Autor Wątek: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola  (Przeczytany 69039 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 30, 2014, 10:31:18 am »

Jacek0306

  • Gość
Osobiście nie jestem zwolennikiem gleby, ale uważam, że do póki buda wszystko wytrzyma, to bardzo łatwo jest wrócić do seri, czy nawet tylko trochę go podnieść. Wszystko trzeba robić z głową po prostu, a nie kątówka i heja z robotą... Ja bym na początek zaczął od jakiejś fajnej felgi. Chociażby nawet od 5cio ramiennych Riali. :)

A Poldek na prawde fajny. Tulić, pieścić i nazywać Dżordż :)

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 30, 2014, 10:37:55 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ja bym na początek zaczął od jakiejś fajnej felgi. Chociażby nawet od 5cio ramiennych Riali.
I to jest właśnie PTK... Tuning pełną gębą.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 30, 2014, 11:23:28 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=37758.0 tu masz piękny przykład gdzie taki co "umiał jeździć na glebie" i która tak mu sie podobała zabił bude na totalnej głupocie ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 30, 2014, 11:27:01 am »

Jacek0306

  • Gość
Ja bym na początek zaczął od jakiejś fajnej felgi. Chociażby nawet od 5cio ramiennych Riali.
I to jest właśnie PTK... Tuning pełną gębą.


Przepraszam, powinienem napisać "albo chociażby"...


No niestety, a ładna buda była... Dal tego jak już wyżej pisałem nie jest zwolennikiem glebienia. ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2014, 11:44:54 am wysłana przez Jacek0306 »

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 30, 2014, 12:00:32 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
I to jest właśnie PTK... Tuning pełną gębą.

Nie pamiętasz czasów kiedy tuning na PTK polegał na montażu owiewek Heko, i licznika rowerowego z magnesem przyczepionym do tarczy hamulcowej.

a czy jedno wyklucza drugie??

Tak, bo duocontrol i tak nie będzie działał prawidłowo przy obniżeniu.  :P
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 30, 2014, 14:12:52 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Tak czytam ten wątek i na początku sie tak zachwycaliście stanem tego caro a jak chłopak napisał o glebie to zaczeliście jeździć po nim i po tym polonezie jak nie powiem po kim... fakt samochód ładny , dziadek dbał o niego , zakonserwował i co? Zrzera was zazdrość bo autor ten egzemplarz chce obniżyć? Nie jestem zwolennikiem gleby i szerokiej stali dla mnie za przeproszeniem to zwykła WIOCHA , takie tuningi kojarzą mi się z dresem w vw B5 w TDi ale dajcie se siana zrobi z nim co chce swoją krytyką go nie odciągniecie od tego pomysłu . Obniży , przypieprzy wąsami w coś podbije miske , że pęknie wałek pompy oleju (znam taki przypadek tylko , że w ohv) zatrze silnik i sie nauczy . Człowiek uczy się na błędach nie każdy na czyiś.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 30, 2014, 14:40:22 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
W Roverze jest pompa zębata wewnętrzna napędzana bezpośrednio od wału, więc nie ma opcji. :P Conajwyżej może połamać smok (tworzywo), ale jest dosyć elastyczny, więc raczej zrysuje tylko sanki, albo urwie skrzynię. :P
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 30, 2014, 14:46:40 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Conajwyżej może połamać smok (tworzywo), ale jest dosyć elastyczny, więc raczej zrysuje tylko sanki, albo urwie skrzynię. :P
Nie zagłębiałem się w budowe rovera ale dzięki za poprawienie :) ale może pogiąć miche i przy odrobinie pecha uszkodzić smok ,wtedy wytnie przedni pas i zrobi z niego zaprzęg z dwoma koniami :D

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 30, 2014, 19:47:59 pm »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
Większość to chyba wróżbici xD Już wiecie że w coś walne, za wadze, pognę itd. Jakbym napisał na początku że auto ma iść na kjsy (a taki pomysł też był) to bym tu widział komentarze typu  „zaraz w coś walniesz, drzewo zahaczysz, przypieprzysz w mur i fajny egzemplarz pójdzie na złom” itp. równie dobrze każdy z Was i też ja może wyjechać i np. wyskoczy mu ciężarówka lub sam przeskoczy na pomarańczowym, czy wymusi i w coś walnie (teraz oczywiście posypie się pełno komentarzy że jestem idiotą jak tak przeskakuje itd. ale na pewno nikt tu święty nie jest i nie raz zrobił coś w niezgodzie z przepisami) i też fajny egzemplarz pójdzie na graty... Najlepiej to wstawić do garażu i niech stoi 100 lat ale zaraz równie dobrze na garaż może spaść samolot lub może się spalić... Jednym słowem co by nie robił i tak nie dogodzi...


http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=37758.0 tu masz piękny przykład gdzie taki co "umiał jeździć na glebie" i która tak mu sie podobała zabił bude na totalnej głupocie ;)

tak samo jak z "rajdowymi" polonezami... ciekawe ile z nich skończyło na drzewie.... i też już więcej takich aut nie powinno powstać bo ktoś skończył na drzewie
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2014, 19:50:55 pm wysłana przez Fasola »

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 30, 2014, 20:04:12 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
tak samo jak z "rajdowymi" polonezami... ciekawe ile z nich skończyło na drzewie.... i też już więcej takich aut nie powinno powstać bo ktoś skończył na drzewie
tyle że te zglebione mocno wszytskie tak kończą a jakoś rajdówki jeżdzą i nawet na tym forum wzbudzają pozytywne emocje :)
jeżeli nie widzisz różnicy miedzy bez sensownym niszczeniem auta glebą, a nawet niszczeniem zwiekszającym umiejetności to nic sie nie da zrobić ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2014, 20:07:15 pm wysłana przez Leonek1321 »
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 30, 2014, 20:13:43 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Chwila, chwila. Więc glebienie auta jest jego niszczeniem, ale takie tematy są w zgodzie z duchem forum?
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=45555

Aż się nie chce jakichkolwiek modów opisywać :D Gdzie się podziały czasy takich osób jak Bocian czy Elwood?

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 30, 2014, 20:48:20 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Urwana skrzynia to nie wina obniżonego samochodu tylko mało myślącego kierowcy
Jazda obniżonym samochodem jest pełna wyrzeczeń, powinna być spokojna i wymaga ciągłej obserwacji drogi czyli po prostu jest bezpieczna :)
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 30, 2014, 20:57:53 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Elegancka szesnacha. Widzę dla niej dwie przyszłości. Albo totalna koza z felgą 15" i tyle lub obniżenie.
Tu na przykład masz taki setup. Przód: spręzyny nawijane w firmie Śnieżek o wysokości truckowych springów ściętych o 3 zwoje (nie wiem jaką mają wtedy wysokość dlatego napisałem jak napisałem). Sprężyna działała elegancko bo miała dobrą charakterystykę. Przód był miękki i wygodnie się mi nim śmigało. Tył: resory z kombi sklepane za 14cm. Wydech poprowadzony pod skrzynią aby nie ocierał o ziemię. Koło to Alpinka z BMW o ET 15 i rozstawie śrub 4x100.



Drugi przykład. Przód chyba cięty o 4 zwoje. Tył to sklepany i odwrócony resor ale o szczegóły trzeba pytać byłego właściciela.



Trzeci to nowy nabytek Hebel Teamu czyli Niuniek. Przód to sprezyny z trucka diesla ścięte o 3 zwoje. Do nich dołożony amor z VW T4. Tył to 3 pióra sklepane. Koła Borbet T 16' i 10' szerokości. Drogi trzyma się jak przyklejony a pokonywanie zakretów z prędkością +/- 120km/h to przyjemność. Przebieg to około 200k km i oznak jakichkolwiek pęknięć budy brak.



Sam mam też wizję na fajny setup obniżający poloneza wiec jak chcesz to mogę się z Tobą nim podzielić  <spoko>
Rób z tą Carówą co chcesz tylko jej nie spierdol bo ładna jest.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 30, 2014, 22:29:46 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Drugi przykład. Przód chyba cięty o 4 zwoje. Tył to sklepany i odwrócony resor ale o szczegóły trzeba pytać byłego właściciela.

Przykład drugi świetny, tylne zawieszenie w ogóle nie ma prawa spełniać swojej roli w tej konfiguracji.

Jakbym napisał na początku że auto ma iść na kjsy (a taki pomysł też był)

Seryjny silnik jest na granicy przyzwoitości do KJS. Auto do KJSów, o ile się nie ma rozlecieć po dwóch latach, i tak trzeba wyspawać na całej długości spawem punktowym przy zgrzewach, oraz wzmocnić podłużnice przednie i pas przedni. Do takich celów idealnie nadają się truposze bo rozpieprzyć wszystko w drobny mak i tak trzeba na etapie przygotowań.

Jazda obniżonym samochodem jest pełna wyrzeczeń, powinna być spokojna i wymaga ciągłej obserwacji drogi czyli po prostu jest bezpieczna

To jest właśnie ironiczne, że wzorując się na samochodach wyścigowych, buduje się samochody które nie nadają się do szybkiej jazdy.

Aż się nie chce jakichkolwiek modów opisywać :D Gdzie się podziały czasy takich osób jak Bocian czy Elwood?

Teraz są czasy Świętego, Kurasa i pracujących prawidłowo turbo OHV, i nawet te ostatnie są mocniejsze od Borkostworka. Jeżeli dla Ciebie Polonez wygrywający na odcinku specjalnym z Imprezą jest zacofaniem w stosunku do tego co było kilka lat temu, to albo masz pamięć wybiórczą, albo kilka lat temu istniało jakieś tajne PTK które nie udostępniało żadnych informacji o skali ówczesnych projektów.

Więc glebienie auta jest jego niszczeniem, ale takie tematy są w zgodzie z duchem forum?

Silnik można wymienić albo łatwo wyremontować, a rozruchana buda już nigdy nie odzyska walorów dobrej fabrycznej, co by się z nią nie robiło.

Przebieg to około 200k km i oznak jakichkolwiek pęknięć budy brak.

Zapomniałeś dodać ile z tego przebiegu przejechał na obniżonym zawieszeniu, a to dość istotny parametr. Poza tym, brak pęknięć to raczej zasługa egzemplarza, stanu i sposobu użytkowania, bo Caro potrafi pękać na seryjnym zawieszeniu, nie jakoś poważnie, ale naprężenia są na tyle duże że pęka lakier.

Człowiek uczy się na błędach nie każdy na czyiś.

Ale głupotą jest uczenie się na własnych błędach, kiedy w dokładnie tym samym zakresie kto inny błędy już popełnił i efekt jest dobrze znany  :P Pomijam już to że w wielu przypadkach w ogóle nie trzeba się uczyć na błędach, bo można z góry przewidzieć co się stanie, czasami nawet bez obliczeń. Myślisz że pierwszy reaktor atomowy budowano na zasadzie prób i błędów  :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2014, 22:32:58 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 30, 2014, 22:40:44 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Dobra niech robi. Zobaczymy co z tego wyniknie ja wróżę złom/sprzedaż za mniej niż 15msc, zależy jak ma OC.

@Dariusz
Akurat osobom, które wyraziły obawę o przyszłość tego Poloneza dalekie jest uczucie zazdrości. Po prostu mają swoich perełek pod dostatkiem :)

« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2014, 22:44:11 pm wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 30, 2014, 22:54:08 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Teraz są czasy Świętego, Kurasa
No to czas się stąd zabierać...

Chyba nastały czasy "FSO-Przykładnych Tylko Klasycznych" pojazdów na tym forum. Czas przejść do podziemia i dłubać dalej w g...nie.

Żal mi co poniektórych użytkowników tego forum. Najpierw krzyczą jaki to piękny i rodzynek ale jak trzeba go ratować to każdy głowę w piasek chowa.

Nie pamiętasz czasów kiedy tuning na PTK polegał na montażu owiewek Heko, i licznika rowerowego z magnesem przyczepionym do tarczy hamulcowej.
A ja pamiętam czasy niebiesko podświetlanych zegarów i wsadzania plusowych desek do wszystkiego do czego się dało więc mi nie zaimponujesz :P. Innym może i owszem. Wiele się działo ale nigdy nie było aż tak jak jest teraz...

Panowie więcej tolerancji w każdą stronę.


PS...
licznika rowerowego z magnesem przyczepionym do tarczy hamulcowej
Może i trąci drutem ale działa więc...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 30, 2014, 23:10:37 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Teraz są czasy Świętego, Kurasa i pracujących prawidłowo turbo OHV, i nawet te ostatnie są mocniejsze od Borkostworka. Jeżeli dla Ciebie Polonez wygrywający na odcinku specjalnym z Imprezą jest zacofaniem w stosunku do tego co było kilka lat temu, to albo masz pamięć wybiórczą, albo kilka lat temu istniało jakieś tajne PTK które nie udostępniało żadnych informacji o skali ówczesnych projektów.
Tu nie chodzi o to które auto jest mocniejsze, a o ilość modyfikacji przedstawianych na forum. Nie ma już porywania się na inne skrzynie, silniki "niestosownych" marek. Nie bez powodu np. nie jest tu opisany jeden z mocniejszych ISów jakie widziałem, a który siedzi w budzie poloneza. Nie ujmując oczywiście nic takim osobom jak Święty, Multec trzymający się maksymalnie "legalnego" wyglądu za co też żywię do niego szacunek, czy innym prezentującym odpowiedni poziom. Dyskusji na temat nazwy "tuning" w nazwie forum było wiele. Co starsi stażem pamiętają i niestety sytuacja nie zmienia się na lepsze. A szkół rzeczonego "tuningu" jest wiele. Tylko nie sprowadzajmy wszystkiego do "pakietów" produkcji FSO, bo to zniechęca do aktywności na forum.

Pozdro

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 01, 2014, 09:34:47 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
o budzie poloneza że potrafi pękaćO tym, że buda poloneza lubi pękać wiem nie od dziś i już przed kupnem poloneza zdawałem sobie z tego sprawę. I szukałem egzemplarza który się w miarę kupy trzyma i ten taki jest. Kupując go czy do gleby czy do KJSu zdawałem sobie sprawę z faktu że będę musiał budę wzmocnić i cała obspawać, więc zanim cokolwiek z nim zrobię to na pewno to zrobię.

Co do sprzedaży za 15msc. Nie wykluczam możliwe prawdopodobne nie wiadomo co przyszłość przyniesie ale sądząc po komentarzach to nawet z nich można wywnioskować, że nie tylko ja bym sprzedał poloneza bo co niektórzy mają już któregoś z kolei... Bardziej bym się przyczepił samej polisy OC która niby ma być przyczyną OC na cały rok to 400zł w moim przypadku więc jakieś tragedii z tym nie ma... A auto jak już wcześniej pisałem kupiłem początkowo na zimę żeby TYRAĆ je na  zaśnieżonych drogach. Tak przyznaje się mam ciężką nogę, ale wbrew pozorom bo większość ma mnie tu za idiotę, ale auta nigdy na zimnym silniku nie tyrałem tylko zawsze czekam aż wszystko osiągnie swoją temperaturę pracy (zawsze robię min 10km jazdy spokojnej zanim „dam do pieca” i to nie tylko polonezem.... a o takim specyfiku jak motodoktor żadne moje auto nie słyszało bo uważam że to gówno.... i na każdym forum na którym do tej pory byłem to samo mówili... po prostu to tylko dobija silnik...


Co do takiej „idealności i zajebistości tego poloneza to powtarzam po raz N-ty NIE JEST IGŁA ANI IDEAŁ zapraszam można przyjechać obejrzeć pogadać....

Poza tym, co bym z autem nie zrobił to i tak na pewno dłużej pojeździ niż najpierw pierwotnie miał... Bo początkowo auto miało po prostu pójść na szrot bo sam Pan (poprzedni właściciel) stwierdził „kto mu dzisiaj kupi poloneza” i kolega z garażu obok, który mu trochę tego poloneza po szpachlował (Tak tak jest na aucie szpachla Oo) bo dziadek miał obcierkę na prawym boku na parkingu i też malował przedni błotnik kierowcy do połowy oraz drzwi kierowcy i pasażera na których się mówiąc wprost nie popisał... Ale ten że kolega który się bawił w blacharkę i lakiernictwo amatorsko namówił go żeby spróbować go jeszcze sprzedać bo może ktoś kupi bo tak to nie wygląda wcale jakoś tragicznie. I tak oto zakupiłem ten wynalazek a z tego co wiem jakoś byłem jedynym zainteresowanym...


PutiN|FSO na pewno się odezwę dzięki ;)

PS. tu teraz dopiera rozpętam wojnę i będzie ale to nie FSO ale to debile itd itd ale to są auta 2 moich znajomych które są naprawdę nisko i jeżdżą tym na co dzień....



a ten tym seatem zrobił na tym zestawie 100tys km i auto jeździ do tej pory....



« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2014, 09:47:14 am wysłana przez Fasola »

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 01, 2014, 09:52:48 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Ja przeczytałem.Wystaw go tu na giełdzie,zobaczymy ilu będzie chętnych i ile będą dawać.Jak by miał orciari i szybki w prądzie,to pincet,a tak,to nie wiem.Ja kiedyś też chorowałem przez takie niszczenie polonezów itd. ale w końcu zrozumiałem,że wszystkiego się nie "uratuje" i należ y przede wszystkim dbać o swoje,bo prędzej czy później,to zostanie tylko te kilkaset sztuk w naszych rękach i wtedy dopiero zweryfikujemy,czy lepiej było trzymać w orginale,czy tuningować.Nie jestem pasjonatem wszelakich udziwnień typu gleby i inne,ale z drugiej strony podziwiam np. takiego zombiepoxa,który coś fajnego z autem zrobił i coś nim osiągnął.Skoro ten poldek i tak by na dniach trafił na złom,to może lepiej,że ktoś go kupił,byle nie od razu na części.A tutaj panuje jedna wielka hipokryzja,bo gdyby miał rarytasy,to zaraz by było kilkunastu chętnych,żeby go kupić i pociąć na części.Możecie się obrażać,ale taka jest prawda.W tych czasach niewiele osób remontuje te auta,bo są póki co dosyć tanie i dużo jest jeszcze ładnych sztuk,więc po prostu się wymienia.Jaki sens łatać zgniłka,jeśli "dwie ulice dalej" stoi do sprzedania zdrowe auto,które można doposażyć w swoje bajery i cieszyć się nim?Osobiście nie pochwalam kaleczenia auta takimi modyfikacjami,bo jak wszyscy piszą,prędzej czy później to wyjdzie,ale nic nie możemy na to poradzić.Gość go kupił za swoje i jeśli go rozwali,to nam nic do tego.Osoby takie jak np. mruk,które nie gnoją aut,tylko trzymają je w orginale i świetnym stanie technicznym też są potrzebne i nie można odmawiać im prawa pobytu tutaj,bo forum ma w nazwie "Tuning". Świetnie utrzymane auto bardzo cieszy oko i ma się jakąś taką namiastkę nowego samochodu,prosto z salonu.Gdyby wszystkie były poprzerabiane,to w końcu ludzie by zapomnieli,jak wyglądał kiedyś fabryczny polonez.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 01, 2014, 10:21:16 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
Ale ja go sprzedać nie chce... A jeśli już to proszę  skoro taka igła 6000 zł i zabierać (skoro taki super i wart wszystkiego no to chyba dobry pieniądz prawda??) bo nie po to, zjeździłem kawałek polski oglądałem x trupów w poszukiwaniu auta żeby w końcu kupić taką bazę jaką chciałem i teraz mam sprzedać bo się komuś nie podoba co ja chcę z nim zrobić... Ja nigdzie nie napisałem że oryginalnych polonezów nie powinno być bo takie auta tez są potrzebne i muszą istnieć żeby tak jak napisałeś były dla potomnych i żeby świat nie zapomniał. Ale także jestem zdania, że auta „inne” niż oryginał też są potrzebne bo to zawsze jakaś nowość i tak jak napisałeś np poldek zombiepoxa jest genialnym projektem i można tez popodziwiać coś nowego, innego