Autor Wątek: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1  (Przeczytany 80744 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 22, 2013, 23:29:22 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
a robisz ponizej 9s do setki z tanczaca doopa

ehhh wiedziałem że mój doskonały plan ma niedociągnięcia :/
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 30, 2013, 20:54:36 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Wczoraj udało mi się wsadzić wałek 278 ale niestety próby jeszcze nie było :(. Dla porównania fotki wałka Rewar-a, ori i Świątek 92 który jakiś czas leżał na złomie. :]






Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 30, 2013, 23:57:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ee nie widac roznicy ,wiec przeplaciles ,
jedynie w świątka widac power :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 01, 2013, 00:25:36 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
No z takim wzniosem to zawory bedą się do miski otwierać :D Ciekaw jestem czy coś to da przy dmuchawie

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 01, 2013, 01:25:48 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
MrVspec1, jestes w stanie oszacowac ile materialu zdjeli ?
na stronie jest napisane,ze skok krzywki wynosi 6.8mm dla 278 ,a seryjny skok to 6.65mm ,wiec raczej szlifowali cala krzywke

to tak dla informacji moze zamieszcze ,ze kąty dla walka seryjnego dla silniak wzmocnionego wynosza 230* i wznios 6.65mm,
dla rovera 1.4  katy 240* ,
dla walka hydro z plusow 268* i wznios 6.5mm ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 01, 2013, 07:17:32 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Szlifowana była cała krzywka, ile natomiast zebrali dokładnie nie mierzyłem ale chyba na pewno 1-2mm widać na fotce obok wałka ori, wznios będzie 6.65 bo zawór otwiera się tyle samo było mierzone.
Świątka miałem założonego w Polonezie 1.6 GLE i powiem że gorzej pracował jak na ori.Maksymalne obroty na wałku Światka wynosiły 6500 a na serii można było silnik zakręcić do 7500.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 01, 2013, 14:20:24 pm »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
na serii można było silnik zakręcić do 7500

ale tylko jeden raz ;) :P
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 01, 2013, 15:45:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na serii można było silnik zakręcić do 7500

ale tylko jeden raz ;) :P
moje 1.5e dwa razy 8000rpm zakrecilo i silnik dalej sprawny
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 01, 2013, 21:12:21 pm »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
Przecie żartuję, kiedyś w 1.5 raz mi gaz pod dywanem się zablokował hehe
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #89 dnia: Lipiec 02, 2013, 22:02:33 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Pierwsze próby na wałku 278, dźwięk z ssaka na żywo naprawdę zajebisty. <lol>
http://www.youtube.com/watch?v=s2WhQSlHR4Y&feature=youtu.be
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2013, 22:04:46 pm wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #90 dnia: Lipiec 02, 2013, 22:07:06 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
I pomyslęć o minie gostka w zgnitym TDI   <spoko>
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #91 dnia: Lipiec 03, 2013, 14:36:46 pm »

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 581
 <spoko>

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #92 dnia: Lipiec 22, 2013, 13:20:59 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power


I jest pierwszy prawdziwy pomiar na hamowni Polda :]
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #93 dnia: Lipiec 22, 2013, 13:32:33 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
jestem pod wrazeniem... gratuluje. - jesli mam byc szczery niespodziwalem sie nic wiecej jak 120.. i miło sie rozczarowalem. jeszcze raz gratulcjie
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #94 dnia: Lipiec 22, 2013, 14:05:48 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Pięknie! Ale coś czuję, że to nie jest ostatnie słowo ;) Wyciśnięte dopiero 222% mocy nominalnej tego silnika  ;p
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #95 dnia: Lipiec 22, 2013, 14:53:34 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
noo.;) ja juz na zlocie zaproponowałem koledze by wycisnoł po sto koni z podpory;) ;)
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #96 dnia: Lipiec 22, 2013, 18:48:13 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
A ja widzę że ten silnik chce jeszcze pójść wyżej - na takim wałku moc powinna się kończyć pewnie koło 6500-7000 i podejrzewam że na dobrej elektronice jest jeszcze conajmniej 20km do ugrania samymi obrotami :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #97 dnia: Lipiec 22, 2013, 22:43:43 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Co do 100 KM z podpory to pewnie będzie ciężko uzyskać ale zawsze można się zbliżyć do tych wartości. Potencjał tego silnika jest nadal nie wykorzystany do końca jak zauważył kolega święty ale ogarnę parę rzeczy i myślę 200+ powinno wyskoczyć na kreseczkach  ]:->
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #98 dnia: Lipiec 22, 2013, 23:02:30 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Potencjał duży ale jak rozwiązałeś problem klekotających panewek?

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #99 dnia: Lipiec 23, 2013, 00:47:56 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ten problem nie występuje - odpowiednie traktowanie silnika, oraz olej z najwyższej półki.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .