Autor Wątek: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k  (Przeczytany 66505 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 26, 2014, 23:06:01 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3011
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Wygląda na to, że doszło do 999999 i zaczęli od początku numerować

Nie mam jakiś dobrych wiarygodnych danych o produkcji w tamtym okresie, ale wg wikipedii to łącznie w 97 i 98 ~70tyś sztuk, także ciężko byłoby dobić do numeru milionowego.. Caro z początku '97 numery 837xxx
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 26, 2014, 23:37:30 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Jak już masz takie perełki to pozostało zdobyć nowe Caro w oricari :D
Chyba że jeszcze o czymś nie wiemy :D

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 26, 2014, 23:41:37 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1664
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Caro z początku '97 numery 837xxx
Mój poprzedni Atu Plus z kwietnia '97 miał 881xxx
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 27, 2014, 12:18:46 pm »

Offline Tomek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x 125p '91
Caro z początku '97 numery 837xxx
Mój poprzedni Atu Plus z kwietnia '97 miał 881xxx
Może od 98r. cos pozmieniali, w moim Atu Plusie z 98r. było 152xxx tylko słyszałem też że a Atu była od nowa numeracja co jest sprzeczne z Twoim numerem.
PN Atu+ 1.6 GSI '98 - PN Atu+ 1.6 GLi '97 - PN Caro 1.4 '95 - PN Caro 1.5 GLE '92 - PN Caro 1.6 GLE '92
125p 1.5C '87 - 125p 1.5ME '91 - 125p 1.5ME '91

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 27, 2014, 12:28:07 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
mój C+ z maja/czerwca 1998 ma 144...
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 27, 2014, 13:11:53 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
I gratuluję takiego rarytasa, chociaż cena ponad 10tys za Poloneza to gruba przesada...

Nie ma czegoś takiego. Jak czegoś jest mało i jest zapotrzebowanie, to cena rośnie. Takie są prawa rynku. Poza tym, 16 tys. km to mniej niż przeciętny roczny przebieg, cena ok. 13tys. zł w porównaniu do 21tys. przy zakupie nowego, w tej perspektywie nie wydaje się całkiem przeszarżowana. Powiedzmy sobie jasno: Polonez to już nie jest auto dla normalnych ludzi. Bo jest wiele nowszych samochodów w cenie złomu, do których części są dostępne w każdym sklepie i to jeszcze w wyborze od wielu producentów. Decydując się na użytkowanie Poloneza, trzeba się liczyć z tym że jest to samochód który, inaczej niż przeciętne FWD, przy przejeździe przez kratkę ściekową może zaatakować ścianę parkingu. Że części trzeba szukać, a nowe oryginalne łożysko które nie rozpadnie się po 10 czy 20tys. km trudno znaleźć. Za 10 lat nie będzie tego problemu. Firma która dzisiaj produkuje części np. do starych Jaguarów, będzie produkować także części do Polonezów. Ale dobre łożysko tej firmy będzie kosztować nie 10zł, tylko 100 albo 200, i nikt nie będzie wybrzydzał że drogo, bo nikt już nie będzie traktował tego samochodu w kategoriach pojazdu użytkowego.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 27, 2014, 15:56:02 pm »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 564
Co to jest ten rogal w roverach?

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 27, 2014, 16:19:05 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
rogal w roverach?

Gumowy w starszych lub metalowo-gumowy w nowszych Roverkach "tłumik" na dolocie który eliminuje buczenie filtra powietrza.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 27, 2014, 16:48:15 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
W minusach do 1995 tylko guma pod filtrem, splaszczona na wlocie. Niby tlumik, ale i tak buczy jak trzeba.
Od 1996 jest guma + metalowa rura zwezona na wlocie, ktora w sumie skutecznie wycisza. I to jest wlasnie rogal.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2014, 16:57:52 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 31, 2014, 17:57:19 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Jakiś czas zacząłem gromadzić różne graty do poszukiwanego Plusa, tutaj na przykład udało się zdobyć alufelgi SUPRA jakie można było nabyć w salonach Daewoo pod koniec lat 90. Dizajn trochę Lanosowaty ale mają 5,5 cala i myślę że fajnie wpiszą się w klimat "zaokrąglonego" Poloneza:



« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2014, 12:13:04 pm wysłana przez Tomekk »
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 02, 2014, 00:13:50 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
sprawdz czy to jest 4x98 ,bo faktycznie jak od lanosa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 03, 2014, 16:08:57 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
od żadnego lanosa, prototyp Kombi miał takie ;).
http://poldozer.w.interia.pl/9.jpg

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 03, 2014, 16:53:34 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Będzie mu w nich dobrze  <spoko> Sam na takie polowałem jak dobrze wiesz  :d Skończyło się na takich jakie masz w GLI  ;)

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 03, 2014, 20:05:17 pm »

Offline ZMD

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 384
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
od żadnego lanosa, prototyp Kombi miał takie ;).
http://poldozer.w.interia.pl/9.jpg
lanosy też na takich wychodziły :)

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 04, 2014, 15:15:31 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
z dekielkami FSO ? ;)

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 04, 2014, 15:20:34 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Tomekk te felgi są nieużywane czy nowe ?
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 04, 2014, 16:40:13 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Łukasz a co w tym dziwnego ? Przecież powstawały FSO Lanos , FSO Matiz .

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 04, 2014, 18:23:16 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Tomekk te felgi są nieużywane czy nowe ?
Nieużywane=nowe=kupiłem w fabrycznych kartonach i widocznym foliunku z karteczkami.Produkcja 97r.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 07, 2014, 22:33:29 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Auto zostało przerejestrowane.
Mam zatem poloneza w wersji "jeden H"  <ok> <ok> <ok>


Przyszły zamówione części, nowy oryginalny dedykowany do Rovera katalizator oraz rura od kolektora ze starych zapasów produkcji "Polmo Brodnica". Oryginalna plecionka ma przedmuch a w katalizatorze coś brzęczy. Wiosną wymiana:)


Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 07, 2014, 22:39:36 pm »

Offline Robi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
Prosimy o więcej zdjęć tego cuda!  <ok> :P