Autor Wątek: 125p 2.0 EfI  (Przeczytany 29549 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 31, 2017, 18:06:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
moze tak aparat zlapal kolor,bo wyszlo bardzo jasno i myslalem,ze to LED
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 31, 2017, 21:12:24 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
One faktycznie świecą tak jasno,  może założę ledy, ale czerwone, wtedy będzie świeciło poprawnie.  Chyba że zdobędę jakieś przyzwoite lampy, zobaczymy

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #102 dnia: Marzec 02, 2017, 22:21:03 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Mały update stanu  :]
Trochę przerobiłem kolektor

Więcej miejsca na chłodnicę się znalazło  :] i taka też się znalazła

Pozostaje tylko podłączyć górny wąż do chłodnicy

Wentylator też już opanowany,  będę musiał tylko wyciąć dziury żeby odsłonić chłodnicę po bokach.

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #103 dnia: Marzec 15, 2017, 21:31:09 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Zabrałem się dzisiaj za montaż serwa lucasa. Roboty jest sporo, nie ogarnąłem wszystkiego niestety. Nie wiem za bardzo jak rozwiązać montaż kolumny kierowniczej. Od pn-a mocno wystaje poza tym trzeba dorobić mocowanie, od Df też trzeba sporo przerobić żeby weszła. 
Przerabiał ktoś może ten temat? 

Serwo się zmieściło bez problemu w zasadzie  :]



Tylko okazuje się że moja linka sprzęgła będzie zbyt krótka, cały czas pod górę  <uoee>

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #104 dnia: Marzec 16, 2017, 09:10:32 am »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Ten stożek trochę bez sensu jest. Za blisko kolektora dolotowego- strata 10Nm murowana. Nie odizolowany termicznie- kolejne 15Nm bye bye. Rozkmiń przeniesienie filterka gdzieś w okolice zderzaka i dobrze zabezpiecz go przed błotem. Wtedy to ma jakiś sens.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #105 dnia: Marzec 16, 2017, 09:14:35 am »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
To jest tymczasowe rozwiązanie,  w tej chwili nie mam zaworu od regulacji wolnych obrotów. Zależy mi żeby został, więc chciał nie chciał będą mody z filtrem :]
Chociaż podczas jazdy akurat dostaje w tym miejscu dużo świeżego powietrza :]
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2017, 09:16:12 am wysłana przez tyfer »

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #106 dnia: Marzec 22, 2017, 03:53:18 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
OO widzę że u ciebie prace ruszyły dość konkretnie do przodu ;) Cóż powodzonka w projekcie
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #107 dnia: Marzec 23, 2017, 19:56:04 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Faktycznie, trochę się wziąłem za robote :]
Dziś kolejny dzień prac,  pewnie zaraz popłynie fala krytyki,  ale cóż jak to mówią po ptakach  <cwaniak2> dziś wpadł faltdach i już zostanie  <lol>


Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 23, 2017, 20:21:08 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Faltdach jest całkiem spoko, szczególnie w rasowym klasyku. Ale te gówna z maski to pousuwaj  :jezyk2:
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #109 dnia: Marzec 23, 2017, 20:32:14 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Chodzi ci o te wloty?  Spoko, maska idzie do wymiany w całości  <spoko>

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #110 dnia: Marzec 24, 2017, 19:02:01 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
wloty z epoki są na miejscu o niebo bardziej, niż ten fallus dach pasujący zupełnie do niczego i jeszcze za wąski do kanta.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 24, 2017, 23:47:22 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Ile ludzi tyle opinii  :] ale też uważam że mógłby być szerszy  <uoee> co zrobić.  cóż,  kiedy mam golfa cabrio to chyba uzależnłem się od otwartej przestrzeni  :]

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 28, 2017, 08:25:12 am »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
W końcu załatwiłem temat tych brzydkich drzwi :] Trochę dużo roboty, głównie przez słabo spasowane poszycie, ale efekt myślę jest spoko



 


Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 28, 2017, 09:56:40 am »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Ile ludzi tyle opinii  :] ale też uważam że mógłby być szerszy  <uoee> co zrobić.  cóż,  kiedy mam golfa cabrio to chyba uzależnłem się od otwartej przestrzeni  :]
Jaki wymiar jest tego faltdachu? Jest z twingo I ?
Aktualnie mam dość duży szyber (~90 x 45) ale po głowie chodzi mi właśnie zastąpienie go czymś jeszcze większym :)

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 28, 2017, 10:01:12 am »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Tak Twingo pierwszej generacji wymiaru nie znam,  mogę sprawdzić wieczorem,  montaż to banał  :]

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 28, 2017, 16:10:39 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jak tam ci siadło przetłoczenie na drzwiach na poszyciu ? Mój znajomy też wymieniał i wszystko fajnie ale  na 3 drzwiach ma ostre wytłoczenie przy listwie a na 1  widać że maszyna już wytłuczona i bardziej zaokrąglone było .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #116 dnia: Marzec 28, 2017, 16:17:44 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Ogólnie to mogło być lepiej trochę musiałem poprawić, ale bez tragedii.  Gorzej to wyglądało przy klamce. Nie dość że skąpo materiału przy otworze, to dziury w całkiem innych miejscach.

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #117 dnia: Marzec 28, 2017, 21:02:13 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Dach ma wymiar 135x88cm razem z tą owiewką z przodu

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #118 dnia: Marzec 28, 2017, 22:13:27 pm »

Offline Magneto

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • wąski 1.5, caro 2.5, caro plus 2.0
z tym lakierem to bym chyba nic nie robił, pięknie to wygląda, taki zapuszczony, taki zmęczony, a pod maską zaskoczenie ;)

Odp: 125p 2.0 EfI
« Odpowiedź #119 dnia: Marzec 28, 2017, 23:17:02 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Też mi to przez myśl przemkło :] takiego szczura zostawić. Chyba jednak rozsądek zwycięży