Autor Wątek: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k  (Przeczytany 49426 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #120 dnia: Listopad 05, 2015, 17:29:37 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Z chęcią przytulę oryginalną kierownicę jeśli nie będzie Ci potrzebna :)

SeBa, niestety kierownicę muszę sobie zostawić bo ta w Roverze jest trochę uszkodzona i będę musiał wymienić.

W ostatnich dniach Atu Plus Caritas Limited Edyszyn przyjął opcje wyposażenia dodatkowego. Doposażyłem samochód w fabrycznie nowe graty co jak się okazało nie było gwarancją pełnego sukcesu. Na przykład jeden z mechanizmów podnośników el. szyb miał taki luz że nie dało się szyby tak ustawić żeby nie klinowała się. Na szczęście miałem w zapasie inne nowe mechanizmy i po wymianie działało jak trzeba:

- centralny zamek PATROL
- elektrycznie otwierane szyby przód
- elektrycznie regulowane lusterka
- skórzana kierownica
- radioodtwarzacz















Wymieniłem też olej w skrzyni i w moście. Wybór padł na mineralny MOTUL 80W90. Nowy olej miał zaskakująco ciemny kolor. Co ciekawe po zmianie od razu skrzynia biegów zaczęła lżej pracować. Podejrzewam że szacowna instytucja od której nabyłem samochód, oddając go na przegląd po 7 letnim postoju zleciła i tą wymianę ale ktoś wlał nie taki olej jak trzeba i stąd skrzynia tak topornie pracowała.

Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #121 dnia: Listopad 05, 2015, 18:12:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
trudno kupic nie taki olej do skrzyni PN,ktory spowodowalby ciezka prace lewarka,
to nie mechanizmy do spuszczania sie nad olejami jak jak skrzynie fiata,ktore pracuja dobrze tylko na Tuteli (jakos w Kappie pracuje dobrze na K2 )czy jakies szmelcwageny,
do PN mozna wlasciwie wlac tylko lepszy olej niz sugeruje producent,
no chyba,ze ktos wleje jakis olej niskiej jakosci przeznaczony do maszyn ciezkich z wyciekami ,ale to i tak trzeba by bylo zejsc do GL-3 ,a nie wiem czy teraz produkuja cos ponizej GL-4,

ciemny olej to prawdopodobnie jeszcze fabryczny,ktory przez 15lat sciemnial glownie ze starosci chlonac wilgoc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #122 dnia: Listopad 05, 2015, 21:45:51 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty

ciemny olej to prawdopodobnie jeszcze fabryczny,ktory przez 15lat sciemnial glownie ze starosci chlonac wilgoc

Ten nowy MOTUL wyglądał jak przepracowany :)
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #123 dnia: Listopad 05, 2015, 22:24:03 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jestem ciemny dlatego, że zawiera dwusiarczek molibdenu. To samo ma np. Liqui Moly. Też mam taki wlany do skrzyni/mostu. Z tym, że nie jestem pewien czy dwusiarczek zmniejszający tarcie pomaga synchronizatorom w pracy. :) Ale i tak jestem zadowolony, szczególnie jeśli chodzi o most.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #124 dnia: Listopad 06, 2015, 00:39:20 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ten nowy MOTUL wyglądał jak przepracowany :)
no to przeczytalem na skroty na autosugestii
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #125 dnia: Listopad 06, 2015, 19:07:39 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Fabrycznie wychodziły z czarnymi zaślepkami ;)
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #126 dnia: Listopad 06, 2015, 19:39:31 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
W innych markach też występują takie same zaślepki i również czarne w przypadku szarych boczków :)

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #127 dnia: Lipiec 03, 2016, 13:02:56 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5089
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Tak natrafiłem na to i postanowiłem to tu wrzucić, odświeżając przy okazji temat koledze.
http://www.poboczem.pl/fotosy/zdjecie,iId,2098180#pst112916438
Niektóre komentarze porażają głupotą.

Odp: Polonez ATU PLUS 1,6 GSI 2001 r, 3 tys km by Tomek_k
« Odpowiedź #128 dnia: Lipiec 03, 2016, 17:29:46 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Tak natrafiłem na to i postanowiłem to tu wrzucić, odświeżając przy okazji temat koledze.
http://www.poboczem.pl/fotosy/zdjecie,iId,2098180#pst112916438
Niektóre komentarze porażają głupotą.


Hehe, norma, uwielbiam czytać takie rzeczy ale dzisiaj społeczeństwo już trochę się dedukowało, ciekawiej było 3-4 lata temu gdy byłem prekursorem rejestracji ATU w Plusie na żółte:) . Ps. zdjęcie zrobione przed wjazdem na tor FSO w ub. roku.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16