zeby zastosowac jakis uklad wtryskwy do DOHCa to musisz dorobic mocowanie CPWK,
uklady stosowane w PN sa wersjami nowoczesniejszymi,wiec CPWK jest na obwodzie kola pasowego,
sa tez uklady starsze jak odpowiednik abimexa w astrze ,czy boscha w pastuchu/swetrze ,gdzie czujnik siedzi w rozdzielaczu zaplonowym,
latwiej to zaadaptowac ,ale zostaje rodzielacz,
a Tobie raczej zalezy na pozbyciu sie rozdzielacza,co jest w sumie logiczne (jakby mial zostac,to mozna zastosowac oryginalny zaplon na module)
tak wiec,skoro zostajemy przy CPWK na wale korbowym, to proponuje uklady wtryskowe z OHV - silnik o tym samym skoku tloka i objetosci jak dohc kwadrat, wiec powinno byc calkiem niezle (zreszta tak samo jak abimex),
plusem takiego rozwiazania sa gotowe wiazki (chociaz to rzecz drugorzedna) i wszystkie inne fabryczne elementy z PN,
jest tez zgodnosc z oryginalem wieksza niz mniejsza
po dorobieniu mocowania i kola masz caly czas wybor miedzy boschem i multecem,
bosch jest mniej problemowy,ale do dohc przydalby sie wiekszy power, wiec bardziej multec,
problem z multecem to potrzeba dorobienia gniazd na 4 wtryskiwacze, potrzebny komplet ECU z immo i kluczykiem (czyli najlepiej sobie samemu to wymontowac z auta,zeby nie bylo problemow) ,zmiana pompy na mocniejsza (bosch pojedzie na pompie z abimexa)