Autor Wątek: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.  (Przeczytany 974 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline daniel22

  • Ranga: SUM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1313
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« dnia: Marzec 17, 2015, 23:17:54 pm »
Allo Allo
Zagadka, której nie mogę rozwikłać. Parownik nowy, wyregulowany u gazowników (na poprzednim było to samo), ssanie wypięte całkowicie i zamknięte, śruba od wolnych obrotów odkręcona całkowicie, linka gazu luźna. Jak silnik się rozgrzeje trzyma obroty od 1300 do 1500, i za nic nie da się ich zbić. Co jest grane? Mechanicy mówią, żebym poszedł po rozum do głowy i zmienił auto, ale jestem gupi. Czy to może być problem p.t "zbyt dużo powietrza" i ssie jakieś lewe przez nieszczelności puszki filtra?
Użytkownik pontonów KONGER

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11060
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2015, 23:35:54 pm »
raczej bez dodatkowego powietrza/mieszanki takich obrotow nie bedzie ,wiec szukaj dziury
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline daniel22

  • Ranga: SUM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1313
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 18, 2015, 00:12:46 am »
raczej bez dodatkowego powietrza/mieszanki takich obrotow nie bedzie ,wiec szukaj dziury

Filtr powietrza, każdy jaki kupuję, jakby nie mieścił się w puszce - dobrze przylega do dekla, ale wystaje ponad krawędź obudowy - więc to kwestia po prostu zbyt dużej ilości powietrza?
Użytkownik pontonów KONGER

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1052
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 18, 2015, 00:18:21 am »
Szukaj "dziur" za przepustnicą, nieszczelności przed nią nie powodowały by aż takiego efektu.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3190
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2015, 07:42:11 am »
Gaźnik na pierwszy rzut do sprzawdzenia- przepustnice i ośki, czy ssania zamyka itd.
potem podciśnienie (serwo)
łaczenie kolektora z głowicą sprawdź czy szczelne
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Offline jacek2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Mężczyzna
    • borewicz 89
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2015, 10:05:11 am »
Stawiam na nieszczelne serwo. Należy zdjąć elastyczny wąż z niego i zaślepić otwór w kolektorze ssącym. Powinny sie obroty uspokoić. Jeśli nie to będzie ciekawostka.

Offline michaelSLE

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sędziszów Młp
    • AB '88
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 18, 2015, 12:25:45 pm »
U mnie też tak było. Raz były obroty 1200 a czasem po wrzuceniu luzu gasł. Okazało się że wąż od podciśnienie od reduktora jest dziurawy.

Offline daniel22

  • Ranga: SUM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1313
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 18, 2015, 17:31:44 pm »
Stawiam na nieszczelne serwo. Należy zdjąć elastyczny wąż z niego i zaślepić otwór w kolektorze ssącym. Powinny sie obroty uspokoić. Jeśli nie to będzie ciekawostka.

A to całkiem możliwe - serwo hamulców ma czasami "humor" i potrafi nie zadziałać, rzadko, ale jednak raz na kilkadziesiąt "depnięć" pedał jest twardy. W dodatku przy naciskaniu hamulca na postoju słyszę syk powietrza z serwa. Także zapewne to to?
Użytkownik pontonów KONGER

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1477
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6 GLI '95 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3 lift '99
Odp: Wolne obroty na LPG po zagrzaniu 1300-1500.
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 18, 2015, 18:33:59 pm »
Cytat: daniel22
Także zapewne to to
:P
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)