tak wiem tak straszliwie popsulem to zawieszenie ze w koncu auto zaczelo sie jakos trzymac drogi i gdzie wczesniej przy 70 uciekalo z drogi teraz mozna spokojnie wklepac i jechac duzo szybciej...
Fakt że trochę się zapędziłem. To że coś nie działa optymalnie, nie znaczy że działa źle albo gorzej od innego rozwiązania. Poza tym T4 funkcjonuje na forum jako recepta, więc nawet gdyby totalnie nie działał, to wina tego który to wymyślił, a nie tego który za dobrą radą skorzystał.
A mówię o VVC, bo po prostu szkoda rzeźbić samochód, skoro można bez żadnej poważnej ingerencji wsadzić mocniejszy i lżejszy silnik- rozwiązanie lepsze dla samochodu i dla człowieka który je wykonuje, bo nie traci życia na siedzenie w garażu. A jak ktoś lubi siedzieć, to w tym czasie może jakieś kolejne poprawki wprowadzać. Pomijam już to, że BMW ma taki charakterystyczny dźwięk, że od razu słychać że jedzie BMW, a nie Polonez.
a 1.6 K16 111KM to taki silnik z półki wsadzany po prostu jako 1.6 w ofercie
Zaraz, czy nie mamy przypadkiem na forum 1.6 K16 podkręconego do 130KM?