Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI  (Przeczytany 22120 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 582
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« dnia: Marzec 28, 2014, 20:17:53 pm »
Witam,

Fabryczny oryginalny Poldorover z 98r.

1.4 siedział w nim 1 dzień.
Potem SWAP na 1.8 z MGF po przebiegu ok 35000 km

Silnik K16 1.8 16V, na hamowni wypluł 121 KM i 171 Nm https://www.youtube.com/watch?v=FDzM_qjMlvw
Komputer, listwa kpl z wtryskami, krokowiec, przepustnica z Rovera 1.8
Kolektor 4-2-1
Większy wydech
Most 3.9
Sprzęgło 200 mm

0-100 - 9,34s (G-tech)
Vmax - 190 km/h


Alufelgi Alutec 7x15 ET35
Opony przód Uniroyal Rainsport 2 195/50R15
Opony tył Uniroyal Rainsport 2 205/50R15
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
El. szyby przód
IG Standart przód
Podłokietnik
Sekwencja LPG

Kilka modów się szykuje, ale tylko technicznych. Z zewnątrz ładna seria :)

Foty






« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2014, 20:21:11 pm wysłana przez Bolim »
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Atu+ 98' 1.6 16V GTI
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Offline Serocki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
  • Płeć: Mężczyzna
    • MR 89
    • Fsoautoklub
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 28, 2014, 21:00:19 pm »
Fajny jest i nie przebajerowany jakimiś syfami. Zdrowa motorownia na prawidłowym osprzęcie. Ramki szyb tylko zrób bo nie przystają do tak ładnego poldka.

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 802
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 28, 2014, 22:24:58 pm »
Kozak jest!!! 70u?
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11496
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 28, 2014, 23:26:05 pm »
daj fote w srodku,bo widac,ze cos z fotelami motales,
przod wydaje sie byc troche obnizony ,zwlaszcza,ze pod maska rover
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 641
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1.8 16v, 125p ....
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 28, 2014, 23:40:19 pm »
fajny ale ramki do pomalowania i zawsze myślę czemu większe pojemności po swapie mają tak słaby vmax, mój ulep na 3.9 z 1.4 na gazie wyciągał 190 , hmm...
ale tak to fajniutkie atu :)
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem....

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1252
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 28, 2014, 23:50:09 pm »
Kozak jest!!! 70u?

74e raczej nie było jeszcze palety U z początku 98r.

Co do atu to przydałby się wg mnie komplecik IG standart w bordokrzaki, tak to zajebiście  ]:->
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2014, 23:54:19 pm wysłana przez bartek66977 »
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 582
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 29, 2014, 07:01:44 am »
Dzięki.

Lakier to 74E

Fotele wstyd pokazywać jeszcze. Boki są obszyte skają, która już popękała i poprzecierała się. Szukam ładnego kompletu.

Fotel pasażera :



Kiera od kombi też do wymiany. Założyłem co miałem w garażu.
Auto jeździ codziennie 150km, w zeszłym roku 300km dziennie, więc nie bardzo jest czas na mody.
Przód troszkę obniżony, seryjne sprężyny przycięte i twarde amory od Pajero.

Ramki będą malowane jak oddam auto do blacharza. Trzeba zderzaki trysnąć, lusterka i ramki.
W czerwcu jadę do ślubu, więc auto musi być gotowe.

Vmax tylko 190, ale ja mówię o realnym, nie licznikowym. Poza tym 1.8 ma max moc przy 5500, więc nie da się więcej wycisnąć, chyba że z górki, ale nie oto chodzi.
1.4 ciągnie do 6000 więc ma szansę być szybszym, ale kiedy on to osiągnie ...

Pozdro
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Atu+ 98' 1.6 16V GTI
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 214
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 29, 2014, 12:13:34 pm »
No fajniutki roverek  ;p
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5746
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 29, 2014, 12:27:47 pm »
Do lamp z czarnym środkiem wypadałoby też kierunki tak samo wykonać :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 831
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 29, 2014, 12:46:24 pm »
Zacny i dopracowany projekt ze smakiem ;)
Skóra wpasowana w IG, bajka z fachowym wykonaniem :-)

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11496
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 29, 2014, 15:34:00 pm »
tez wlasnie o takiej skajce mysle na samych boczkach ,bo mam kilka przetartych boczkow i do tego jeszcze zaglowek w skajce,
chcialbym jednak ,jakas matowa skajke ,bo tutaj sie mocno blyszczy

co do 190km/h to do tej mocy i predkosci obrotowej to sa optymalne przelozenia - akurat na V idzie vmax ,w Lancii to Power Drive ,mozesz sobie naklejke pod maska siepnąć :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 29, 2014, 18:26:27 pm »
zawsze myślę czemu większe pojemności po swapie mają tak słaby vmax, mój ulep na 3.9 z 1.4 na gazie wyciągał 190 , hmm
no bo przelozen nie zminiasz.. a mocnijsze silniki sie wyzej nie kręca.. wiec sila zeczy szybciej niepojdzie bo trzymaja przelozenia..  miedzy innymi dlatego ja zmienilem most na dluższy i wydluzylem przlozenie jeszcze kolami.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 802
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 29, 2014, 21:34:10 pm »
na V to spokojnie ponad 200 poleci
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11496
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 30, 2014, 01:45:57 am »
na V to spokojnie ponad 200 poleci
ciekawe po czym tak wnioskujesz
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1044
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 30, 2014, 11:22:44 am »
Fajny furacz, pare szczegółów dopracować w środku i będzie git. Ładne alu. Jak coś,zapraszam na detailing :)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 802
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 30, 2014, 13:01:08 pm »
ciekawe po czym tak wnioskujesz

Pomiar na hamowni jest robiony na V biegu ? :D
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 30, 2014, 13:32:10 pm »
Cytat: KGB w Dzisiaj o 01:45:57
ciekawe po czym tak wnioskujesz

Pomiar na hamowni jest robiony na V biegu ? :D

Na IV

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 210
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 30, 2014, 13:56:50 pm »
Dobry, ładny. lubię :)
A co do prędkości to prawie wszyscy jechali 200, ale najczęściej tak się tylko wydaje :P To naprawdę nie jest tak łatwo osiągnąć, tym bardziej przy średnio aerodynamicznej budzie fso. Do 160, 180 z większymi silnikami idzie względnie łatwo, potem zaczynają się schody i przekroczenie każdego km/h kosztuje kupę mocy, przyspieszenie gwałtownie spada. Zauważcie że v max samochodów z mocą w okolicach 200 koni czyli znacznie więcej niż nasze efeso i podobnie nieopływową budą zazwyczaj nie wykracza wcale tak bardzo poza np 220kmh. A to sporo mówi o tym ile kosztuje pokonywanie oporów.
Nie wspominając już o SZYBKIM osiąganiu 190 :)
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1078
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 30, 2014, 14:00:08 pm »
Pomiar na hamowni jest robiony na V biegu ? :D
Na biegu bezpośrednim, czyli tak jak wyżej napisali dla skrzyni Poloneza na IV
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Offline jacekmm34

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 228
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8.16V GTI Klima., Fiat 125 1.6 GSI
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 30, 2014, 15:56:52 pm »
Dobry, ładny. lubię :)
A co do prędkości to prawie wszyscy jechali 200, ale najczęściej tak się tylko wydaje :P To naprawdę nie jest tak łatwo osiągnąć, tym bardziej przy średnio aerodynamicznej budzie fso. Do 160, 180 z większymi silnikami idzie względnie łatwo, potem zaczynają się schody i przekroczenie każdego km/h kosztuje kupę mocy, przyspieszenie gwałtownie spada. Zauważcie że v max samochodów z mocą w okolicach 200 koni czyli znacznie więcej niż nasze efeso i podobnie nieopływową budą zazwyczaj nie wykracza wcale tak bardzo poza np 220kmh. A to sporo mówi o tym ile kosztuje pokonywanie oporów.
Nie wspominając już o SZYBKIM osiąganiu 190 :)
A co do prędkości to prawie wszyscy jechali 200,

Dokładnie 170 idzie ładnie ale później jest już bujanie  ja swoim jechałem ponad 190 gps. 187 i do 200 naprawdę ciężko czuć ten opór powietrza .

Ale ogólnie Atu bardzo ładne... :]