Ale dlaczego tak niekulturalnie?
mysle,ze adekwatnie do tresci
Zapomniałem, że to metaliki były, wielkie mi halo.
jezeli zapominasz, czy tam nie zdajesz sobie sprawy, ze srebro, zloto i platyna sa metalami... to halo jest na tyle duze, ze nie powinienes zabierac glosu na ich temat, bo narazasz sie na kpiny
Skoro dopłata, to dziwne, że tyle tego jeździło. Najgorszy kolor na polonezie i na każdym innym aucie.
wiekszoc aut wyglada przecietnie, ale srebrny C+ wyglada zajebiscie
Przecież taśma nie stanie, aż się nazbiera zamówień. Jak to było z polonezami? Jakie kolory były bieda edyszyn, a jakie bardziej na zamówienie?
tasma nie stawala i malowala jak chciala - ludzie brali zazwyczaj to co bylo w salonie, bo gdy chciales cos na zamowienie, to czekales 3 miesiace,
C-klasa+ byla w koroach srebrnym i takim sraczkoburaczkowym, nie pamietam, czy ten drugi to metalik, nie pamietam,czy byla doplata za kolor metalik w C-klasie, chciaz byloby to maksymalnie smieszne,zeby doplacac kilka stow za lakier do auta bez obrotomierza i halogenow
kolory bez doplat w FSO to byly chyba wszystkie nie metaliki, co mocno wyroznia(lo) FSO wsrod innych marek, gdzie zawyczaj dwa niemetaliki byly bez doplat, np. bialy i cos jeszcze,
ale gdy sie biale flotowozy rozmnozyly, to taka glupia skoda miala bialy za doplata, a bez doplat chyba tylko czerwony
