Chciałem nieco odkopać temat i zdać raport na temat wałka Duet w moim polonezie.
Jako, że ruszamy w tym roku z dziewczyną i bratem na Złombol. Wybór rydwanu padł na Caro Plusa w którym lata temu zamontowany został wspominany w tym temacie wzbudzający kontrowersje wałek Duet z popychaczami FAI. Samochód ma w tym momencie około 170kkm, silnik przechodził remont przy 110kkm, dodatkowo silnik zrobił przez rok około 20kkm w polonezie kombi którego kiedyś na forum opisywałem, więc zestaw wałek+popychacze zrobił około 80kkm.
Przed wyjazdem w ramach przygotowań i przeglądu maszyny, podstanowiliśmy wyjąć z samochodu silnik, uszczelnić go w miejscach gdzie się poci i przy okazji zajrzeć do wspomnianego wałka, żeby ocenić czy przetrwa podróż do Portugalii
Cyknąłem szybką fotkę wnętrza silnika. Wałek ma nadal krzywki, są w nienagannym stanie, nawet/szczególnie te na czwartym cylindrze.
Jakby ktoś chciał śledzić czy silnik wytrzyma podróż do Nazare i spowrotem to zachęcam do obserwowania fanpage naszego teamu na facebooku -
Carozela