączy kilka idiotycznych funkcji, to są to komfortowe auta dla rodziny.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8250 dnia: Maj 16, 2018, 15:02:54 pm »
Bo po to są autostrady by szybko i wygodnie podróżować.

Wszystko fajnie, tylko że Polska jest jednym z dwóch krajów w Europie gdzie podróż z taką prędkością jest w ogóle legalna.

I po to chce jechać 140 w komfortowych warunkach, a nie w ogłuszającym huku powietrza, i reszty elementów auta

Na litość boską, to auto ma 40 lat. Musi być głośniejsze od nowych. Znam jednak auta z lat 90 które były głośniejsze. Moim zdaniem Golf III wcale pod względem komfortu nie jest lepszy od Poloneza.

Odnoszę się cały czas do standardowego poldka z ohv pod maską.

Można jechać 140, tylko cały czas nie wiem po co chcesz podróżować z takimi prędkościami samochodem który ma 40 lat.
Wracając świerzo zakupionym akwarium ze starą benzyną w baku, zafajdanym filtrem paliwa, bardzo brudnym filtrem powietrza i zapieczonym zaciskiem przedniego koła nie przekroczyłem 110 tylko dlatego że ruch był spory, a i bałem się czy ten zapieczony zacisk za chwilę nie stanie w płomieniach jak hamulce w aucie mojego kumpla po trzech naprawach z rzędu w jednym miesiącu  :]
Proponuję podróży 140 spróbować czymś z czasów Poloneza, np. Escortem MkII w wersji 0.9. A nie, czekaj, on w ogóle nie osiąga 140km/h :]


Polonez jest dobry do spokojnej jazdy 70 - 80 po widokowej drodze w Sudetach lub pętlą bieszczadzką, ale niestety na autostradę średnio się już nadaje.

Ja bym jednak chciał żeby nowoczesne auto rodzinne resorowało miękko jak Polonez, a nie napierdalało najdrobniejszymi nierównościami po plecach.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2018, 15:05:27 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline daniel22

  • Prawdziwy koneser
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1214
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pogromca typowych Łukaszów
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8251 dnia: Maj 16, 2018, 17:41:51 pm »
Zaraz dyskusja dojdzie do etapu, w którym polonezem bez poduszek powietrznych, ESP i tysiąca elektronicznych systemów zabezpieczających strach jechać więcej niż 50km/h.

Prędkość przelotowa jaką miałem na liczniku w dwusuwowym trabancie czy maluchu oscylowała w granicach 90km/h, a tutaj nagle czytam, że znacznie cichszym i bardziej komfortowym polonezem z piątym biegiem da się jeździć jedynie 70-80km/h po trasach widokowych. Litości! Przy tych 70km/h nawet nie wrzucisz piątki, bo będziesz zarzynał panewki.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 10981
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8252 dnia: Maj 16, 2018, 18:28:39 pm »
Niestety, nie ma w nim takiego komfortu jak w nowym aucie, gdzie przy tej prędkości można spokojnie wypić kawę i porozmawiać.
ale mowa byla o komforcie resorowania, a nie  glosnosci czy liczbie trzymajek do kubkow - to zupelnie co innego
nie po to się kupuje minivana by lecieć 180 na ostrym łuku
i wlasnie o to chodzi, taki miniwan sluzy do wozenia ludzi bez ekscesow drogowych, wiec nic nie stoi na przeszkodzie, by resorowal na podobnym poziomie jak waski PN, albo przynajmniej Kappa ;>
gdy sie taki miniwan podeprze lusterkiem na zakrecie to sie przeciez nic nie stanie - kubki siedza gleboko w trzymajkach i maja takie pokrywki, ktore zapobiegaja przed poparzeniem przecietnego Hamburgera
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 643
    • 1.5 GLE
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8253 dnia: Maj 16, 2018, 22:55:56 pm »


Można jechać 140, tylko cały czas nie wiem po co chcesz podróżować z takimi prędkościami samochodem który ma 40 lat.


Bo zacząłeś wychwalać pod niebiosa auto które ma 40 lat i zestawiać jego komfort z autem 5-10-15 letnim ?

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4496
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8254 dnia: Maj 17, 2018, 00:28:12 am »
Bo zacząłeś wychwalać pod niebiosa auto które ma 40 lat i zestawiać jego komfort z autem 5-10-15 letnim ?

Pisałem jak powinno pracować komfortowe zawieszenie, a nie że Polonez jest lepszy od nowego samochodu. To znacząca różnica.
I owszem, uważam że resorowanie w wąskim Polonezie jest bardziej komfortowe niż w nowoczesnym plastiku, zwłaszcza w Kii Carens co jest już w ogóle skandalem bo to van i z założenia służy do komfortowej podróży, a nie ścigania się.

Poważnie, konstruktorzy współczesnych miniwanów mogliby się od Poloneza uczyć jak ma pracować komfortowe zawieszenie.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2018, 00:29:47 am wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline Chińczyk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 143
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8255 dnia: Maj 17, 2018, 10:50:39 am »
Widzieli Państwo taki wał ?  :P

Ciekawe czy by pasował do OHV'ki  <lol2>

https://sprzedajemy.pl/fiat-600d-zastava-750-wal-glowny-stan-bardzo-dobry-cieszyn-2-6bea9f-nr49633777
Cytat: Zoltan#1930
czyli w domyśle, że jesteśmy debilami, co ewentualnie powiedzą gdzie młotkiem przywalić, a ci z forum prawnego wiedzą co i jak "z firmo" a kanapki smarują gównem?

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1911
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8256 dnia: Maj 17, 2018, 13:49:27 pm »
Biorąc pod uwagę, że ten silnik to protoplasta 900 z CC/SC to ten wał nie będzie pasował do PNa, gdyż ponieważ jest mniej więcej 1/3 mniejszy niż polonezowski.
Jeżdżę FSO:
Cytat: Varisella
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6587
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1176
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN Caro 1.4 '96, Yamaha XJ600N, Fiat Bravo 1.2 80
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8258 dnia: Maj 17, 2018, 21:20:20 pm »
przecież tutaj tylko uszczeleczka do zrobienia :)

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 529
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Odpowiedź #8259 dnia: Wczoraj o 11:16:58 »
Tak trochę w temacie,wie ktos gdzie można dostać przednie białe kierunki do Poloneza? W ostatnim czasie poznikały ze sklepów jak i z allegro  ;-|