Autor Wątek: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI  (Przeczytany 6107 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« dnia: Lipiec 10, 2014, 23:38:31 pm »

Offline Vornar0

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 198
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi[Van] Plus 1.6 MPI (klima, el.szyby, el.lusterka itp.)
Witam w moim Polonezie, przestał na paliwie chodzić 4 cylinder, wtrysk sprawdzałem, nawet nowy kupiłem, przemieniałem, dalej nic, nowe przewody, świece dobre, na plaku jak mu psikne aby w ogóre odpalić, chodzi na 4, prąd niby do kostki dochodzi, auto ma lpg pusty bak bo ropzebrane do blacharki i się skończył. Tak myśle, czy może gdzieś tam jest problem..., no ale z drugiej strony nie funkcjoinowałby tez dobrze 1 gar, co jeszcze przychodzi mi do głowy to regulator ciśnienia na listwie. Co o tym sądzicie?

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 11, 2014, 08:21:11 am »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Zawór, który się nie zamyka.
Sprawdzenie ciśnienia proponuję.
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 11, 2014, 08:25:20 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
emulator (odcięcie) wtryskiwaczy na gazie musi być uszkodzony, albo jego połaczenia.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 11, 2014, 09:27:52 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
U mnie jak złożyłem silnik winny był zawór. Głowica co kupiłem była po strzale paska.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2014, 09:52:17 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Sprawdzić kompresję (jeśli iskra i paliwo są)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 11, 2014, 11:12:07 am »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
A co jeśli na biegu jałowym kompresja na jednym cylindrze spada, a po dodaniu gazu jest ok? Sorki za wtrącenie ale w moim GSi tak jest. Mechanik sprawdzał i takie coś mi powiedział. Że auto "chodzi na 3,5 gara".

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 11, 2014, 11:17:21 am »

Offline Vornar0

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 198
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi[Van] Plus 1.6 MPI (klima, el.szyby, el.lusterka itp.)
Kompresja na tym garze to chyba 8,5 albo 9, w każdym bądź razie na gazie chodzi równo:( więc zakładam, że to może być jednak emulator z gazu

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 11, 2014, 14:50:39 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
A co jeśli na biegu jałowym kompresja na jednym cylindrze spada, a po dodaniu gazu jest ok? Sorki za wtrącenie ale w moim GSi tak jest. Mechanik sprawdzał i takie coś mi powiedział. Że auto "chodzi na 3,5 gara".
To znaczy, że silnik raczej trup i ma takie przedmuch na pierścieniach, że dopiero na obrotach jakoś chodzi.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 12, 2014, 13:52:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
albo na zaworze nie trzyma ,co na probie olejowej by wyszlo
A co jeśli na biegu jałowym kompresja na jednym cylindrze spada, a po dodaniu gazu jest ok? Sorki za wtrącenie ale w moim GSi tak jest. Mechanik sprawdzał i takie coś mi powiedział. Że auto "chodzi na 3,5 gara".
To znaczy, że silnik raczej trup i ma takie przedmuch na pierścieniach, że dopiero na obrotach jakoś chodzi.
albo na zaworze nie trzyma ,co na probie olejowej by wyszlo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 12, 2014, 14:10:28 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
A co jeśli na biegu jałowym kompresja na jednym cylindrze spada, a po dodaniu gazu jest ok? Sorki za wtrącenie ale w moim GSi tak jest. Mechanik sprawdzał i takie coś mi powiedział. Że auto "chodzi na 3,5 gara".

z tego co czytam to wynika że kupiłeś ostrą minę lub zwyczajnie złoma....
Współczuje Ci wyrzuconych pieniędzy w błoto i zbytecznego problemu....
a w temacie silnik do roboty lub szukanie sprawnego drugiego, nie opłaca się remontować....
chyba że jesteś uparty i ma blachę w luks stanie wtedy ma to jeszcze sens.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 12, 2014, 16:40:46 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
To jest dobitny dowód na to, że za porządne Polonezy (i nie tylko) trzeba swoje zapłacić. Za 1000-1500 się dobrego roweru nie kupi ,a co mówić sprawne auto...
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 12, 2014, 16:52:33 pm »

Offline Vornar0

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 198
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi[Van] Plus 1.6 MPI (klima, el.szyby, el.lusterka itp.)
Sprawdzałem kompresje na tym garze. 10 to chyba dość dobry wynik....kurna pomysłów brak....ciśnienie paliwa jest...chyba, że ten regulator ciśnienia na listwie bo już nie mam pomysłów, albo jakieś lewe powietrze łapie...

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 12, 2014, 17:07:38 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
A co jeśli na biegu jałowym kompresja na jednym cylindrze spada, a po dodaniu gazu jest ok? Sorki za wtrącenie ale w moim GSi tak jest. Mechanik sprawdzał i takie coś mi powiedział. Że auto "chodzi na 3,5 gara".

z tego co czytam to wynika że kupiłeś ostrą minę lub zwyczajnie złoma....
Współczuje Ci wyrzuconych pieniędzy w błoto i zbytecznego problemu....
a w temacie silnik do roboty lub szukanie sprawnego drugiego, nie opłaca się remontować....
chyba że jesteś uparty i ma blachę w luks stanie wtedy ma to jeszcze sens.



Kupiłem go z premedytacją. Silnik owszem. Jest głośny. Kupując go już zakładałem wymianę bo remont wyjdzie podejrzewam, że drożej niż inny silnik :) Ale zdrowe progi, podłużnice i podłoga (zero rdzy no może lekkie nalociki) spowodowały, że go kupiłem. Zaskoczyła mnie tylko awaria alternatora. Silnik być może jeździłby w miarę ok. gdyby nie fakt, że samochód od dwóch lat benzyny nie widział (odłączona pompa paliwa). Odpalanie na LPG swoje zrobiło i pewnie przez to troszkę telepie na jałowym. Chodź szczerze mówiąc kto wie czy to nie wina świec i kabli. Tak czy siak wymiana silnika czeka mnie w sierpniu. Na razie jeździ i to całkiem dobrze.

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 12, 2014, 18:03:30 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Jazda na samym gazie nie ma żadnego wpływu na silnik, prędzej odpalanie na zimnym na gazie może zaszkodzić, ale tylko parownikowi.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 12, 2014, 19:37:32 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Nie znam się na tym aż tak. W każdym razie auto jeździ. Poniżej 1200 obr/min zaczyna lekko telepać silnikiem ale tylko na zimnym. Czy to brak kompresji czy czegoś innego no nie wiem. Ciężko to stwierdzić bez rozbierania silnika.

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 13, 2014, 06:28:21 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Sprawdzałem kompresje na tym garze. 10 to chyba dość dobry wynik....kurna pomysłów brak....ciśnienie paliwa jest...chyba, że ten regulator ciśnienia na listwie bo już nie mam pomysłów, albo jakieś lewe powietrze łapie...

A sprawdziłeś ten emulator? odepnij wtyczkę z wtryskiwacza i wsadź tam żarówkę/diode i zobacz czy się świeci.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 14, 2014, 19:39:11 pm »

Offline CzaroT-11

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 808
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro+ 1.6 GSI '99 74E
Co do mojego Poloneza. Na jednym z kabli do świec mam taką oto instalację. Czy to ona może powodować problemy z nie równą pracą zimnego silnika?



Ten kabelek idzie do parownika.

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 15, 2014, 10:17:08 am »

Offline markus

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez caro plus 1998 - 1,6 GSI mpi
...zobacz w nocy lub w ciemnym miejscu czy te kable WN " nie sieja " moze kup nowe kable dobrej jakosci  np.Kuguar z Elku . Moze tracic iskrę i wypada zaplon  na ktoryms cylindrze .  Faktycznie  , teraz dopiero zauważyłem ten brazowy obizolowany wspolnie z kablem od wysokiego napiecia .  Jest to kabel impulsowy do centralki LPG  i tak jak Zoltan pisze wczesniej swiadczy o pracy silnika i generuje impulsy z pracujacego  ukladu wysokiego napiecia do centralki LPG....
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2014, 13:45:39 pm wysłana przez markus »

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 15, 2014, 10:48:55 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
To kable "mówiący" instalacji gazowej, że silnik pracuje. Można to tak zostawić, albo podpiąć pod przewód sygnałowy z cewki.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Nie chodzi na 4 garze, brak już pomysłów... GSI
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 15, 2014, 15:04:37 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
To nie "mówiący że silnik pracuje" tylko kabelek mówiący jakie obroty ma silnik celem przełączenia na gaz przy zadanych obrotach. Normalnie to się to do obrotomierza podłącza...

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...