Autor Wątek: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k  (Przeczytany 28134 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 643
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 25, 2015, 18:14:13 pm »
a może z prospektowego atu?

14 cali z OLX


albo coś udającego plusowe 5 ramion?

również 14 cali z OLX


bo o ile dostępność opon dobrej marki 185 70 r13 letnich to temat do ogarnięcia to z zimówek 185 70 r13 nie ma nic sensownego

ja sam kupiłem dunlopy na zime ale 175 70 r13. Jeździ sie na nich dobrze, na mokrym lepsze od dębicy frigo2. Wprawdzie frigo 2 nie ma sobie równych w kopnym śniegu ale ile dni zimy na drogach jest kopny śnieg? Przeważnie błoto pośniegowe

175 70 r13 posiadają dobre właściwości trakcyjne lecz wizualnie auto wygląda jak deskorolka
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2015, 18:19:07 pm wysłana przez miedzianobrody »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 25, 2015, 20:05:36 pm »
podobne to i owszem da sie znalezc,
te z prospektowego Atu to byly dostepne w Plusie jako 13" ,ale w fiatach byl taki wzor 14" - tylko one brzydkie sa,ale co kto lubi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3220
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 26, 2015, 09:35:23 am »
Odmalowana stal z trucka i tańsze, dostępne opony 14 to najlepsze rozwiązanie.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3353
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V | FSO Polonez Caro+ 1.8 16V
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 26, 2015, 12:45:35 pm »
Odmalowana stal z trucka i tańsze, dostępne opony 14 to najlepsze rozwiązanie.
Z czymś to kojarzę ;)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc; "ŁOŁO" 745; A 1,8 k4f; YP250; V50 1.8
Są: C+ 18K4F; C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka"; N126N

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 26, 2015, 12:52:03 pm »
ooo, gnijesz nastepny egzemplarz ;]
felgi z trucka zawsze lepsze jako stalówki, ale moze w troche ciemniejszym kolorze i kazda tego samego modelu,bo tu na przodzie cieższe zamontowane,
no i widac,ze te opony jakies male, wygladaja na 185/60/14
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 643
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 26, 2015, 13:17:14 pm »
Z czymś to kojarzę

mi też się to z czym kojarzy :D


Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1325
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 26, 2015, 19:15:17 pm »
Jestem jednak ortodoksem i będę szukał 185/70/13 - moim zdaniem najlepiej pasują do ciężkiej linii Poloneza.

Zrobiłem kilka zdjęć podwozia, po 22 latach i 90 tys km tragedii nie ma <spoko> ]:->







« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2015, 19:21:22 pm wysłana przez Tomekk »
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 26, 2015, 19:54:11 pm »
bardzo dobrze, dostatecznie,
naprawdę nie wiem gdzie Ty wynajdujesz takie okazy - szkoda go zgnic, przynajmniej nałóż mu solidna warstwe jakiegos mazidla

opony matador widze,ale bieznik mi cos przypomina,
czy to przypadkiem nie sa caloroczne ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 667
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 26, 2015, 20:25:09 pm »
Kurcze, pomyłka klawiaturowa :) Oczywiście 175/70R13 :)
to do golfa ,a nie PN - pomyliles tematy ;p

Jak dla mnie to taki dobry kompromis pomiędzy 165 a 185 :P na 185/70R13 w aucie bez wspomagania najbardziej cierpi kierownica, poza tym na ozetkach te opony wyglądały dla mnie jak kartofle ;)

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 26, 2015, 21:41:28 pm »
175/70/13 to zaden kompromis,bo to najzwyczajniej w swiecie za maly rozmiar, a co do wygladu to PN wyglada  na nich jak na kolach od taczki - duzo gorzej niz na 195/50/15 ,ktore sa tej samej srednicy, wiec zachowuja wszystkie wady 175/70/13, ale lepiej wygladaja,
felga 13' nigdy nie bedzie wygladala "rasowo" na aucie wielkosci Poloneza,
w Tico czy CC/SC 155/70/13 bedzie mialo prezencję, ale w PN zmniejszanie gumy na metalowym talerzyku 13' nic nie daje,

bez wspomy liczy sie nie tylko szerokosc opony,ale także wysokosc profilu ma nie mniejszy wplyw,
gdybys kupil 165/80/13 to kierownica krecilaby sie lzej, a wlasciwosci jezdne bylyby nie gorsze,
mam dobre wspomnienia z jezdzenia na 165/80/13 na waskim zawiasie i na szerokim ze wspoma tez bylo dobrze (co prawda tylko 400km trasy ,ale na zimowkach w sloneczna pogode) a kilka innych rozmiarow opon dla porownania mam
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 667
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 26, 2015, 21:52:45 pm »
175/70/13 to zaden kompromis,bo to najzwyczajniej w swiecie za maly rozmiar, a co do wygladu to PN wyglada  na nich jak na kolach od taczki - duzo gorzej niz na 195/50/15 ,ktore sa tej samej srednicy, wiec zachowuja wszystkie wady 175/70/13, ale lepiej wygladaja,
felga 13' nigdy nie bedzie wygladala "rasowo" na aucie wielkosci Poloneza,
w Tico czy CC/SC 155/70/13 bedzie mialo prezencję, ale w PN zmniejszanie gumy na metalowym talerzyku 13' nic nie daje,

bez wspomy liczy sie nie tylko szerokosc opony,ale także wysokosc profilu ma nie mniejszy wplyw,
gdybys kupil 165/80/13 to kierownica krecilaby sie lzej, a wlasciwosci jezdne bylyby nie gorsze,
mam dobre wspomnienia z jezdzenia na 165/80/13 na waskim zawiasie i na szerokim ze wspoma tez bylo dobrze (co prawda tylko 400km trasy ,ale na zimowkach w sloneczna pogode) a kilka innych rozmiarow opon dla porownania mam

Wiele czynników złożyło się na to że jeżdżę na 175/70 (nie będę się rozpisywał ;) ) i podałem je jako alternatywę, dobrą również cenowo. Skoro montowali 165 i 185 przy tym samym profilu (procentowo) to dla mnie jak najbardziej 175 jest kompromisem dla seryjnego ogumienia. A to czy są to odpowiednie opony do Poloneza czy nie to już nie wnikam, tak samo moglibyśmy polemizować nad felgami 13" ;) Nie chcę zaśmiecać dłużej tematu żeby więcej miejsca zostawić autorowi na zdjęcia, więc z tematu opon już się wyłączam :)

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 585
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 27, 2015, 09:32:43 am »
Tomku, bedziesz sprzedawal obecne opony?
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1325
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 27, 2015, 12:37:49 pm »
Hej,
pewnie tak, muszę tylko ogarnąć temat zimówek do niego, dam Ci znać na PW jakie DOTy i co dalej.
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline LeszekR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 585
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1980 - 58kkm Polonez 1989 - 63kkm BoroTruck 1989 - 68kkm Polonez 1996- 69kkm
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 27, 2015, 14:12:40 pm »
Hej,
pewnie tak, muszę tylko ogarnąć temat zimówek do niego, dam Ci znać na PW jakie DOTy i co dalej.

OK
Borewicz   1980
BoroTruck 1989
Akwarium  1989
Caro          1996

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1325
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:05:26 pm »
Zamówiłem opony zimowe do Poldka.
Wybór padł na Dębice Frigo S-30. Rozmiar 165 R 13. Produkcja 2015, dzisiaj odebrałem. Opony zostaną założone na alufelgi 3 ramienne jakie zostały mi po ATU Plusie, oryginały zostaną poddane renowacji.
Jutro zabieramy się za mechanikę, do wymiany idą przednie tarcze/klocki hamulcowe, komplet amortyzatorów oraz termostat wraz z łącznikiem termicznym.







« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2015, 20:08:38 pm wysłana przez Tomekk »
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:22:27 pm »
przynajmniej jeden posluchal dobrej rady odnosnie opon  :d
tylko jak dasz inne felgi,to juz nie bedzie takie kółko jak z obrazka producenta ;p

starych amorow nie wyrzucaj, pewnie po takim przebiegu wcale nie sa styrane

ta uszczelka do termostatu to jakas manufaktura ?
nigdy zadnej nie stosowalem,oryginalna gumowa zawsze trzyma w moich autach szczelnosc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:36:19 pm »
ta uszczelka do termostatu to jakas manufaktura ?
nigdy zadnej nie stosowalem,oryginalna gumowa zawsze trzyma w moich autach szczelnosc

Ta uszczelka jest do starego typu obudowy termostatu. Jak kupowałem niedawno termostat, zapewne od tego samego sprzedawcy, to się zdziwiłem co to za cudo i po co mi to. Nowsza obudowa termostatu jest na 2 śruby (przynajmniej w szerokim Caro i Plusach tak jest) i żeby było szczelnie wystarczy okrągła gumowa uszczelka na termostacie.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11000
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:46:14 pm »
wiem,ze to stary typ,bo tez takie mam i tam idzie taki sam termostat z gumowa uszczelka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline OTRO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125P
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 28, 2015, 21:05:50 pm »
Klocki formar to przemyślany wybór ?   <mysli>

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3095
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: FSO Polonez CARO 1,6 GLE 1994 srebrzysty - by Tomek_k
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 28, 2015, 21:31:17 pm »
Klocki formar to przemyślany wybór ?   <mysli>


Bo???????
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........