Autor Wątek: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E  (Przeczytany 43498 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 02, 2014, 23:10:34 pm »

Offline Robi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
Tapicerka do czerwonych groków pasuje całkiem nieźle ale w dotyku jest strasznie nie fajna moim zdaniem.
Wiem,bo mam w obu polonezach taką samą ;)
A  umiejscowienie przycisków jest naprawde bardzo fajnie zrobione ;) Całkiem ładnie to wyszło i powiem Ci,że masz całkiem niezły gust do zmian <ok>

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 03, 2014, 08:46:34 am »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Też mam taką . Najfajniejsze w niej jest to ,że można kupić 2 groki w czerwone paski i wszystko będzie ze sobą ładnie współgrało . Tylnej kanapy nawet zmieniać nie trzeba  :d . Fakt może nie pieści opuszków tak jak niebieski welur ale jest za to trwalsza  :jezyk2: .

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 03, 2014, 09:05:05 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dla mnie to jest fioletowe a nie czerwone, i nijak nie pasuje to do Groclinow w czerwone paski. I jak pisał Robi, ta tapicerka jest wstrętna w dotyku.
 
A  umiejscowienie przycisków jest naprawde bardzo fajnie zrobione  Całkiem ładnie to wyszło i powiem Ci,że masz całkiem niezły gust do zmian
Dzięki :-) jedyne sensowne miejsce jakie znalazłem, a przy tym można korzystać z górnej części rączki zamykając drzwi :-) a najważniejsza zaleta tego zestawu, to to, że kosztował mnie mniej więcej tyle ile średnio kosztują 2 przelaczniki szyb do Poloneza :-)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 04, 2014, 20:48:31 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jako iż da się jeszcze kupić oryginalny błotnik tylny, poczyniłem to. Co prawda od Kombi, ale akurat tyle ile mi potrzeba da się z niego wyciąć i wymienić :) zakupiłem również nowe uszczelki tylnych szybek, które są w słupkach.


Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 04, 2014, 21:46:21 pm »

Offline Jacu614

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Orciari
Ile taki błotnik ?

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 04, 2014, 21:48:30 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jedyne 110zł :) do tego wymiana i lakierowanie wyjdzie mnie około 400-600zł... Ale warto w przypadku tej budy :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 04, 2014, 21:49:30 pm »

Offline Jacu614

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Orciari
Dolnego mocowania ne sprzedają osobno ?

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 04, 2014, 23:40:04 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13944
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie chcialbym krakac,ale polaczenie tego blotnika z reszta wyjdzie we wrednym miejscu do ladnego wyprowadzenia
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 06, 2014, 10:26:35 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
nie chcialbym krakac,ale polaczenie tego blotnika z reszta wyjdzie we wrednym miejscu do ladnego wyprowadzenia
Sądzę, że dla doświadczonego blacharza to nie będzie problem :)

Dziś stwierdziłem padnięcie przewodów WN marki Kager, po 6tys km, a konkretnie 1 sztuki. Zakręciłem ta OHVkę do 5tys na 1, 2 i 3 i coś dziwnie niezbyt głośno strzelało z dużą częstotliwością. Wysiadłem, zacząłem dotykać przewody WN i mnie pokopało :P

Zamówiłem wobec tego nowe Magneti Marelli i przy okazji zmienię świece na NGK VLine 4 :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 06, 2014, 10:36:47 am »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
do ohavki najlepsze są iskra u-super ;) dają rade już 40kkm, poprzednie wytrzymały 50kkm ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 06, 2014, 10:40:37 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
do ohavki najlepsze są iskra u-super ;) dają rade już 40kkm, poprzednie wytrzymały 50kkm ;)
Nie mam ich u siebie w ofercie i nie chce mi sie ich szukać po mieście :P NGK mam po 5pln, więc zmienię sobie :) a za jakieś 2 miesiące trzeba zmienić olej, wybór padnie na Elfa 10W40 albo Liqui Moly 10W40 z dodatkiem MoS2 :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 06, 2014, 12:12:20 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13944
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
MM robi przewody do Poloneza ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 06, 2014, 12:17:30 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
MM robi przewody do Poloneza ?
Tak, i nawet potrafią odróżnić Boscha, Abimexa, GSI i gaźnikowca :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 06, 2014, 19:10:47 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
NGK mam po 5pln
A no to chyba że tak :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 07, 2014, 23:43:44 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dziś kupione, dziś wymienione :) a na dniach jeszcze czeka mnie wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów...

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 09, 2014, 19:54:47 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dziś podłączona elektryka szyb i lewa szyba już śmiga, około 6-7s w góre jak i w dół. Przeciągnięta wiązka centralnego zamka do tylnych lewych drzwi, powieszona też centralka Silicon, gdzieś za zegarami. Zrobiłem sobie też poczwórne miejsce na plus po stacyjce, wykorzystując do tego przewód nieopodal kostki stacyjki. Przy okazji, jeśli ktoś by szukał kiedyś... Za zegarami była jednopinowa kosteczka na czerwonym przewodzie. Okazało się, że to jest plus po stacyjce. Do tego jest też kostka, chyba czarno zółty przewód, połączony fabrycznie, ale jest to odcięcie pompy paliwa i chyba wykorzystam to podłączając alarm. Przy okazji zrobiłem kilka zdjęć:






Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 09, 2014, 21:50:17 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
jesteś mistrzem kadrowania zdjęć  <spoko>

7 fotek w plenerze a uszkodzenia błotnika nie widać <lol>

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 11, 2014, 16:35:47 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Dziś wielki dzień :d

Niestety po tym przebiegu chyba czas zająć się pompą wody, gdyż jak wszystko jest zimne to piszczy i ślizga się pasek. Czeka też na wymianę alternator - kupiony 100A od Alfy :) na montaż do wnętrza przybył nowy podłokietnik Kamei z szarym welurem :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 11, 2014, 17:48:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13944
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a co tej pompie zrobiles ,ze sie popsula ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Atu 1.6 GLI '97 44E
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 11, 2014, 17:51:39 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
a co tej pompie zrobiles ,ze sie popsula ?
Ja jej nic, ale mam wrażenie, że to ona powoduje piszczenie paska. Nie mam kiedy go zdjąć żeby zobaczyć czy to pompa czy alternator, ale dźwięki bardziej dochodzą z okolic pompy wody.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+