Autor Wątek: Polski Fiat 125p 1980r.  (Przeczytany 35764 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #100 dnia: Luty 03, 2017, 11:16:37 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Mnie tam się 13 na produktach FSO podobają ;) Swoją drogą taki 125p w kolorze z Poloneza z lat 90' i na alufelgach z Poloneza będzie wyglądał jak przeniesiony z lat 90' i będzie to miało swój urok :) Czekam na efekt końcowy

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #101 dnia: Luty 03, 2017, 12:51:57 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
W kartach bardzo fajnie wygląda szeroka stal, ale te felgi też badą się fajnie prezentowały  :]

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #102 dnia: Luty 05, 2017, 01:38:42 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Miał znajomy na polonezie nie podoba mi się to . Nie dość że auto wygląda jak na bębnach od pralki to jeszcze się do bani prowadzi ... Wolę normalną nie dłubaną 13stke na oryginalnym alusie
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #103 dnia: Luty 05, 2017, 06:03:07 am »

Offline posiekany

  • Boreł Driver
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,4 LS 16V
    • FSO Boreł
Na tamte czasy to może i był szał. Ale teraz każda 13 alu z fso to kasztan. Ale np na 126p już one wyglądaja o niebo lepiej. Każdy ma inne gusta.
kasztan to jest jak się do Poloneza zapakuje gigantyczną felgę  na naleśniku, wyglada to komicznie, w szczególności jak widać mikrych rozmiarów tarczki hamulcowe, 125p i Polonez to auta zaprojektowane by miały balonowe opony i na tym to wygląda najlepiej

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #104 dnia: Luty 05, 2017, 07:18:07 am »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Wolę normalną nie dłubaną 13stke na oryginalnym alusie
I właśnie tobie powinno się najbardziej podobać.  ;-)

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #105 dnia: Luty 05, 2017, 11:29:01 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Najładniejszy wzór alusów 13 to Riale i Oz , a także trójramienne z minusa.
Na nich wygląda najlepiej.
Do 125p tylko OZ, ewentualnie Riale.
Tak jak pisał przedmówca, śmiesznie jest założyć 16 szeroką stal, szorować po asfalcie. A potem płacz i lament że pęka karoseria.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #106 dnia: Luty 05, 2017, 12:34:21 pm »

Offline posiekany

  • Boreł Driver
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,4 LS 16V
    • FSO Boreł
Najładniejszy wzór alusów 13 to Riale i Oz , a także trójramienne z minusa.
Na nich wygląda najlepiej.
Do 125p tylko OZ, ewentualnie Riale.
Tak jak pisał przedmówca, śmiesznie jest założyć 16 szeroką stal, szorować po asfalcie. A potem płacz i lament że pęka karoseria.


maks co dobrze w miarę wygląda w Polonezie to 15 cali, każda większa felga wygląda już śmiesznie, jak te łady na gigantycznych felach, jeszcze jak jest stalówka, albo w miarę zabudowany alus to jeszcze ujdzie gorzej jak jest ażurowy, wielgachne koło i malutka jak talerzyk tarcza hamulcowa, albo bęben lucasowski pomalowany na czerwono

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #107 dnia: Luty 05, 2017, 12:48:19 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
albo bęben lucasowski pomalowany na

Nie te czasy, teraz w modzie jest gleba i obklejanie stckier goownem albo motyw przewodni rdzaaaa czyli rost i glebaaa wg gimbazy.
He pamiętam jak był tu kiedyś taki jeden zawodnik co lakierem do paznokci robił zaprawki i na żywą perforcję kleił stckiery czy inne fajansy.



« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2017, 12:49:54 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #108 dnia: Luty 09, 2017, 17:28:53 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
albo bęben lucasowski pomalowany na

Nie te czasy, teraz w modzie jest gleba i obklejanie stckier goownem albo motyw przewodni rdzaaaa czyli rost i glebaaa wg gimbazy.

Chyba nie jesteś na czasie.
Dzisiaj zakłada się 17" na nie ruszonym zawieszeniu i hamulcach. Komicznie wygląda takie koło z tarczą hamulcową o średnicy 240mm. Na chwilę obecną ciekawe projekty to tak, jak napisał ZdzisiekTDI "można policzyć na palcach jednej ręki". Pomarańcze, riale, obszczane halogeny i porwane groki też jeszcze funkcjonują.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #109 dnia: Luty 09, 2017, 23:46:05 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Na chwilę obecną ciekawe projekty to tak, jak napisał ZdzisiekTDI "można policzyć na palcach jednej ręki".
  <spoko>
Zgadzam się,  a każdy uważa,  że jego projekt na tej ręce się znajdzie ;-)

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #110 dnia: Luty 11, 2017, 14:24:55 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Fiacior wczoraj wydał pierwsze odgłosy na nowym silniku ;) 

https://www.youtube.com/watch?v=Uugd8t8dWtQ&feature=youtu.be

Do zrobienia wydech , chłodzenie i pompa paliwa bo ni cholery nie zassysa . Zastanawiam się czy jest sens naprawiać starą . Chodzi mi po głowie zaślepienie króćców w pompie i montaż elektrycznej do gaźnika .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #111 dnia: Luty 12, 2017, 15:31:05 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
To po co chcesz króćce zaślepiać? Lepiej chyba mechaniczną pompę wyrzucić zupełnie.

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #112 dnia: Luty 12, 2017, 21:01:46 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Bo zapomniałem ze w ohvkach na wtrysku jest tam przykręcana zaslepka która muszę na złomie pozyskać  :p
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #113 dnia: Luty 12, 2017, 21:24:50 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
No tak,  to ma sens  :]

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #114 dnia: Luty 13, 2017, 03:09:52 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Zabrałem się dzisiaj za wydech bo ryczy on nieprzeciętnie  na samym kolektorze  ]:->. Skręciłem na gotowo dwurure  i przerobiłem ze znajomym rurkę pod wydech z poloneza bo nie idzie jak w oryginale podłużnicą



Jako że widziałem trochę rudych plam na reszcie wydechów wykręciłem je i po oględzinach stwierdziłem że szkoda ich wymieniać, dziury w nich nie wypadną a poza tym ktoś musiał   przed tym jak auto zaczęło wrastać  te wydechy wymienić bo jeszcze ostały się na nich metki z ceną . Więc oczyściłem  końcowy i środkowy do gołej blachy zmatowiłem odtłuściłem i prysnąłem farba do wydechów . Zmyłem jeszcze tą zasraną pseudo konserwacje z tylnych drzwi ale zdjęć tego jak i środkowego wydechu nie mam bo telefon mi padł .

Wydech końcowy przed :





I efekt końcowy . Tak wiem średnio może wyglądać czarny końcowy ale nie chciało mi się specjalnie latać do sklepu po nową farbę .

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #115 dnia: Luty 13, 2017, 03:53:46 am »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Skręciłem na gotowo dwurure  i przerobiłem ze znajomym rurkę pod wydech z poloneza bo nie idzie jak w oryginale podłużnicą
A nie jest tak, że od dwururki wydech jest taki sam dla silnika df i pn? Wydaje mi się, że w silniku pn dwururka przechodzi pod silnikiem na prawą stronę,  a reszta idzie już normalnie.

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #116 dnia: Luty 13, 2017, 12:50:26 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Niestety nie jest taki sam jak końcowy i środkowy jest ten sam to ta dluga rura jest zupełnie inna przy silniku z poloneza . Dlatego musiałem ja skrócić 
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #117 dnia: Luty 13, 2017, 13:06:53 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
No proszę, nie wiedziałem tego

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #118 dnia: Luty 14, 2017, 02:52:19 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Orąbałem się dziś jak głupi leżąc na styropianie pod autem bo niestety nie posiadam w garażu kanału ale poskładałem cały odmalowany wydech na gotowo i odpaliłem na chwilkę auto żeby zobaczyć czy jest szczelny po spawaniu .  Znajomy się spisał rura szczelna  <ok> a ja to dobrze poskadałem . Niestety żeby  nie było zbyt łatwo stwierdziłem że może w końcu wymienię olej w aucie a do tego muszę podgrzać silnik więc pomyślałem że no  złożę chłodnice bez wiatraka i dolewając ręcznie paliwa do gaźnika (bo  pompy paliwa jeszcze nie mam ) jakoś go nagrzeje do 70 st (chciałem tylko do takiej temp bo nie mam jak upchać do tej chłodnicy wiatraka )żeby olej był bardziej płynny i go spuszczę . Niestety  gdy poskręcałem chłodnicę przy zakładaniu węża z termostatu na króciec górny naderwałem ten cholerny króciec przy chłodnicy  ;-| Jakim cudem <co> sam nie wiem  <smutny> .  Jutro ojciec ma jechać do miasta to zobaczymy ile powiedzą w zakładzie za przerobienie tej chłodnicy na (poldofiata) gdyby wyskoczyli z dziką sumą to mam  pytanie . Nie wie ktoś co można wsadzić zamiast oryginalnej do Fiaciora co wejdzie w dziurę razem z elektrycznym wiatrakiem i zda egzamin ? Na allegro są same od 115c a takiej samej to raczej nie ma sensu kupować bo mi będzie i tak kolidować z wiatrakiem . Podobno chłodnica od Uno wchodzi ale czy ona wydoli przy OHVce ? Coś średnio mi się wydaje ;/
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2017, 03:00:51 am wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polski Fiat 125p 1980r.
« Odpowiedź #119 dnia: Luty 14, 2017, 03:33:56 am »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Ja mam u siebie od Mercedesa 124, z silnika 2.0/2.3 benzyna, ale kombinuję żeby przypasować chłodnicę od picasso 2.0 hdi powinna wejść między podłużnice.  Wentylator wtedy chce dać przed chłodnicą.
Musiałbyś zerknąć tylko jak z króćcami wyjdzie przy ohv.