Autor Wątek: SZUKAM DOBREGO WARSZTATU W WARSZAWIE - ZAJMUJACEGO SIĘ POLONEZAMI  (Przeczytany 1111 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline OLGIERD

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro oraz Polonez Caro Plus
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum. Mieszkam w Warszawie (Powisle)
Posiadam dwa Polonezy.
Szukam dobrego - polecanego warsztatu w Warszawie zajmujacego się Polonezami.
 Dotychczasowe doświadczenia z warsztatami mam złe lub bardzo złe ( np.: ostatnio 3 tygodnie reperują mi Poloneza na ul. Bartyckej) i dalej jest to samo: -przerywa- dławi się, "kicha" - nie pali jeden cylider.
 Może ktoś z kolegów ma namiar na jakiś sprawdzony - solidny warsztat w Warszawie.
 Z góry uprzejmie dziękuję za pomoc,

Olgierd

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2023
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Odp: SZUKAM DOBREGO WARSZTATU W WARSZAWIE - ZAJMUJACEGO SIĘ POLONEZAMI
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 14, 2016, 07:44:41 am »
usterka o której piszesz jest do zrobienia samemu nie trzeba jeździć po warsztatach,
1. świece
2 przewody
3 magiczny zielony przewód ( jeśli to gle)
4 aparat  kopułka albo moduł ( nie wiem co to za polonez)
5 brak zęba na kole pasowym lub uszkodzony czujnik PWK ( jesli to gli)
6 przestawiony albo przeskoczony rozrząd
7 walnięta uszczelka pod głowicą
8 wypalony zawór
9 wytarty wałek rozrządu


Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Offline OLGIERD

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro oraz Polonez Caro Plus
Odp: SZUKAM DOBREGO WARSZTATU W WARSZAWIE - ZAJMUJACEGO SIĘ POLONEZAMI
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2016, 15:28:58 pm »
Polonez Caro 1,6 GLI Abimex 1996r
 Już wymienione na nowe: świece, przewody , cewki (dwie), czujnik PWK.
Uszczelka pod głowicą OK.

Jeśli ktoś ma namiar na sprawdzony - solidny warsztat w Warszawie- to bardzo proszę.
Dziękuję za pomoc

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3186
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Odp: SZUKAM DOBREGO WARSZTATU W WARSZAWIE - ZAJMUJACEGO SIĘ POLONEZAMI
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 14, 2016, 20:37:38 pm »
1. świece
2 przewody
3 magiczny zielony przewód ( jeśli to gle)
4 aparat  kopułka albo moduł ( nie wiem co to za polonez)
5 brak zęba na kole pasowym lub uszkodzony czujnik PWK ( jesli to gli)
6 przestawiony albo przeskoczony rozrząd
7 walnięta uszczelka pod głowicą
8 wypalony zawór
9 wytarty wałek rozrządu
czyli, skoro elektryka ogarnięta-sprawdzić kompresję, jeśli wynik będzie wskazywał nieprawidłowości, próba olejowa i dalej jeśli okaże się, że coś w głowicy zdjęcie dekla do oceny czy na miejscu są popychacze, czy zawory otwierają się własciwie.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: SZUKAM DOBREGO WARSZTATU W WARSZAWIE - ZAJMUJACEGO SIĘ POLONEZAMI
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 17, 2016, 10:28:46 am »
Od siebie dodam, że mózgi w świecie FSO/FIAT to AJS Service oraz Zakład Regeneracji Gaźników Wiesław Pietrzyk.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3344
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V | FSO Polonez Caro+ 1.8 16V
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc; "ŁOŁO" 745; A 1,8 k4f; YP250; V50 1.8
Są: C+ 18K4F; C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka"; N126N