Duo controle przód tył, stabilizator od kombi, większe felgi i oczywiście dobry zawias i to będzie na pewno lepsze niż gleba.
a czy jedno wyklucza drugie?? Nigdzie nie napisałem że chce go tylko i wyłącznie opuścić... Np w tym moim "gruzie" są stabilizatory przód tył, rozpórki, cały zawias w poliuretanie, gwint (na upartego w ciągu 40min mogę z tego zrobić "kozę"...) bo poza tym że auto miało się prowadzić (lubię wypady na tor i głównie na to robiłem zawias autem miało się po prostu DAĆ przewieść 5 osób dojeżdżać z punktu A do B i jeśli mam kaprys wjechać na tor i się bawić) to miało jeszcze wyglądać tak żeby mi się podobało a niestety albo stety mi się podobają auta które są bliżej ziemi (można powiedzieć że mam lęk wysokości i "jeżdżę nisko jak mówi pismo" ;P )
Nie chce mi się już więcej cytować i odpowiadać każdemu z osobna więc ktoś napisał że obniżanie poloneza psuje jego charakter bo nie można nim np swobodnie zjechać ze schodów a tak był projektowany, niestety ale ja po schodach nigdy samochodem nie zjeżdżałem i nie zamierzam bo mam nogi, jak chciałbym auto terenowe to najzwyczajniej w świecie kupiłbym sobie samuraja podniósł go ile się da i się bawił w błocie.
Dalej ktoś pisał, że przy -1 zwoju już robi się problem z jazdą po krawężnikach, w tym moim "gruzie" chodź bebechy są praktycznie równo z podłogą to jednak śmiem twierdzić, że na pewno są one niżej niż miska w polonezie przy -1 zwoju, jeżdżę tym autem praktycznie na co dzień i jakoś nie mam większych problemów, wiadomo czasem zdarzy się, że pod monstrualne 30cm krawężniki nie pod jadę i muszę zostawić auto ulice dalej ale po coś mam nogi
co do przyjmowania krytyki to na pewno znoszę ją lepiej od co niektórych tutaj
rozumiem że nie wszystkim się podoba to samo jak to mówią jedni wolą blondynki a drudzy brunetki
jakby po ulicach jeździły tylko seryjne auta to byłoby moim zdaniem nudno... równie dobrze można napisać, że robienie jakiejkolwiek innej modyfikacji która fabryka zaprojektowała to jest psucie idei poloneza bo miało być inaczej...