Spoiler przedni ogranicza ilość powietrza idącego pod przód i w efekcie auto lepiej trzyma się drogi
a od kiedy to auto odrywane od drogi lepiej sie jej trzyma ?
przeciez jak nie pojdzie dolem ,to pojjdzie gora ,badz na boki,
origami na boki kiepsko kieruje powietrze ,bo ma laczenia i halogeny w zaglebieniach,
w rezultacie predzej wpadnie w drganiach na tych swoich "solidnych" mocowaniach ,niz ustabilizuje samochod
strugi spływające na boki zmniejszają podatność na boczny wiatr, listwy progowe powodują dokładnie to samo - podmuchy dociskają auto zamiast je podnosić
no dziwne ,wg. ciebie wiekszy żagiel slabiej napedza statek,
sorka,ale boczny podmuch wiatru nigdy nie dociska auta ,a wręcz próbuje go przesunąć ,
gdyby potraktowac taki prog strumieniem wody ,to moze i by jakas skladowa w dol wystapila ,ale gdzie ma sie odbic powietrze w powietrzu ?
potrzebny by byl dziurawy próg,zeby zrobic z niego spoiler
wiec nie ma co sie doszukiwac w origami funkcji aerodynamicznych ,bo to typowy pakiet stylistyczny,
zreszta z innymi autami jest tak samo ,prawdziwe spoilery zazwyczaj wygladaja paskudnie ,a brzydkie rzeczy sie nie sprzedają ,jezeli nie maja znaczka W