Autor Wątek: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola  (Przeczytany 84764 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #180 dnia: Lipiec 28, 2015, 20:24:37 pm »

Offline Prezydent

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro GLD
Ogólnie to fajnie ale... koza

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #181 dnia: Lipiec 28, 2015, 21:28:24 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Brakuje mu boków w Ori ;)  Silnik zdecydowanie do wymiany, przy takim wyglądzie minimum 1.8, no chyba że wolisz 2.0  ]:->

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #182 dnia: Lipiec 29, 2015, 06:10:07 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
le bokow oricari zdecydowanie nie bedzie, czekam az taki dziadek bedzie oddawal swojego poldka na zlom bo ma mi dac odkrecic nakladki na progi 94, co do silnika to jest wielka nie wiadoma bo niewiem na co swapnac.... 1.8 z rovera no malo oplacalne moim zdaniem dla 10 koni taka operacje robic, mysle albo nad jakims m42b18 z bmw 140koni do 160 nie problem podkrecic a silnik wagowo sie wiele nie rozni lub m52b25 tyle ze ten silnik ciezko upchnac w polonezie i waga... niechce za bardzo dociazac przodu, ale najpierw chce ogarnac lepsze hamulce troche mechanike itp pierdoly a potem moze poprostu sprawdze ile 1.4 rovera wytrzyma i zaloze mu turbo :P

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #183 dnia: Lipiec 29, 2015, 15:24:29 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Chodziło mi bardziej o 1.8 VVC bądź 2.0 16V Fiata, uturbić też można, choć aluminium podobno za wiele nie znosi  ]:->.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #184 dnia: Lipiec 29, 2015, 21:09:06 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3832
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Rover na MLSie, nowej magistrali to nawet dwa bary znosi. Zastec testował. :) Gorzej z tłokami, korbami... :P
A wsadzanie ISa jest bez sensu jeśli bazowo mamy 1.4, VVC pasuje idealnie, trochę elektryki, odwrócić kolektor i zrobić ładny wydech na Fi50 (dla 145tki) i jest ogień. A po wsadzeniu M52 to będziesz jeździł głównie prosto, Polonez sam z siebie jest podsterowny, a dorzuć takiego kloca wysuniętego za przednią oś to w ogóle będzie tragedia. Rover pod tym kątem wypada najleoiej.
A zwykłe 1.8 szału nie robi fakt, jedynie ma całkiem sporo momentu no i swap jest baardzo prosty.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #185 dnia: Lipiec 29, 2015, 22:10:01 pm »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
tylko biorac pod uwage cene isow a cene 1.8 (ostatnio byla za ponad 3500zl...)  to no dla mbie bardziej oplacalna jest przerobka na isa

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #186 dnia: Lipiec 30, 2015, 01:44:57 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13963
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
IS to nie jest precyzyjna nazwa, byly rozne ISy ,z silnikami M42 ,M44 ,M20 i S14,
na pewno nie piszesz o S14 i nie o M20 ,wiec z tego co pozostalo to niezajezdzony M42 jest raczej deficytowym towarem i nie jest tani,a M44 tez tani nie jest i wystepuje w e36 ,a skrzynia przydalaby sie z e30,
to tez koszt kilku tysiecy pln ,a z montażem w bude PN jednak troche przerobek jest w przeciwienstwie do wszystkich K16, ktore siadaja tak jak stoja zamiast 1.4
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #187 dnia: Lipiec 30, 2015, 06:07:35 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
chodzi mi o m42 po za tym jak juz do jakiegos swapa dojdzie to tak czy siak bede kupywal cale auto aniesam silnik ;) zreszta nie ma co gdybac bo narazie do silnika daleka droga

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #188 dnia: Lipiec 30, 2015, 09:50:52 am »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Mi zawsze po głowie chodziło wrzucenie do 125p / Poloneza, silnika 1,8 T z grupy VAG. Jeździłem Octavią oraz Superbem z tym 150 konnym motorem,oba auta jeździły fantastycznie, bardzo solidne przyspieszenia i elastyczność, silnik bardzo podatny na wszelkie mody elektroniczne, bardzo odporny na "kating" <lol2>
Dlaczego ten? zdaje się jest podobnie pochylony i zbliżony gabarytowo do słynnego 1,6 D montowanego w FSO 125p,nie mniej wrzucenie tego do Poloneza to znacznie grubsza rzeźba niż włożenie Rovera czy DOHC Fiata.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #189 dnia: Lipiec 30, 2015, 12:34:31 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6755
  • Płeć: Mężczyzna
Świetny pomysł, kupiłeś zdrowego Rovera i nie dość że za bardzo go obniżyłeś i zamontowałeś niedziałające amortyzatory, to jeszcze chcesz wsadzić silnik z BMW, chociaż auto masz fabrycznie przystosowane do swapa na znacznie lżejsze silniki K i jeszcze mocniejsze w wersjach VVC. Na zabawy w hitlerowskie klocki trzeba było kupić trupa OHV.
Chcesz żeby było mocno i tanio, ładuj VVC, będzie lekki, mocny, i nie będzie dużo rzeźby, więc całość będzie schludna i niezawodna.

Silnik zdecydowanie do wymiany, przy takim wyglądzie minimum 1.8, no chyba że wolisz 2.0

Zapominasz o kontekście.
Kiedy ten Polonez wyjechał z fabryki to Golf 1.4 miał 60KM. Vectry i Audi miały po 70pare. To był szybki samochód, w swoich czasach.
IS, VVC ani 2.0 od Fiata Gangreny nic nie pomoże na dzisiejszy kontekst, bo w tej chwili przeciętny kompakt ma 140KM w średniej wersji.

Ściganie się po ulicach jest bez sensu i niszczy napędy. A 1.4 bez tłumika szmerów ssania drze się sam z siebie na kwartał bloków, więc nie ma potrzeby nic ruszać.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2015, 12:43:42 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #190 dnia: Lipiec 31, 2015, 06:54:19 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
Świetny pomysł, kupiłeś zdrowego Rovera i nie dość że za bardzo go obniżyłeś i zamontowałeś niedziałające amortyzatory, to jeszcze chcesz wsadzić silnik z BMW, chociaż auto masz fabrycznie przystosowane do swapa na znacznie lżejsze silniki K i jeszcze mocniejsze w wersjach VVC. Na zabawy w hitlerowskie klocki trzeba było kupić trupa OHV.
Chcesz żeby było mocno i tanio, ładuj VVC, będzie lekki, mocny, i nie będzie dużo rzeźby, więc całość będzie schludna i niezawodna.

Silnik zdecydowanie do wymiany, przy takim wyglądzie minimum 1.8, no chyba że wolisz 2.0

Zapominasz o kontekście.
Kiedy ten Polonez wyjechał z fabryki to Golf 1.4 miał 60KM. Vectry i Audi miały po 70pare. To był szybki samochód, w swoich czasach.
IS, VVC ani 2.0 od Fiata Gangreny nic nie pomoże na dzisiejszy kontekst, bo w tej chwili przeciętny kompakt ma 140KM w średniej wersji.

Ściganie się po ulicach jest bez sensu i niszczy napędy. A 1.4 bez tłumika szmerów ssania drze się sam z siebie na kwartał bloków, więc nie ma potrzeby nic ruszać.

bez urazy ale co Cie obchodzi co ja "zepsulem" auto stalo 2 tyg na olxie bronil Ci ktos je kupic?? auto mialo isc na zlom wiec badz co badz i tak dluzej pojezdzi. Auto poczatkowo kupilem na zimowe katowanie i zalozenie bylo takie ze nie przezyje zimy... a jakos jezdzi do dzis i cieszy oko i szczerze mam w nosie czy sie zlamie czy sie rozpadnie czy ch*j wie co ja trace kase a nie Ty. Silniki Rovera mi sie nie podobaja, zawsze chcialem miec takiego poldka bylo to moje marzenie po zakupie przekonalem sie ze nie wszystko zloto co sie swieci bo jednak rover do silnika hondy nawet glupiej D serii to moim zdaniem nie dorasta mu do pięt... (pomimo ze jest to jej licencja) bede chcial to tu nawet v10 ze scani moge wsadzic i nic Ci twoje zdanie ze moglem wziac ohv'ke nie da ;) ja nie mam przywiazanie jak wiekszosc tutaj do magicznego "el" w vinie dla mnie to jest po prostu polonez i niech tak zostanie ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2015, 06:58:11 am wysłana przez Fasola »

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #191 dnia: Lipiec 31, 2015, 10:26:10 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
I słusznie, bo niektórzy już zapominają że Polonez Tuning Klub, a nie Polonez Seria Klub !!!
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #192 dnia: Lipiec 31, 2015, 10:28:18 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3168
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Na majowym zlocie był PN Caro + wizualnie minus, który miał w sobie bebechy BMW bodajże z E30. Gość przerzucił wszystko, silnik skrzynie wał i tylne zawieszenie. Wyszło bardzo spoko i nie muszę dodawać, że na torze był najszybszy ;)

Chcesz rzeźbić - to super! :) Z tego wychodzą najciekawsze pojazdy, bo te seryjne to szczerze mówiąc - nuda!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2015, 10:41:29 am wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #193 dnia: Lipiec 31, 2015, 11:25:27 am »

Offline szprycha

  • jeden dwa pięć pe
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 253
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO is the best Fuck the rest
    • PF 125p '80r 1.5, Fiat 125p '81 kombi 1.5, FSO Polonez '96 1.6 GLI Lancia Kappa '99 3.0V6
    • Krótka historia mojego Fiata
Fasola rób swoje, jak masz plan na inny motor to działaj, chętnie pooglądam jakieś ciekawe fotorelacje <spoko> Mi też dużo osób mówiło, włóż rovera do Fiata i będzie latał, po co kombinować niestworzone rzeczy... nie posłuchałem i już siedzi 2.9vr6, roboty sporo ale nie poddaje się. Więc jak masz plan to go realizuj, jestem za! pozdro <spoko>



FSO - Trzy litery święte

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #194 dnia: Lipiec 31, 2015, 13:54:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13963
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Silniki Rovera mi sie nie podobaja, zawsze chcialem miec takiego poldka bylo to moje marzenie po zakupie przekonalem sie ze nie wszystko zloto co sie swieci bo jednak rover do silnika hondy nawet glupiej D serii to moim zdaniem nie dorasta mu do pięt... (pomimo ze jest to jej licencja)
jezeli swoje tuningi bedziesz robil na takim poziomie,jak znasz sie na silnikach, to faktycznie to auto sie zlamie i miejmy nadzieje,ze na Tirze ,a nie na Tico, bo czemu ktos ma cierpiec, za czyjas glupote,
nie wiem jak wydedukowales,ze K rovera jest duzo gorszy o D hondy - dla mnie to <>< ,jeden pluje uszczelkami glowicy,a drugi wpieprza olej jak glupi z przewaga K ,bo przynajmniej trzyma serie parametrow ,a hondy to tak nie bardzo,
a co do licencji to odjechales w wyobraznie - pokarz w czym te silniki sa podobne :lol:

rzezbic mozna roznie,ale trzeba miec do tego warunki,
bez warunkow trzeba miec gore pieniedzy na odpowiednie zaklady mechaniczne,
wiec pitolenie,ze sie wsadzi V10 ,gdy sie bedzie tylko chcialo, juz sie mocno zdewaluowalo przez 26 lat tego ustroju
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #195 dnia: Lipiec 31, 2015, 15:10:01 pm »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
dobrze z licencja moze pojechalem wyobraznia ale co do hondy to sie nie zgodze bo w temacie siedze nie jedna honde ktora wpieprzala olej litrami widzialem na hamowni i parametry byly  takie jak seryjnie na seryjnym osprzecie bez stozkow na kibel rurach itp jeden woli brunetki drugi blondynki ja D Serie mialem katowalem olej brala na hamowni bylem i fabryke trzymala, procz brania oleju nic sie nie dzialo co z reszta w Karolewie bylo widac K serie tez lubia olej... dla mnie D Seria wygrywa. co do v10 to jest to ironia gdybys nie zauwazyl...

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #196 dnia: Lipiec 31, 2015, 17:30:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13963
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zuzycie oleju zalezy od stopnia zuzycia silnika, K16 ma tego pecha w PN,ze jest uzywany do odcinek i przerzucania z komory do komory, a naprawiany niemujetnie,
w sumie problem z hondami jest podobny i moze procentowo te silniki wypadaja podobnie w ilosci tych kopcacych olejem,ale ile jezdzi PN K16 ,a ile roznorakich Hond ? na ulicy odrazu rzuca sie w oczy,ze to hondy kopcą

slyszalem sporo narzekan o nie trzymaniu mocy przez Hondy wszelkiej masci, ale nawet pomijajac juz wyzsze modele to zauwaz ,ze takie K16 ,zwalaszcza 1.4 ma o wiele trudniejsze zadanie niz D14 czy D15 ,ktore mocy maja duzo mniej,
wlasciwie nie ma drugiego takiego silnika jak 1.4 K16 ,ktory z tej pojemnosci wyciska 103KM i jest powszechna podstawowa jednostka - jest jeszcze TwinSpark 1.4  o mocy 103KM ,ale on ma wariator i moc ma wyzej,
a K16 ma sztywny rozrzad, prosty dolot ,a trzyma tak wysoka moc i nawet przebieg momentu ma bardzo dobry - pod wzgledem parametrow bardzo mi sie to podoba,
ale pod wzgledem budowy to jest porazkowy, a tak w ogole to i tak wole zeliwne bloki,
jednak seria D hondy ogolnie jest gorsza, a nie lepsza ,a na pewno powiedzonko fetyszystow o pietach tu nie pasuje :D

swego czasu myslalem o swapie D15 ,bo jezdzilem takim Concerto na dwupunkcie i silnik byl bardzo elastyczny,
pomyslalem sobie, ze silniki calkiem niezle, sa mocniejsze modele z vtec ,wiec sam blok powinien troche wytrzymac - chcialem kupic jakies proste D15 ,najlepiej na dwupunkcie 90KM i go sobie dmuchnac pozniej,
mysle sobie tych D14 i starszych D15 jak psów, hondziarze swapuja na D16vtec i B serie ,wiec D15 kupie w cenie zlomu,
no i sie przeliczylem,bo jakas tam jedna oferte znalazlem za 600pln goly silnik (slupek bez niczego) ,ale tak normalnie to od 800pln w gore,
a K16 z anglikow gesto od 500pln z kolektorami i piesciami,
wystarczylo alledrogo,zeby stwierdzic,ze zabawa mi sie nie oplaca
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2015, 17:32:49 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #197 dnia: Lipiec 31, 2015, 19:02:57 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6755
  • Płeć: Mężczyzna
bez urazy ale co Cie obchodzi co ja "zepsulem" auto stalo 2 tyg na olxie bronil Ci ktos je kupic??

Za swoje masz nawet prawo kupować jedzenie i wrzucać je do kanalizacji, ale nie liczyłbym że ktokolwiek będzie pochwalał coś takiego. Zauważyłem jedynie że pomysł jest słaby.

I słusznie, bo niektórzy już zapominają że Polonez Tuning Klub, a nie Polonez Seria Klub !!!

Dla informacji Szanownego Forumowicza, "tuning" po angielsku oznacza "dostrajać". Od kiedy to rozstrojenie zawieszenia amortyzatorami o niewłaściwej charakterystyce ma coś wspólnego z dostrajaniem?

Poza tym, od kiedy to VVC było fabrycznie montowane w Polonezach? Czy to że fabryka przystosowała samochód do montażu całej serii silników, oznacza że trzeba robić sobie pod górę i pchać się w nieracjonalne modyfikacje których jedyną zaletą jest to, że kolega z forum jeszcze takiej rzeźby nie odwalił?




2.9vr6

Ile to ma koni? Bo jeżeli mniej niż 180 to szkoda było rzeźbić. A i przy 180 uzyskujemy raptem to co byłoby przy trochę lepszym tuningu VVC, kosztem utrudnionego montażu, ciasnoty w komorze i znacznie gorszego rozkładu masy.




Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #198 dnia: Lipiec 31, 2015, 19:49:15 pm »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
KGB Ale w tej chwili tez robiny zle bo porownujemy silnik sohc z dohc a czy tak bardzo odstaje to nie powiedzialbym bo np mozna kupic slupek d14a1 ktore sa praktycznie idioto odporne i seryjnie na 2 gaznikach generuje ten motor 90koni mozna zalozyc wielopunkt z 1.6 i mocy bedzie ok 100koni co jest zblizone z roverem,  a jak chcielibysmy porownywac cos z najtanszej serii dohc z hondy to np taki d16a9/z5 generuje mocy ok 140koni co juz podchodzi mocowo pod vvc bo ile ma silbik rovera 1.6? 110koni?  kompletny swap a9/z5 to do niedawna byl koszt ok 1300zl oczywiscie bie uwzgledniam allegro bo tam ceny ludzie daja z kosmosu...fakt faktem tu jest problem ze silnik podatny jest na :
"puk puk
kto tam?
  panewka"
ale dobra bo powstaje bezsensowna spina ja tylko wspomnialem a tu juz jak bbym mial to jutro robic a prawda jest taka ze do puki 1.4 sie nie rozleci to bedzie latac bo za duzo wlazylem w jej "reanimacje" zeby teraz ja za 400zl puscic ;)

Banned tak wiem tak straszliwie popsulem to zawieszenie ze w koncu auto zaczelo sie jakos trzymac drogi i gdzie wczesniej przy 70 uciekalo z drogi teraz mozna spokojnie wklepac i jechac duzo szybciej...

Odp: Polonez mr93 1.4GLI[103KM Rover] by Fasola
« Odpowiedź #199 dnia: Lipiec 31, 2015, 22:18:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13963
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak chcielibysmy porownywac cos z najtanszej serii dohc z hondy to np taki d16a9/z5 generuje mocy ok 140koni
130KM ,a czy dohc czy sohc to nie ma znaczenia przy sztywnym rozrzadzie ,bo wszystkie sa 16v,
zreszta na sohc tez sa vtec ,
jezeli dohc bez vtec 130KM to rzadko taki silnik wystepuje ,nie byl to silnik ot tak wrzucany pod kazda maske - z jakiegos powodu jest otoczony innymi silnikami o podobnej mocy z vtec np. z8,z6, B15b,
moc osiaga dopiero przy 6800rpm i pewnie stad problemy z panewkami,
a 1.6 K16 111KM to taki silnik z półki wsadzany po prostu jako 1.6 w ofercie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.