Bez przesady
Wiem co to swap, bo dwa auta już swapowałem i nie robiłem tego sam, bo się po prostu na tak zaawansowanej mechanice nie znam. Oba auta jeździły, a ja nadal finansowo żyję
Fakt, były to prostsze swapy, bo w obrębie jednego producenta, ale jedno auto miało przy okazji moc +50%
Teraz nie chcę żadnych cudów wianków, więc myślę, że jak ktoś dostanie bude PN'a bez silnika, skrzyni i większości wnętrza to da się to w jakiś ludzkich granicach zrobić. Chodzi mi tylko o "dobór" gratów. Co będzie najprostsze.
A to chyba logiczne, że nie chce miesiącami szukać gratów. Padnie wybór na BMW to od ręki na all do kupienia jest motor + skrzynia. Czego tu szukać? Dlatego chciałbym BMW, bo kupienie fiatowskiego automatu i silnika to faktycznie miesiące poszukiwań.
W każdym razie dziękuję za zainteresowanie, sam widziałem PN'a z is'em pod maską gdzieś tam kiedyś tam, więc skoro IS wszedł to pozostałe silniki z e30 też
A, żeby nie było, wiem, że taki swap nie będzie kosztował 500 czy 1000zł, ale myślę, że w 4 cyfrowej kwocie da się to ogarnąć na miękko starczy jeszcze na trochę gratów.
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś propozycje to chętnie wysłucham, pomysł nie jest na dziś, ani na jutro, ale miłość do FSO i miłość do automatów kiedyś zrodzi PN'a z automatem