szczerze mowiac to lepsza jest IIgen na jednopunkcie niz IVgen na wielopunkcie,
II gen jest prostsza i bardziej niezawodna, a w OHV osiagow nie traci,
IVgen w GSI to konkretna nie prosta robota,jezeli ma byc to zrobione na tiptop,
samo GSI ma lepsze osiagi niz oba GLI, ale przy IVgen dochodzi nie tylko odpowiednie wykonanie,ale i strojenie,zeby te osiagi zachowac,
a juz montujac osprzet z GSI do 125p masz problem,zeby zamontowac puszke z filtrem powietrza, wiec zaczynaja sie kombinacje z filtrem,czyli i z miejscem na parownik,
trzeba to ogarniac jednoczesnie,
generalnie nie wiadomo teraz co zasila ten silnik, masz tam gaznik, wtrysk, czy silnik jeszcze nie siedzi w budzie ?
to wazne przy wyborze instalacji LPG,
dochodzi jeszcze kwestia wygladu, bo moze kolektor z GSI wygladal by niezle w 125p ,ale raczej nie ze stozkiem rzuconym byle gdzie,
bosch lub abimex wygladaja klasycznie jak gaznik,
cena IIgen jest nizsza niz IVgen,
wiec jest co rozwazac, a tak w ogole to skad jestes ?