Autor Wątek: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka  (Przeczytany 31586 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 22, 2016, 00:07:16 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zapomnialem,ze tam nie ma mostu,
faktycznie mozna sobie przystosowac mocowanie do amora, bo wystarczy odpowiednio przyspawac,

co do przedniego mocowania,to niby wytloczka i guma,ale jednak nie jest to element symetryczny, wiec i jedna stroene dzialania moze miec mocniejsza,
druga sprawa,ze skoro brakuje mu skoku w góre, to jak ma pracowac ? skok w dół bedzie ograniczony nie odbojnikiem,a skokiem amora,
charakterystyka w polozeniach skrajnych jest żadna
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 22, 2016, 15:45:15 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Z tyłu trochę inaczej musiałem przespawać mocowanie, trochę wyżej bo dobijało. A co do przodu to faktycznie będzie trochę słabo, bo koło będzie się mogło odrywać od ziemi bo amor będzie ograniczał, ale żadnego odboju w dół nie musi być. W innych samochodach to amortyzatory trzymają właśnie wahacz, nie ma odbojów, więc to nie problem :) Tylko charakterystyka słaba, ale może się okazać że niższe sprężyny będą z przodu to trochę zapasu wtedy by było, ale to już będzie pasowane po osadzeniu silnika.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 20, 2016, 13:52:44 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Stan na dzień dzisiejszy


Musiałem przedłużyć wahacze z przodu bo koło mi obcierało o sprężynę, górne przedłużyłem o 2 cm, dolne zrobię tak samo tylko narazie ich nie mam, nie chcę tych przedłużać bo jeden jest bardzo zardzewiały. Z przodu jest też swap zawieszenia z szerokiego caro. Hamulce poskładane, co prawda jeszcze bez korektora siły hamowania, silnik siedzi na miejscu, jeszcze mocowanie skrzyni muszę zrobić. Wał spasował od E36 1.6 na długość, a przegub elastyczny w e36 1.6 jest taki sam jak w omedze b 2.0, z kolei flansza skrzyni pasuje z 2.0 do 2.5 :) Do ogarnięcia został stabilizator, bo trochę nie mieści się tak jak bym chciał między silnikiem a budą, muszę gdzieś o centymetr opuścić mocowania drążka. Lewarek zmiany biegów po długim rzeźbieniu udało się umieścić w miejscu oryginału, więc od środka nic się nie zmieni, nawet gałka będzie z poloneza :) trochę musiałem obić tunel żeby mi się skrzynia zmieściła ale dało radę, no i jeszcze ciasno jest przy kolektorach wydechowych przy ścianie grodziowej, ale może się jakoś je upchnie tam. A no i jeszcze musiałem skrzynię szlifować bo mi wadził drążek kierowniczy.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 20, 2016, 13:57:13 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
drązek kierowniczy z rovera czy diesla i powinno być ok :) stab też sspróbuj z rovera bo jest inaczej przeprofilowany - ja musiałem przy uszatej misce z fiata argenty taki dać

"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 20, 2016, 23:21:33 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Oba drążki są z Rovera ale to niewiele dało

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 18, 2016, 22:18:39 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Polonez już jeździ, hamuje, skręca, trąbi, świeci :) Zostało jechać na diagnostykę żeby ustawili geometrię, zrobić napęd licznika i obrotomierz, ręczny no i zmienić sprężyny z przodu bo na oryginalnych za bardzo siadł, no i muszę ogarnąć wpis do dowodu żeby było legalnie :)

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 18, 2016, 23:12:36 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Z tego co widzé to on siedzi teraz na odbojach.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 18, 2016, 23:28:55 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Więcej fotek poproszę ;)

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 28, 2016, 22:49:33 pm »

Offline RONFSO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 45
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ATU
Jak dla mnie bardzo dobra robota  <ok> . Wszyscy kpili że nic nie osiągniesz dobrze zrobiłeś ze słuchałeś siebie i wykorzystałeś swoje możliwości , nie jeden kierowca na światłach się zdziwi .

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 29, 2016, 00:07:00 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Jak dla mnie bardzo dobra robota  <ok> . Wszyscy kpili że nic nie osiągniesz dobrze zrobiłeś ze słuchałeś siebie i wykorzystałeś swoje możliwości , nie jeden kierowca na światłach się zdziwi .

RON, zakres prac który został przeprowadzony jest mniejszy od planowanego.

Mimo to trzeba przyznać że modyfikacja gruntowna.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 03, 2016, 23:12:09 pm »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.


Nie siedzi na odbojach bo odboje o połowę obcięte :) ale chce dać przód wyżej, tylko nie ma nigdzie sprężyn od trucka... tak siadł na oryginalnych. tył trochę koza ale narazie nie ruszam, najpierw przód podniosę. Już praktycznie wszystko ogarnięte, na tył by mi się przydały trochę krótsze amorki, takie jak od t4 idą na przód ale były by za twarde...

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 03, 2016, 23:48:50 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Zamów nowe w Śnieżku. Przynajmniej nowe w normalnej cenie, a nie zardzewiałe gówno wyjęte z zamęczonego trucka.

Amorki na tył podpasuj z E30.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 11, 2016, 09:20:36 am »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Nie słyszałem żeby ktoś robił nowe sprężyny do trucka, ale dzięki, poszukam :) a amorki z e30 nie podpasują bo musiał bym na nie robić nowe fartuchy w środku bagażnika, a tak to mam schowane je we wnęce koła

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 11, 2016, 14:29:12 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Tył trochę siądzie po podniesieniu przodu. Lepiej mieć trochę zapasu prześwitu, to pozwala na znacznie szybszą jazdę. Nie mówię nawet o dobijaniu, tylko o tłumieniu nierówności.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 05, 2017, 23:12:42 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
przepraszam moderacje: mam nadzieje ze mi wybaczycie, ale muszę napisać:

TO ZAPIERDALA JAK POJEBANE  :]

motor bardzo mocny: moment obrotowy jest dostępny naprawde nisko, a tylny zawias z BMW to w zakrętach poprostu inna liga. Projekt dopracowany,mocne hamulce zdecydowanie obsługują tą moc.

Gratulacje dla właściciela.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 06, 2017, 00:17:10 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Opisz proszę jak wpakowałeś to zawieszenie z kompakta :) Możliwie dokładnie i ze zdjęciami, też mi to chodzi po głowie ;)

Ładnie wyszedł ten Polonez, pokaż jak pod maską sobie poradziłeś może coś się uda podpowiedzieć :P
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 18, 2017, 08:42:46 am »

Offline kamil66kl

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 28
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez przejściówka 90r.
Sory za nieobecność Panowie :) już tydzień temu chciałem wrzucić jakieś zdjęcia ale komp mi padł i nic z tego, uratowały się tylko te zdjęcia co są na hostingu, m.in. to:



Dzięki miedzian za pochwały :D ale jeszcze daleko do końca. Przede mną wyciszenie budy matami, ale to nie w najbliższej przyszłości bo brak hajsu. Jak odzyskam resztę zdjęć z kompa to wrzucę na ten hosting co zdjęcie powyżej :) A co do samego zawiasu z e36 kompota, bardzo prosty zawias, 3 punkty mocowania, chociaż teraz wolał bym żeby dyfer był mocowany jak w sedanie - 2 punkty mocowania zamiast 1, wtedy większe moce by to przenosiło, a apetyt rośnie w miarę jedzenia :) tak więc myślę że będzie to temat rozwojowy jeśli tylko fundusze i czas pozwolą.

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 18, 2017, 10:32:16 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
wtedy większe moce by to przenosiło,
jeszcze nie słyszałem o wyrwaniu dyfra ani w e30 ani w compakcie, natomiast w sedanie i coupe e36 to nagminny problem, wiec uwierz mi nie jesteś wstanie wyprodukować takiej mocy by to było problemem, chyba ze twoje mocowanie jest lipne...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 18, 2017, 20:39:57 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
Właśnie przerabiam wyrwany dyfer w coupe. Fachowiec stwerdził że częściej spawa is-y niż 2,5 czy 2,8. Możliwe żę to z uwagi na charakter rozwijanai momentu. w 2.5 wciskasz i jest, a przy słabszym silniku  są strzały ze sprzęgła i bardziej udarowe obciążenia.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: Kolejny Polonez z 2.5 v6, Przejściówka
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 19, 2017, 13:39:58 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Fachowiec stwerdził że częściej spawa is-y niż 2,5 czy 2,8
pierdzielenie, rwie w każdej tak samo, zresztą tak jak w e46
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)