Autor Wątek: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła  (Przeczytany 9884 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 15, 2013, 11:25:23 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Pytanko mam...

Czy jeśli spod górnego wahacza wyjąłem:
spod górnej śruby 1 grubą podkładkę i 3 cienkie
spod dolnej śruby 1 grubą podkładkę i 2 cienkie

To to jest dużo czy mało ?

Do wycięgnięcia jeszcze podkładki z drugiej strony i pojadę na geometrię.

Ustawić lekko zbieżny czy rozbieżny ? Co z kątem wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ? Chciałbym żeby auto się dobrze prowadziło, ale czasem też lubię gdzieś coś bokiem poćwiczyć więc chciałbym jakiś kompromis sensowny. Ważne żeby też za bardzo opon nie żarło :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 15, 2013, 11:32:55 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
A nie lepiej pojechać na geometrie i niech zrobią kąty i zbieżność ? Zawsze możesz powiedzieć że chcesz inny kąt czy coś i zrobią jak trzeba. U mnie zrobili na serie i wyszło kąt wyprzedzenia L 3 stopnie P 3 30`kąt pochylenia L 0 40`P 0 40` zbieżność przód 0,3 koszt 70zł.

Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 15, 2013, 11:47:58 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ja żyje w posranym "bogatym" mieście kopidołów, gdzie za 70-80zł ustawisz tylko zbieżność, a na dodatek nie wszędzie chcą się tykać Poloneza. Każde dodatkowe kombinacje w zawieszeniu i kwota idzie w górę, więc ile się da chce zrobić sam, nie dam zarobić komuś, a wyjęcie podkładek spod wahacza czy wymiana końcówki albo sworznia to nie problem dla mnie.

Póki co mam nadzieję, że z drugiej strony będzie tyle samo podkładek i wyjdzie taki sam negatyw lekki jak z lewej strony. Wolę to ogarnąć sam, tymbardziej, że mam warunki, niż zlecać jakiemuś baranowi, który stwierdzi, że chooy z Polonezem i można robić na odjeb.

Zawsze możesz powiedzieć że chcesz inny kąt czy coś i zrobią jak trzeba
Odnośnie pytania o kąty i zbieżność to wiadomo, że ostatecznie w końcu pojadę żeby ktoś to zrobił, ale chce mieć jakieś gotowe, sprawdzone dane i dać tylko człowiekowi do ustawienia, bo tu nikt nie będzie wiedział jak to ustawić inaczej niż seria, ale żeby było dobrze.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 15, 2013, 17:30:49 pm »

Offline Żbiku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 488
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez 1.6GLI 95r
ja ustawiłem pod poziomice nic mnie nie kosztowało i jest miodzio nie ściąga i koła są prosto dal chcącego nic trudnego  <lol2>

Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 11, 2017, 16:58:27 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
A jak by ustawić tak kąty pochylenia identycznie jak tył. Czyli linia pochylenia kół była by taka sama. Tym bardziej jak zglebowana bryka. Czy tak nie będzie sie auto prowadziło.

Odp: Podkładki do regulacji kąta pochylenia koła
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 11, 2017, 17:08:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tyl ma pochylenie kola 0.0*  wiec nie ma problemu by tak ustawic przod, zwlaszcza ze to fabryczne ustawienia dla srodkowej pozycji zawieszenia (obcizenie,a nie pochyły na zakretach),
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.