Autor Wątek: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin  (Przeczytany 40489 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 22, 2015, 12:27:44 pm »

Offline Rajdowiec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złombolowiec
    • Najsłabszy z możliwych Golf TSI
Ja się domyślam, że to nie jest na co dzień, ale z ciekawości chciałem się zapytać :)
Nigdy takiej gleby nie miałem, więc nie mam doświadczenia. Wygląda zacnie, ale czasem to chyba i na zlot ciężko dojechać ;)
RALLYCROSSSSSSSS

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #81 dnia: Październik 22, 2015, 15:23:48 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
To jest współczesna odmiana wiejskiego tuningu. Tak jak kiedyś oblepiało się samochody bezużytecznymi spoilerami i dokładkami które je spowalniały, tak teraz obniża się je, najczęściej cięciem sprężyn które współpracują z amortyzatorami nie mającymi szansy pracować w nowym "ustawieniu", co też je spowalnia i w dodatku niszczy.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #82 dnia: Październik 22, 2015, 21:28:50 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Jak zwykle bredzisz... 
Moda na zglebianie samochodów ma dobre 60 lat i nie przemija i nic na to nie poradzisz choć nie wiem jak byś się spinał w swoich negatywnych wypowiedziach.
Auto wygląda świetnie i nieważne jak jeździ ważne że cieszy oko.
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #83 dnia: Październik 22, 2015, 22:05:31 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tak jak nie jarają mnie jakieś mega gleby, to uważam że to auto wygląda po prostu świetnie.
Jedyne co w nim mi brakuje to cywilizowanego silnika, bo nie zbyt dobrze mi się teraz jeździ OHV. :D
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #84 dnia: Październik 22, 2015, 22:45:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Jedyne co w nim mi brakuje to cywilizowanego silnika, bo nie zbyt dobrze mi się teraz jeździ OHV. :D
racja, z takimi wlasciwosciami jezdnymi to bym tam widzial 0.8L z Tico - mozna by go tak ulozyc,ze nie byloby problemu z nisko umieszczona miska olejowa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #85 dnia: Październik 22, 2015, 23:25:36 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Jak zwykle bredzisz... 

Ja stwierdzam fakty.

Auto wygląda świetnie i nieważne jak jeździ ważne że cieszy oko.

Ok, tylko że to jest pomnik, a nie samochód który może dobrze jeździć. Nie mówiąc już o tym że nie ma absolutnie żadnej możliwości żeby samochód z tym zawieszeniem mógł jeździć szybko, a sens niskich zawieszeń polegał na obniżeniu środka ciężkości celem szybkiej jazdy. Zglebienie zawieszenia bez zamontowania odpowiednich do nowej wysokości amortyzatorów i dostosowanych do sprężyny i masy, a nie jakieś chińskiego strucla dedykowanego do ciężarówki VW, to po prostu zepsucie zawieszenia, zwłaszcza jeżeli zglebi się tak bardzo że nie ma skoku do pracy. Młody niezamożny człowiek jeździ pomalutku zglebionym Polonezem, a bogaty 50 latek z łysiną jeździ pomalutku nowym Porsche (chyba że ma prosty odcinek na autostradzie i nie pada)
I żadna organoleptyka domorosłego tunera dla którego szczyt osiągnięć kierowniczych to jazda po autostradzie i drift po parkingu, nie zmieni tego że ogólna przyczepność będzie żadna, a na dziurze nie będzie szansy na zamortyzowanie wstrząsu przy prędkości 50km/h i wiećej, i koła nie będą trzymać, o ile wcześniej nie urwie skrzyni na torach tramwajowych.

Natomiast subiektywnie mogę dopiero stwierdzić że wcale nie wygląda fajnie. Felgi wystają i jest tak nisko że wygląda to groteskowo. Dodaj że jest to Polonez, na torowej glebie to satyra na Ferrari.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #86 dnia: Październik 23, 2015, 01:00:23 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jedni autami jeżdżą inni obok aut stoją. Wg mnie najważniejsze żeby właściciel był zadowolony...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #87 dnia: Październik 23, 2015, 09:00:47 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Dokładnie. Nie każdy musi jeździć szybko, a ewidentnie to auto do tego nie służy. Jako daily też nie służy wiec nie rozumiem spin. Właścicielowi sie podoba i to jest najważniejsze. Żeby Wasze auta były w takim stanie jak ten Polonez.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #88 dnia: Październik 23, 2015, 11:12:18 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
i zaczyna sie powtorka z rozrywki xd chlopak ma ladne zadbane auto obnizyl i juz auto jest przyrowntwane do trupa. Drugi jezdzi przerdzewialym gownem rozsypuje sie na rownym odcinku drogi gubi, bierze olej, wszystkie sworznie gumy tuleje wywalone, ale seryjny i jest zajebisty a zglebiony to trup...

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #89 dnia: Październik 23, 2015, 11:22:33 am »

Offline Maciek BP

  • Psuj
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: 97' C20NE
Fasola wie co mówi przerabiał to u Siebie w temacie w sumie nie tylko on. Chyba każdy kto ma obniżone auto był hejtowany na Tym Forum, ale to w końcu FSO PTK więc nie rozumiem dlaczego za tzw Tuning modyfikacje itp. każdy dostaje hejt od wielbicieli klasyków i seryjnych "przecódownych" Polonezów.

Marcin świetny Polonez felga mu pasuje, no ale Łukasz dał Ci dobry pomysł z Negatywem <spoko>
powodzenia w pracach

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #90 dnia: Październik 23, 2015, 12:09:05 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Młodzi jesteście to nie pamiętacie jak to się tu zaczynało na forum - byli tacy magicy co resory na cybantach odwracali. Wtedy szybko się przyjęło, że Ci od glebienia to jacyś upośledzeni umysłowo są.

Modyfikacja może i ładna, ale czy niesie za sobą jakieś wymierne korzyści? Delikatna ingerencja w celu poprawienia własności jezdnych jest wskazana ale jak widzę drążek reakcyjny oparty o drążek stabilizatora to mnie trochę szokuje.

OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #91 dnia: Październik 23, 2015, 12:37:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak widzę drążek reakcyjny oparty o drążek stabilizatora to mnie trochę szokuje.
oj tam oj tam, czepiasz sie, bo sie nie znasz - to taki nowoczesny ogranicznik skoku wahacza, drazek reakcyjny zmienia sie w drazek gięty,
z tylu resor,to i z przodu trzeba zrobic namiastkę resora,

zastanawiam sie po ch... zostal stabilizator, skoro i tak nic nie stabilizuje - no chyba,ze zostal po to,zeby reakcyjny sie o niego oparl ;]

ale badzmy tolerancyjni, nie hejtujmy takich przerobek - co z tego,ze od dolu wyglada to jakby ktos zamknal klape od klopa i nasral na jej wierzch,
przeciez nie mozna mu zarzucic ,ze nie trafil do kibla, a tacy tunerzy nawet na studiach sie zdarzaja,
w obu przypadkach prawdziwa elyta
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #92 dnia: Październik 23, 2015, 17:45:31 pm »

Offline Samuray

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polones - Bella
Na prawdę można się pośmiać czytając opinie na temat gleby <lol2> Największe doświadczenie mają zawsze Ci, którzy nie jeździli, ale czytali w internecie. Każdy ma swoją wizję, jeden będzie się cieszył, że w jego kozie na balonach nie czuć dziur, a podczas hamowania auto nurkuje pod asfalt, a drugi lubi taczki i połamany kark. Jako że należę do tej drugiej grupy ludzi mogę Wam powiedzieć, że od tego się nie umiera, nie przeszkadza to w żaden sposób - po prostu trzeba myśleć i czasami być skłonnym do drobnych wyrzeczeń.

Co do samego auta - sztos! Jeden z ciekawszych Polonezów, mam nadzieję, że to nie koniec modyfikacji i będziesz schodził niżej ]:->

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #93 dnia: Październik 23, 2015, 18:30:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
od tego się nie umiera
polemizowałbym,
wyrwanie drazka reakcyjnego moze zachwiać stabilnoscia toru jazdy, tak mniej wiecej w granicach chodnik/rów a prawy pas drogi,
to jedno zdjecie mowi bardzo duzo o podejsciu wlasciciela - ten smochod i tak nie jezdzi jak samochod, wiec dlaczego stabilizator nie zostal zdemontowany ?
jezdze dwoma autami bez stabilizatora i nie stanowi to zadnego problemu,
jezdzilem waskim Polonezem bez stabilizatora i nie bylo najgorzej,
w tym przypadku obecnosc stabilizatora stwarza niebezpieczenstwo, wiec dlaczego Marcinie go nie zdemontujesz ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #94 dnia: Październik 23, 2015, 19:43:16 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
nie rozumiem dlaczego za tzw Tuning modyfikacje itp. każdy dostaje hejt

Ponieważ słowo "tuning" oznacza "dostrajać", a nie rozstrajać. Zawieszenie jest od jeżdżenia, a nie od wyglądu, więc jeżeli w wyniku "dostrojenia" jedzie gorzej albo źle, to coś jest nie tak. Ja absolutnie nie hejtuję tuningu. Zmiana silnika, tuning silnika, poprawienie zawieszenia, zmiana hamulców, proszę bardzo, jest na forum wiele mocno zmodyfikowanych aut które mi się podobają. Ale jeżeli w wyniku "tuningu" zawieszenie przestaje działać i jeszcze auto zaczyna stanowić zagrożenie dla użytkownika i dla siebie, to już są jakieś żarty.

podczas hamowania auto nurkuje pod asfalt

Sam wielokrotnie krytykowałem ten problem w seryjnym zawieszeniu, m.in. dlatego mam sprężyny skrócone o 1 i 1/3 zwoja oraz duocontrole, ale sam uważam to za prowizorkę. Nie mam 2000zł na przeróbkę.


Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #95 dnia: Październik 24, 2015, 23:12:02 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Ja tam się nie czepiam, tak chce niech tak ma, zadam tylko jedno konkretne pytanie, jakie plany co do silnika? Nawet jeśli OHV to co w związku z tym? Bo jeśli auto wygląda, a nie jeździ to ch$## nie auto ;)

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #96 dnia: Październik 25, 2015, 12:01:26 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Ale to przecież nie do jeżdżenia ma być auto, więc silnik nie ma większego znaczenia ..
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #97 dnia: Listopad 02, 2015, 19:07:35 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Może wsadzić i 500KM, a i tak na tym zawieszeniu szybko nie pojedzie.
1.5 szkoda wyrzucać, wyregulowany 1.5 na seryjnych kołach ma zupełnie niskie spalanie, a zbiera się praktycznie tak samo jak 1.6 ze względu na krótsze przełożenie mostu.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #98 dnia: Listopad 02, 2015, 22:49:28 pm »

Offline bred

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 221
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez fiat syrena tarpan
Myślę że jak bym wsiadł do paździerza typu wyrdzewiałe tiko lub maluch i mięlbyśmy poganiać się po mieście to lanie byłoby srogie.

Ten poldek ładnie wygląda ale bezpiecznie to można się nim poruszać z prędkością patrolową

Odp: FSO Polonez Caro MR91 1.5 GLE by Marcin
« Odpowiedź #99 dnia: Listopad 03, 2015, 08:48:52 am »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1333
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Myślę że jak bym wsiadł do paździerza typu wyrdzewiałe tiko lub maluch i mięlbyśmy poganiać się po mieście to lanie byłoby srogie.

Ten poldek ładnie wygląda ale bezpiecznie to można się nim poruszać z prędkością patrolową
Marcin, powiedz kolegom -  ścigasz się tym polonezem?
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.