Autor Wątek: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła  (Przeczytany 4874 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5746
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 15, 2013, 11:25:23 am »
Pytanko mam...

Czy jeśli spod górnego wahacza wyjąłem:
spod górnej śruby 1 grubą podkładkę i 3 cienkie
spod dolnej śruby 1 grubą podkładkę i 2 cienkie

To to jest dużo czy mało ?

Do wycięgnięcia jeszcze podkładki z drugiej strony i pojadę na geometrię.

Ustawić lekko zbieżny czy rozbieżny ? Co z kątem wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ? Chciałbym żeby auto się dobrze prowadziło, ale czasem też lubię gdzieś coś bokiem poćwiczyć więc chciałbym jakiś kompromis sensowny. Ważne żeby też za bardzo opon nie żarło :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2657
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 15, 2013, 11:32:55 am »
A nie lepiej pojechać na geometrie i niech zrobią kąty i zbieżność ? Zawsze możesz powiedzieć że chcesz inny kąt czy coś i zrobią jak trzeba. U mnie zrobili na serie i wyszło kąt wyprzedzenia L 3 stopnie P 3 30`kąt pochylenia L 0 40`P 0 40` zbieżność przód 0,3 koszt 70zł.

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5746
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 15, 2013, 11:47:58 am »
Ja żyje w posranym "bogatym" mieście kopidołów, gdzie za 70-80zł ustawisz tylko zbieżność, a na dodatek nie wszędzie chcą się tykać Poloneza. Każde dodatkowe kombinacje w zawieszeniu i kwota idzie w górę, więc ile się da chce zrobić sam, nie dam zarobić komuś, a wyjęcie podkładek spod wahacza czy wymiana końcówki albo sworznia to nie problem dla mnie.

Póki co mam nadzieję, że z drugiej strony będzie tyle samo podkładek i wyjdzie taki sam negatyw lekki jak z lewej strony. Wolę to ogarnąć sam, tymbardziej, że mam warunki, niż zlecać jakiemuś baranowi, który stwierdzi, że chooy z Polonezem i można robić na odjeb.

Zawsze możesz powiedzieć że chcesz inny kąt czy coś i zrobią jak trzeba
Odnośnie pytania o kąty i zbieżność to wiadomo, że ostatecznie w końcu pojadę żeby ktoś to zrobił, ale chce mieć jakieś gotowe, sprawdzone dane i dać tylko człowiekowi do ustawienia, bo tu nikt nie będzie wiedział jak to ustawić inaczej niż seria, ale żeby było dobrze.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline Żbiku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez 1.6GLI 95r
Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 15, 2013, 17:30:49 pm »
ja ustawiłem pod poziomice nic mnie nie kosztowało i jest miodzio nie ściąga i koła są prosto dal chcącego nic trudnego  <lol2>

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 11, 2017, 16:58:27 pm »
A jak by ustawić tak kąty pochylenia identycznie jak tył. Czyli linia pochylenia kół była by taka sama. Tym bardziej jak zglebowana bryka. Czy tak nie będzie sie auto prowadziło.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11483
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 11, 2017, 17:08:41 pm »
tyl ma pochylenie kola 0.0*  wiec nie ma problemu by tak ustawic przod, zwlaszcza ze to fabryczne ustawienia dla srodkowej pozycji zawieszenia (obcizenie,a nie pochyły na zakretach),
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.