Autor Wątek: FSO Prima MR'91  (Przeczytany 5573 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

stolar7

  • Gość
FSO Prima MR'91
« dnia: Marzec 09, 2014, 11:37:27 am »
Witam. Mam możliwość kupienia FSO Prima, czyli Poloneza Caro na holenderski rynek. Rocznik bodajże 1991, stan ogólny dobry (nie zaglądałem jeszcze pod spód). 1.5 GLXi, piękne malowanie boczne, felgi OZ, inna kierownica... Czy wart jest on wyłożenia 5 tys zł?

Tak oto się prezentuje:







Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3051
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 09, 2014, 11:48:06 am »
to nie jest malowanie tylko  naklejki.....
na pewno to jest 91 rocznik?
coś mi te chlapacze na nowsze wyglądają...
powinien mieć jeszcze gumowe z tyłu.
Drogo jak za 5 tysięcy...
ciekawe jak kondycyjnie i jak pod spodem bo z wierzchu jakiś taki matowy...
raid, grocliny, oz , 2850zł możesz oferować.... ile to ma przebiegu?
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

stolar7

  • Gość
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 09, 2014, 13:37:12 pm »
Właściciel lekko zakręcony, możliwe, że 92/93r. Licznik wskazuje ponad 60 tys, z tym że jest do 99 999.

Myśle, ze gdyby go wypolerować, prezentowałby się ok
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2014, 13:39:43 pm wysłana przez stolar7 »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 09, 2014, 16:32:22 pm »
W zachodniopomorskim takie rarytasy? ;) Nonono... Myślę że 3500 - 4000 zł to adekwatna kwota, tym bardziej że to swojego rodzaju unikat (no może bez przesady), dobry materiał na dopieszczenie i raczej nie do jazdy na co dzień. Pamiętaj, że w tych kwotach można już szukać starszego Poloneza, typu Borewicz, albo Akwarium.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1861
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 09, 2014, 17:25:04 pm »
Na rynek holenderski wtryskowce szły od 1990, na rynek Polski od 1992. Jeśli to 1991 na wtrysku to mega rarytas, zresztą samo wąskie Caro w autentycznej wersji eksportowej ( a nie domniemanej eksportowej wg. właściciela ) to naprawdę rodzynek i rarytas. Do tego bardzo fajne wyposażenie i stan. 5 tyś to za dużo ale 3500-4000 uważam warto jeśli chcesz mieć ciekawego poloneza, warto zachować taki wóz

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4041
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonezz rulezz
    • GLE, GLI, GSI - rodzinka rośnie. :)
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 09, 2014, 18:13:07 pm »
Czy on na pewno jest wąski? To nie jest model przejściowy z 93 roku czasem?
Mój system to linux:

stolar7

  • Gość
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 09, 2014, 18:30:23 pm »
Z pewnością


Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 483
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 09, 2014, 18:36:01 pm »
Jak dla mnie to żadna rewelacja (za takie pieniądze). Jakby nie patrzeć wersje eksportowe nie różniły się niczym szczególnym. 

Ale w dobie lalytasów, OBRSO i tak dalej, to jest to jakiś tam rodzynek i pewnie za chwilę handlarz krzyknie 20.000zł jak go Ty nie weźmiesz  <bezradny>. Niemniej  starguj ile możesz, bo 5.000zł to jest lekki kosmos na dzisiaj.
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2014, 18:37:34 pm wysłana przez mati_lecha »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1139
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 09, 2014, 20:18:38 pm »
Cała "larytaśność" polega na dwóch naklejkach na tylnej klapie, bocznych paskach i kierownicy, poza tym to zwykłe wąskie Caro z lakierem L-46 i Grockami na pokładzie, moja Polina ma jeszcze dodatkowo elektrykę i centralny od nowości i jakość nie uważam jej za coś unikatowego.
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )
Citroen C4 10' ( Lucek )

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 626
    • 1.5 GLE
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 09, 2014, 20:32:51 pm »
Blaszka nie zakryta, handlarze koneserzy już po niego jadą. :D

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 483
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 09, 2014, 20:51:44 pm »
Cała "larytaśność" polega na dwóch naklejkach na tylnej klapie, bocznych paskach i kierownicy, poza tym to zwykłe wąskie Caro z lakierem L-46 i Grockami na pokładzie, moja Polina ma jeszcze dodatkowo elektrykę i centralny od nowości i jakość nie uważam jej za coś unikatowego.
No dokładnie.  Ale jak lusterka chodzą po 1000zł i OZ to wielki unikat, to strach się bać co z takiej Primy można zrobić  <wow> Dla "fanów" pewnie sam emblemat jest już warty z tysiąc pińcet  :d

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B-1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz_81 Caro_95 Jesion4 i inne graty
    • forum miłośników big-bike'a CB1300
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 11, 2014, 09:37:26 am »
Nie dalej jak za dwa lata, ci sami malkontenci krytykujący dziś cenę będą pisać: "jeszcze dwa lata temu taka prima stała w ogłoszeniu za 5000 to marudziłem a teraz żałuję, bo dychy to mi szkoda. Dycha za primę z grokami i raidem i naklejkami? Ha ha ha uhaha, chyba słoneczko dogrzało, to za dużo, 8 koła to max, co bym dał."

A ja mówię, że jeśli blacha jest w dobrym stanie, to piątak nie jest ceną z kosmosu... Chyba, że ktoś szuka dailycara, to lepszy golf w tedejiq.

Polonezy nie zawsze będą kosztowały tysiącpińcet.
Syreny też kiedyś obstawiały parkingi z kartkami "sprzedam za 500zł, cena do negocjacji"...
Jedz mało, a na wieczerzę jeszcze mniej; zdrowie całego ciała urabia się w pracowni żołądka.
Don Quixote

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1039
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 11, 2014, 10:05:39 am »
Polać temu Panu, dobrze godo.
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1139
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 11, 2014, 10:38:55 am »
Liczę że masz rację, ale nadal jest to zwykłe Caro, ani nie z kierą po niewłaściwej stronie, nie wspomnę już o wersji 3d/Coupe, ot L46 z naklejką i wypłowiałym lakierem. Nie mówię że nie warto się zainteresować, ale czy za 5 tysięcy nie znajdzie się naprawdę pięknego MR'91 z OZ?
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )
Citroen C4 10' ( Lucek )

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2884
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 11, 2014, 10:51:01 am »
Znajdzie się, ale to będzie MR'91 z OZ a nie FSO Prima i niby to będzie to samo... ale jednak nie do końca. Jest jeszcze coś takiego jak wartość kolekcjonerska i oryginalność - oczywiście, na tej samej zasadzie swapowany rover jest na równi z oryginalnym, ale dla niektórych oryginał jest to coś więcej niż tylko 2 literki w VINie...
Jest: Caro '96 Rover Orciari - L146 :)
Był: Caro '97 diesel - L128
http://polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/141401
"EL" w dowodzie, "EJ" w sercu. :D
http://sekcja-slask.pl

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B-1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz_81 Caro_95 Jesion4 i inne graty
    • forum miłośników big-bike'a CB1300
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 11, 2014, 11:04:22 am »
Liczę że masz rację, ale nadal jest to zwykłe Caro, ani nie z kierą po niewłaściwej stronie, nie wspomnę już o wersji 3d/Coupe, ot L46 z naklejką i wypłowiałym lakierem. Nie mówię że nie warto się zainteresować, ale czy za 5 tysięcy nie znajdzie się naprawdę pięknego MR'91 z OZ?
Pewnie się znajdzie. Trzeba mieć tylko: pieniądze odłożone w słoiku, szybkie auto/motocykl/śmigłowiec aby wypatrzonego rodzyna oglądać jako pierwszy a co za tym idzie pełną dyspozycyjność dla hobby, no i drobiazg: musi takie wypłynąć w ogłoszeniach...
A może to jest właśnie ten piękny MR'91? Nie jestem miłośnikiem mr'91 ale ze zdjęć wygląda nieźle, nawet malowanie ramek szyb w dużym stopniu zachowane. Dołożyć oryginalne dodatki z epoki czyli zamek, szyby i z wtryskiem przy 1.5 okaże się jedynym autem w takiej specyfikacji na zlocie fso, co też jest fajne.

p.s.
Oczywistym jest, że to nie są wartości nadrzędne dla Polonez TUNING Klub.
Jedz mało, a na wieczerzę jeszcze mniej; zdrowie całego ciała urabia się w pracowni żołądka.
Don Quixote

Offline Tomasz#1969

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2543
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 11, 2014, 11:24:09 am »
Tutaj też Prima tylko nakleki spłowiały i właściciel zmienił na normalne..
http://tablica.pl/oferta/polonez-1-5-92r-CID5-ID5e1U7.html#ee62f6424a

Mało się widzi tych eksportowych, ale nawet jeśli licząc dodatkowe wyposażenie za 2000PLN to zwykłe Caro z kilkoma naklejkami (które najprawdopodobniej zostaną zniszczone przy renowacji lakieru) dać 3000PLN? No na powyższym przykładzie widać, że za te 1500 można sobie naklejki dorobić i na zlocie nikt się nie kapnie bo połowa ludzi miłośników widziała te wszystkie ultra kolekcjonerskie egzemplarze najwyżej na zdjęciach także tyle się znają ;] (Ja sam bym pewnie uwierzył, jakbym zobaczył naklejki, ale dla mnie to tylko inne naklejkie więc luz możne sobie naklejać na własne auto co chce).

Ale kto bogatemu zabroni, jak znajdzie się chętny niech kupi! :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B-1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz_81 Caro_95 Jesion4 i inne graty
    • forum miłośników big-bike'a CB1300
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 11, 2014, 12:19:01 pm »
Tutaj też Prima tylko nakleki spłowiały i właściciel zmienił na normalne..
http://tablica.pl/oferta/polonez-1-5-92r-CID5-ID5e1U7.html#ee62f6424a


Następnym razem jak ktoś podlinkuje Poldka 1.4 z orciari i klimą to wklej kontrofertę OHVki z dołami drzwi poprawionymi matą szklaną, ze złożonym wigry 3 w bagażniku i lodówką turystyczną.
Nie widzę różnicy, więc po co przepłacać?
Jedz mało, a na wieczerzę jeszcze mniej; zdrowie całego ciała urabia się w pracowni żołądka.
Don Quixote

Offline Bartekcom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1529
  • Płeć: Mężczyzna
  • METALLICA
    • 2x FSO Polonez
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 11, 2014, 14:40:39 pm »
Jakoś tak ładnie się trzyma ta prima nie były one lepiej zabezpieczone?
Ciekawe czy ma tę dodatkową tabliczkę pod maską.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Omega B-FL Sedan 3.2 V6 2001'

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 542
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Odp: FSO Prima MR'91
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 12, 2014, 08:39:46 am »


"Wąskotorówki" z obserwacji wydają sie lepiej trzymać blacharsko niz mr93.
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996